O επικεφαλής της Renault, Cyril Abiteboul, κατέρριψε τον ισχυρισμό του Max Verstappen, σύμφωνα με τον οποίο η Γαλλική εταιρία αντικατέστησε τον νέο, C-spec κινητήρα της, διότι αποδίδει χειρότερα σε μεγάλο υψόμετρο και παρότρυνε τον οδηγό να «συγκεντρωθεί στο αυτοκίνητό του».
Ο Max Verstappen πιο συγκεκριμένα ισχυρίστηκε ότι η Renault επέστρεψε στον B-spec κινητήρα, διότι ο C-spec δεν θα απέδιδε το ίδιο καλά στα επικείμενα Grand Prix του Μεξικό και της Βραζιλίας, τα οποία διεξάγονται σε μεγάλο υψόμετρο.
Ο Abiteboul δήλωσε σχετικά με αυτό στην σημερινή συνέντευξη Τύπου της FIA:
«Νομίζω ότι όλοι οι κινητήρες δεν αποδίδουν το ίδιο καλά σε μεγάλα υψόμετρα. Υποθέτω ότι η αύξυση της ισχύος που έχουμε δει θα ήταν η ίδια σε μια πίστα όπως το Μεξικό. Οπότε όχι, δεν συμφωνώ με αυτά τα σχόλια και γενικά νομίζω ότι ο Max θα πρέπει να εστιάσει στο αυτοκίνητό [του].»
Και οι δυο οδηγοί της Red Bull θα ξεκινήσουν στις τελευταίες δυο θέσεις του grid την ερχόμενη Κυριακή μετά την επιστροφή στους B-spec κινητήρες αυτούς. Ο Abiteboul υποστήριξε ότι η αλλαγή αυτή είχε κανονιστεί προηγουμένως με την ομάδα, προκειμένου να αντιμετωπιστούν κάποιοι προβληματισμοί οι οποίοι εμφανίστηκαν στον προηγούμενο αγώνα.
«Είχαμε ένα θέμα στην Σιγκαπούρη στο FP1 αλλά και το υπόλοιπο σαββατοκύριακο και σε λιγότερη σοβαρότητα στις κατατακτήριες. Νομίζω όμως ότι έχουμε έναν πολύ απαιτητικό χρήστη στο πρόσωπο του Max και μάλιστα όχι έναν ήσυχο χρήστη επίσης. Θεωρώ ότι η ομάδα έχει κάνει μια πολύ καλή δουλειά ώστε να προσφέρει στον Max αυτά που χρειάστηκε ώστε να έχει ένα καλό σαββατοκύριακο στην Σιγκαπούρη, ξεκάθαρα.
«Το C-spec [power unit] όπως το αποκαλούμε είναι ένα θετικό βήμα”, πρόσθεσε. “Νομίζω ότι είναι ένα θετικό βήμα όσον αφορά την ισχύ, αλλά υπάρχει και ένας αριθμός περιορισμών. Αυτό ήταν και μέρος του σχεδίου, να γίνει επιστροφή στον B-spec κινητήρα κάποια στιγμή αργότερα μέσα στην σεζόν. Είναι λίγο ασυνήθιστο όσον αφορά ένα πάτερν, αλλά είναι ένα πλάνο το οποίο ακολουθούμε ειδικά μετά από παράκληση της Red Bull.»
Τέλος, ο Γάλλος αναγνώρισε ότι η αλλαγή των κινητήρων αυτή ήταν επίσης αναγκαία ώστε η Red Bull να έχει περισσότερες πιθανότητες να ολοκληρώσει την σεζόν χωρίς να δεχθεί και άλλες ποινές:
«Πράγματι, έχουμε κάποιες ανησυχίες σχετικά με την αντοχή [των power units] και γι’ αυτό ήταν εμφανές ότι ο κινητήρας που έλαβε ο Max δεν θα ήταν σε θέση να ολοκληρώσει όλους τους αγώνες, οπότε αποφασίστηκε προφανώς να πάμε σε ένα διαφορετικό spec. Αλλά όπως είπα και πριν, είναι θέμα πλάνου με το τμήμα μηχανικών της Red Bull και όχι το οδηγικό τμήμα.»
Πηγή: racefans.net
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify