Οι συζητήσεις για τους κανονισμούς του 2021 έχουν μείνει στον «αέρα», με τους τωρινούς κατασκευαστές να αμφισβητούν την πρόταση που είχε κάνει η FIA μαζί με την Liberty Media.
Ο κύριος παράγοντας των νέων κανονισμών ήταν να απλουστευτεί η μονάδα ισχύος, με την MGU-H να αποσύρεται, με την πρόταση αυτή να έχει κατατεθεί από τον Οκτώβριο από την FIA και την Liberty Media.
Οι συζητήσεις συνεχίστηκαν, με τις ομάδες να συμφωνούν στην πρόταση, με την FIA να ελπίζει να έχει έτοιμους τους κανονισμούς μέχρι το τέλος Ιουνίου. Ωστόσο, την προηγούμενη βδομάδα, στο Strategy Group, οι κατασκευαστές αντέδρασαν, δηλώνοντας ότι θέλουν να κρατήσουν το τωρινό πακέτο, και την MGU-H.
Το κύριο επιχείρημα τους ήταν ότι κανένας νέος κατασκευαστής δεν έχει δείξει τον ενδιαφέρον του για είσοδο στην F1 το 2021, με την Aston Martin να το δηλώνει πρόσφατα, και την Porsche να λείπει από την συνεδρίαση.
Οι κατασκευαστές, επίσης, δεν βρίσκουν τον λόγο να επενδύσουν τόσα πολλά χρήματα για νέους κινητήρες, αφού δεν υπάρχει το ενδεχόμενο να μπει κάποιος νέος κατασκευαστής στο εγγύς μέλλον.
Ωστόσο, είναι θετικοί στο να συζητήσουν θέματα όπως: η αύξηση του ήχου, η διαχείριση του καυσίμου ώστε να παράγουν περισσότερη δύναμη, και να παρουσιάσουν κάποια στάνταρ μέρη για τα μονοθέσια.
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify