Σχεδόν βέβαιη η είσοδος του Rally Ιαπωνίας στο καλεντάρι του 2019

Στο καλεντάρι του WRC για το 2019 φαίνεται πως θα προστεθούν δύο επιπλέον αγώνες, το Rally Χιλής και το Rally Ιαπωνίας.

Η Ιαπωνία θα κάνει έναν δοκιμαστικό αγώνα τον Νοέμβριο, με το motorsport.com να αναφέρει ότι ο αγώνας θα συμπεριλαμβάνεται στο προσωρινό πρόγραμμα της επόμενης σεζόν.

Ο promoter είχε αναφέρει ότι οι αγώνες το 2019 από 13 θα γίνουν 14, αρά το Rally Ιαπωνίας θα «διώξει» έναν ευρωπαϊκό αγώνα, που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι το Rally Κορσικής.

Φέτος προστέθηκε στο πρόγραμμα και το Rally Τουρκίας, ενώ το 2020 αναμένεται να επιστρέψει το Rally Σαφάρι.

Η Ιαπωνία θέλει αυξήσει το αθλητικό της status πριν του Ολυμπιακούς αγώνες του 2020, και το Rally Ιαπωνίας φαίνεται ότι θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή.

Μία πηγή αναφέρει: «Τα 15 rally θα έρθουν στο μέλλον, αλλά είναι ακόμα νωρίς. Αυτό που θέλουμε τώρα είναι όλοι να παίρνουν κάτι από το πρωτάθλημα. Οι ομάδες πληρώθηκαν από τον promoter για να πάνε στην Τουρκία, είναι μέρος της συμφωνίας με την Τουρκία θα πληρώσουν μέρος των εξόδων για τα logistics των ομάδων.

«Είναι ένα πολυετές συμβόλαιο, έτσι οι ομάδες θα πληρώνονται όσο πηγαίνουν στην Τουρκία. Ο promoter έχει την ευθύνη γι αυτό, πρέπει να επιμεληθεί την εύρεση ενός νέου μοντέλου όπου οι αγώνες θα πληρώνουν για να μπουν – όπως κάνουν στην F1. Θα γίνει η ίδια συμφωνία με την Χιλή και την Ιαπωνία και το Σαφάρι όταν μπουν στο καλεντάρι.

«Ο promoter θα πρέπει να έχει την δυνατότητα να κλείνει συμφωνίες και εκτός πρωταθλήματος. Χωρίς αυτό, δεν θα έχουν κάτι να προμοτάρουν. Αλλά είναι μία λεπτή ισορροπία – την όποια έχουν βρει τώρα.

«Ο promoter του WRC έχει καταλάβει το άθλημα τώρα και καταλαβαίνουν την ανάγκη των εμβληματικών αγώνων: όπως το Μόντε Κάρλο, η Φινλανδία, το Rally Μ. Βρετανίας, αυτοί είναι οι αγώνες που τραβάνε το ενδιαφέρον στην τηλεόραση και δείχνουν από που ξεκίνησαν οι αγώνες.»

Ο promoter εξέτασε εξωνιχιστικά όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος τα τελευταία δύο χρόνια, και παρατήρησε ότι τόσο το Rally Κορσικής όσο και το Rally Γερμανίας δυσκολεύονται να βρουν τα χρήματα για να κάνουν το βήμα μπροστά.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ακόμα πιο αυστηροί οι κανονισμοί σχετικά με τα αεροδυναμικά fairings για το 2019

Next Article

Παραιτήθηκε από την McLaren o Eric Boullier

Related Posts