Συνέντευξη Τύπου ΟΜΑΕ για το Ράλλι Ακρόπολις: Σύγχυση και απορίες

Σε μία συνέντευξη Τύπου που θα μπορούσε να λύσει απορίες, να ρίξει φως στην κατάσταση γύρω από το Ράλλι Ακρόπολις και να εκθέσει το πλάνο για το 2020, η ΟΜΑΕ, μέσω του προέδρου της, κου Δημήτρη Μιχελακάκη, δεν έδωσε καμία απάντηση.

Μετά την ανακοίνωση της ματαίωσης του Ράλλι Ακρόπολις το 2019, η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδα οργάνωσε στη VIP αίθουσα του Ποδηλατοδρομίου στο ΟΑΚΑ μία συνέντευξη Τύπου, ώστε να μιλήσει για όλα όσα την οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση, καθώς και για το μέλλον του «εθνικού μας αγώνα».

Ξεκινώντας με μία ιστορική αναδρομή, ο κος Μιχελακάκης εξήγησε πως το ζήτημα διεξαγωγής του αγώνα δεν είναι οικονομικό, αλλά θεσμικό, τονίζοντας πως κωλύματα από την πολιτεία (για παράδειγμα, το 2014 από το Υπουργείο Αθλητισμού) έχουν οδηγήσει σε χρηματικά θέματα που τελικά στερούν τον αγώνα από το ελληνικό κοινό το 2019.

Σε μία προσπάθεια να μιλήσει με αριθμούς, ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ αναφέρθηκε στην «διευκόλυνση» του Eurosport (promoter του ERC) το 2015, όταν και πρότεινε ο αγώνας να γίνει χωρίς το παράβολο, ενώ ακόμα το ‘Ακρόπολις’ έχει το μικρότερο fee από κάθε άλλο αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Στάθηκε, επίσης, στην κίνηση που έκανε η Ομοσπονδία για να μειώσει το κόστος του αγώνα όλα αυτά τα χρόνια, με το να μην προσλαμβάνει εξωτερικού συνεργάτες για τις απαραίτητες διεργασίες, με υψηλά ιστάμενα στελέχη της να αναλαμβάνουν κρίσιμα πόστα.

Πρακτικά, ο λόγος του κου Μιχελακάκη αφορούσε κατά κύριο λόγο το παρελθόν, με μία πολύ σύντομη αναφορά στο μέλλον, όπου και ξεκαθάρισε πως η ΕΚΟ (χορηγός επωνυμίας του αγώνα από φέτος) παραμένει ανοιχτή σε συνεργασία και το 2020.

Το ασαφές του πράγματος στάθηκε τόσο στην αοριστολογία για το μέλλον, όσο και στην επιμονή πως «άλλοι φταίνε» για την συνεχή πτώση-παρακμή του αγώνα. Μία press conference που θα είχε τη δυναμική να ξεθολώσει το τοπίο, μετετράπη σε καταγραφή γεγονότων και «καθαγίαση υδάτων» από μεριάς ΟΜΑΕ.

Όταν ο λόγος δόθηκε στους δημοσιογράφους, οι ερωτήσεις αφορούσαν -ως αναμενόταν- το παρελθόν και τα στοιχεία που παρέθεσε ο κος Μιχελακάκης. Ωστόσο, ο ίδιος, φανερά ενοχλημένος από αυτό, ζήτησε η συζήτηση να κινηθεί γύρω από το μέλλον του αγώνα, ξεχνώντας μάλλον πως ο ίδιος μίλησε επί μακρόν για τα πεπραγμένα της ΟΜΑΕ, της πολιτείας και των διεθνών φορέων.

Σύγχυση, απορίες κι εκνευρισμός χαρακτήρισαν αυτή τη συνάντηση. Σε ένα περιβάλλον ελαφρώς αποθαρρυντικό για την έκφραση ερωτήσεων (εύλογων ως επί το πλείστον), απαντήσεις δε δόθηκαν.

Ευχή όλων το 2020, το Ράλλι Ακρόπολις να υπάρχει στο πρόγραμμα, έστω του ERC. Ελάχιστοι, όμως, αισιοδοξούν.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Rally Αυστραλίας - Shakedown: Με το βλέμμα στο πρωτάθλημα ο Ogier

Next Article

Rally Αυστραλίας - 1η Μέρα: 1-2 για την Citroen

Related Posts