Ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της F1, Ross Brawn, τόνισε πως ο εξηλεκτρισμός του σπορ είναι κάτι που μπορεί να συμβεί ακόμα και μέσα στην επόμενη δεκαετία.
Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, επιβατικής και μη, αφού ήδη η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία επενδύει σε αυτήν, με τη Formula E να αποτελεί το μοναδικό κατ’εξοχήν ηλεκτρικό πρωτάθλημα του κόσμου.
Σε συνέντευξη του στο F1 Fan Voice, o Ross Brawn, που ηγείται μίας ομάδας τεχνικών που εξετάζουν και διαμορφώνουν τους αγωνιστικούς κανονισμούς του σπορ, επεσήμανε πως μία αλλαγή προς την ηλεκτροκίνηση για τη Formula 1 δεν αποκλείεται σε καμία περίπτωση.
Συγκεκριμένα, ο ίδιος δήλωσε:
«Πιστεύω πως πρέπει να σεβαστούμε τι κάνει η Formula E και τι έχει πετύχει. Αλλά, αν δείτε τι μέγεθος έχουν τα δύο σπορ, δεν συγκρίνεται πραγματικά – έχουμε πολύ μεγάλο κοινό και ελκύουμε κόσμο, η Formula E είναι στα πρώτα της στάδια σε αυτόν τον τομέα.
«Θεωρώ πως η Formula 1 θα εξελιχθεί προς την κατεύθυνση που εξασφαλίζει την σωστή ισορροπία ανάμεσα στο άθλημα, την αίγλη και την αλληλεπίδραση με το κοινό. Αν σε 5 ή 10 χρόνια παρουσιαστεί η ανάγκη ή θελήσουμε να έχουμε διαφορετικό είδος ενέργειας στην F1, θα το κάνουμε.
«Τίποτα δεν μας σταματά από το να έχουμε ηλεκτρικά μονοθέσια της F1 στο μέλλον.»
Και συνέχισε:
«Αυτή τη στιγμή, δεν προσφέρουν το ίδιο θέαμα, και με όλο το σεβασμό, αν πάτε σε έναν αγώνα Formula E, είναι μία πολύ μικρή κατηγορία. Είναι ένα σπουδαίο event από την άποψη ότι συμβαίνουν πολλά γύρω από αυτό, αλλά ο αγώνας αυτός καθαυτός είναι αδιάφορος σε σχέση με την F1. Τα μονοθέσιο δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορα, δεν έχει προσωπικότητες, αλλά κάνουν σπουδαία δουλειά με το να στήσουν ένα πάρτι στον δρόμο.
«H F1 είναι διαφορετική, είναι το απόγειο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, οι ταχύτητες που αναπτύσσονται, οι οδηγοί κι οι ομάδες που συμμετέχουν, και αν όλα αυτά πρέπει να πάνε σε μία άλλη μία μορφή ενέργειας σε 5 ή 10 χρόνια, τότε αυτό θα κάνουμε, εφόσον αυτό πιο ελκυστικό και μας επιτρέπει να πετύχουμε τους στόχους μας.
«Δεν βλέπω πώς μπορεί η F1 να μείνει επ’ άπειρον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά ποιος ξέρει που θα βρισκόμαστε σε 10 χρόνια.»
Πηγή: espn.co.uk
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify