Δυσαρεστημένη με τη διαρροή τεχνικών πληροφοριών η Ferrari

Ferrari warns leaks of technical info a “serious matter”

Ο επικεφαλής της Ferrari, Maurizio Arrivabene, δήλωσε ότι αν υπάρξει και νέα διαρροή των τεχνικών πληροφορίων από αντιπάλους, η ομάδα του θα το εκλάβει ως «ένα πολύ σοβαρό ζήτημα».

Υπάρχουν αρκετές φήμες για το πώς διαχειρίζεται η Ferrari τις διπλές μπαταρίες του συστήματος του ERS, οι οποίες περνούν συχνά από εξέταση από την FIA, με αρκετούς να υποστηρίζουν ότι σε αυτόν τον συνεχή έλεγχο οφείλεται θέλουν την πτώση της απόδοσης της ιταλικής ομάδας.

Ο Arrivabene ήταν διέψευσε αυτές τις φήμες, αλλά ανησυχεί για το πώς βγήκε στην δημοσιότητα ότι η FIA έχει βάλει δύο αισθητήρες στις μπαταρίες της Ferrari:

«Το πως έχουν τοποθετηθεί οι μπαταρίες μας είναι αρκετά περίπλοκο, έτσι συμφωνήσαμε με την FIA να συνεργαστούμε μαζί τους. Είχαμε τον δεύτερο αισθητήρα, αλλά δεν άλλαξε κάτι στην απόδοση του μονοθεσίου μας.

«Πέρα από αυτό, το βρίσκω περίεργο που όλοι ξέρουν για τον δεύτερο αισθητήρα μας. Έχω πει ότι η διάταξη των μπαταριών μας είναι περίπλοκη, αλλά είναι επίσης πνευματική ιδιοκτησία της Ferrari.

«Ελπίζω ότι, όπως όλοι ξέρουν για τον δεύτερο αισθητήρα μας, στο μέλλον να μην ενημερωθούν πλήρως για το project μας. Αυτό θα είναι πολύ σοβαρό ζήτημα,» πρόσθεσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Scuderia.

Στην διάρκεια της σεζόν η FIA τοποθέτησε τους αισθητήρες στις μπαταρίες της SF71H, ώστε να βεβαιωθεί ότι η ομάδα δεν κάνει κάποια παρανομία στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Αυτή η ενέργεια έγινε από την FIA μετά από ερωτήσεις που έκανε η Mercedes σχετικά με την υπερβολικά καλή επιτάχυνση που είχε το μονοθέσιο των Ιταλών στις ευθείες.

Αρκετοί ήταν αυτοί που έσπευσαν να μιλήσουν για παρανομία της Ferrari, αφού στους τελευταίους αγώνες τα Ιταλικά μονοθέσια έχουν χάσει σε απόδοση, αλλά ο Arrivabene απάντησε κατηγορηματικά σε αυτή την φήμη, με επιχειρήματα:

«Δεν έχει να κάνει με την ταχύτητα στις ευθείες, γιατί στην Σιγκαπούρη και στην Ρωσία ήμασταν πιο γρήγοροι στις ευθείες.

«Ήμασταν μπροστά στην Σιγκαπούρη και κοντά στους ανταγωνιστές μας στην Ρωσία. Στην Σιγκαπούρη και στην Ρωσία είμαι λίγο πολύ κοντά στην Mercedes στις ευθείες. Χάναμε στις αργές στροφές. Έχουμε τα δεδομένα για να το αποδείξουμε.»

Ο ίδιος δήλωσε επίσης ότι τα προβλήματα στις αργές στροφές έφεραν επιπλέον προβλήματα, αφού τα ιταλικά μονοθέσια δεν μπορούν να διαχειριστούν τα ελαστικά τους όπως θα ήθελαν:

«Έχουμε πρόβλημα στις πίστες με μέση και υψηλή κάθετη δύναμη. Ειδικά στις αργές στροφές έχουμε μεγάλο πρόβλημα.

«Χάνουμε φορτίο, και τα προβλήματα οδηγούν σε δυσκολία διαχείρισης των ελαστικών, γιατί δεν μπορούμε πάντα να έχουμε τα ελαστικά στο ιδανικό παράθυρο λειτουργίας.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Rally Μ. Βρετανίας - 2η Μέρα - 1ο Loop: Tanak μπροστά, προβλήματα για Ogier

Next Article

Rossi: Δεν ξέρω γιατί είμαστε ανταγωνιστικοί στην Ταϊλανδη

Related Posts