Ο Daniel Ricciardo δηλώνει πως έχει μείνει απογοητευμένος από το πρόβλημα που αντιμετώπισε στο Q3 του Βρετανικού GP, καθώς έχασε σημαντικό χρόνο αδυνατώντας να ενεργοποιήσει το DRS.
Ο Αυστραλός βρέθηκε στην 6η θέση των κατατακτήριων δοκιμών στο Silverstone, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με το κινητό πτερύγιο της πίσω αεροτομής του, χάνοντας πολύτιμο χρόνο.
Ο οδηγός της Red Bull, σχολίασε σχετικά με το πρόβλημα του DRS του: «Το έχασα ανάμεσα στις στροφές 4 κι 6 στο Q3. Στον τελευταίο γύρο το διόρθωσαν, αλλά στην πρώτη προσπάθεια, στον καλύτερο γύρο μου, δεν το είχα.
«Είναι εντάξει. Είναι κάπως απογοητευτικό. Δεν ξέρω γιατί, αλλά ήταν σε μια καθόλου βολική στιγμή».
Ερωτώμενος πόσο του κόστισε αυτή η δυσλειτουργία, ο Ricciardo δήλωσε: «Είναι μερικά δέκατα. Δεν θα άλλαζε την ουσία γι’ εμάς. Είναι λίγο απογοητευτικό. Ξέρουμε ότι είμαστε ήδη κάπως εκτός ρυθμού και στις ευθείες χάναμε αρκετά.
«Οπότε όταν είδα πως ενεργοποιούσα το DRS και δεν λειτουργούσε ήταν πιο απογοητευτικό απ’ οτιδήποτε».
Σχετικά με τις προσδοκίες του από τον αυριανό αγώνα, ο Αυστραλός ανέφερε: «Είμαι πολύ αισιόδοξος πως δεν θα είναι ένας βαρετός αγώνας με ένα Pit stop. Πιστεύω πως θα είμαι ακόμη πιο ζεστά αύριο, από αυτά που καταλαβαίνω. Ευελπιστώ τα δυο pit stops να λειτουργήσουν.
«Επιλέξαμε να φυλάξουμε ένα σετ στο q2, ένα νέο σετ μαλακής γόμας, αν χρειαστεί να το χρησιμοποιήσουμε στον αγώνα, προγραμματίζοντας λίγο το αύριο. Ξέραμε πάνω κάτω ότι στις κατατακτήριες θα ήμασταν πέμπτοι κι έκτοι ως ομάδα, οπότε προσπαθήσαμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο για τον αγώνα».
Ο teammate του, από την πλευρά του, θεωρεί πως το μεγαλύτερο μειονέκτημα για την ομάδα της Red Bull είναι οι ευθείες της πίστας, με τον Verstappen να δηλώνει: «Χάνουμε περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο στις ευθείες, έτσι αυτή η πίστα γίνεται όλο και λιγότερο ικανοποιητική για εμάς. Είναι κρίμα.
«Όμως το μονοθέσιο είχε καλή αίσθηση στις κατατακτήριες, ειδικά στο Q3, κάναμε κάποιες αλλαγές στην εμπρός αεροτομή και το μονοθέσιο ήταν πολύ δυνατό. Το γνωρίζουμε όλοι αυτό.
«Για αύριο, θα είναι λίγο πιο ζεστά, μα και πάλι θα δυσκολευτούμε σε σχέση με τους άλλους μπροστά μας. Κερδίζουν “δωρεάν” χρόνο στις ευθείες, μετά εμείς πρέπει να πιέσουμε πιο πολύ τα ελαστικά μας και με τη ζέστη αυτό δεν είναι ιδανικό, αλλά θα δούμε».
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify