Ακόμα πιο αυστηροί οι κανονισμοί σχετικά με τα αεροδυναμικά fairings για το 2019

Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP YAMAHA MotoGP GP Assen 2018 (Circuit TT Assen) 29-30.06 – 01.07.2018 photo: MICHELIN

Το MotoGP λαμβάνει περαιτέρω μέτρα για τον περιορισμό των αεροδυναμικών μερών πάνω στα fairings των μοτοσυκλετών από το 2019. 

Με την απαγόρευση των winglets στα τέλη του 2016, όλες οι ομάδες προσπάθησαν να βρουν την χαμένη αεροδυναμική με διάφορους σχεδιασμούς στα πλαίσια των μοτοσυκλετών τους.

Φυσικά, κάθε ομάδες μπορεί να χρησιμοποιήσει δύο διαφορετικά fairing μέσα σε μία χρονιά: αυτό με το οποίο ξεκινά τη σεζόν και ένα ακόμα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν όποτε θελήσουν μέσα στη χρονιά.

Ωστόσο, η πάντα καινοτόμος σε αυτά τα θέματα Ducati κάνει συνεχώς τροποποιήσεις σε αυτά τα δύο πλαίσια, διαφοροποιώντας τα ελάχιστα, ανάλογα με την εκάστοτε πίστα και τις απαιτήσεις της.

Αυτό κρίνεται παράνομο από το 2019, όπως αναφέρεται και στη σχετική ντιρεκτίβα της Επιτροπής του MotoGP, η οποία συνεδρίασε στο Άσσεν:

«Ο Τεχνικός Διευθυντής έχει εκδώσει νέες οδηγίες σχετικά τα αεροδυναμικά μέρη του πλαισίου, εισάγοντας νέους περιορισμούς σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις των αεροδυναμικών μέρων και των συνδυασμών αυτών.

«Ως εκ τούτου, τα τωρινά σχέδια θα συνεχίσουν να επιτρέπονται, αλλά δεν θα είναι δυνατή η αφαίρεση ή η αντικατάσταση σημαντικών αεροδυναμικών μερών.»

Νέοι περιορισμοί και στην ECU

Παράλληλα με τις αλλαγές στους κανονισμούς των αεροδυναμικών, η Επιτροπή αποφάσισε να περιορίσει και τη χρήση της αδρανειακής πλατφόρμας της ECU, εισάγοντας μία «ενιαία πλατφόρμα», που δεν θα επιτρέπει σε κάθε κατασκευαστή να περνά διαφορετικά δεδομένα με βάση το τι βολεύει τον ίδιο.

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Vettel - Τα συνεχή παράπονα των οδηγών ευθύνονται για τις ποινές

Next Article

Σχεδόν βέβαιη η είσοδος του Rally Ιαπωνίας στο καλεντάρι του 2019

Related Posts