Η τελευταία μέρα του Rally Μόντε Κάρλο ήταν ίσως και η πιο συναρπαστική από άποψη μαχών, με την νίκη να κρίνεται στην τελευταία ειδική διαδρομή, με μεγάλο νικητή των Sebastien Ogier, σπάζοντας το ρεκόρ για την μικρότερη διαφορά ανάμεσα στον πρώτη και στον δεύτερο.
Η επιλογή των ελαστικών για την τελευταία ημέρα του Rally Μόντε Κάρλο ήταν πολύ εύκολη υπόθεση σήμερα, αφού σχεδόν ολόκληρες και οι δύο ειδικές δεν είχαν καθόλου πάγο. Έτσι όλοι οι οδηγοί επέλεξαν 5 μαλακά ελαστικά για τις 4 ειδικές.
Στο πρώτο πέρασμα της La Bollène-Vésubie – Peïra-Cava, που χρησιμοποιεί ένα κομμάτι της ιστορικής Col de Turini, σχεδόν όλοι οι οδηγοί είχαν θέμα υποστροφής από το αλάτι που υπήρχε στον δρόμο. Στο δεύτερο πέρασμα η πρόσφυση ήταν καλύτερη.
Ο Sebastien Ogier έχανε συνεχώς χρόνο σε όλες τις ειδικές από τον Thierry Neuville, με τον Βέλγο να τον πλησιάζει στα 4 δέκατα πριν την τελευταία ειδική του αγώνα. Στις SS14 και SS15 ο Γάλλος έχασε χρόνο καθώς αντιμετώπιζε πρόβλημα με το γκάζι στο C3 WRC. Σήμερα δεν υπήρχε service και οι μηχανικοί της Citroen έκαναν ότι μπορούσαν για να βοηθήσουν τον Ogier να επισκευάσει το πρόβλημα. Στην PowerStage ο Ogier ήταν λίγο ταχύτερος του Neuville, κερδίζοντας για ακόμα μία χρονιά τον αγώνα.
O Neuville ήταν σταθερά πιο γρήγορος από τον Ogier ψαλιδίζοντας λίγο λίγο την μεταξύ τους διαφορά σε κάθε ειδική. Στην SS15 πήρε την μεγαλύτερη διαφορά από τον Ogier, μείωσε κατά 2.8 δευτερόλεπτα την διαφορά τους, αφήνοντάς τα όλα ανοιχτά για την τελευταία ειδική του αγώνα.
Τα βάθρο συμπλήρωσε ο «Εσθονικός Πύραυλος» Ott Tanak, ο οποίος κέρδισε τις 2 από τις 4 ειδικές, περνώντας εύκολα του Loeb και Latvala.
Οι Loeb και Latvala δεν κατάφεραν να κινηθούν στον πολύ γρήγορο ρυθμό του Tanak, έτσι περιορίστηκαν στην μάχη για την 4η θέση. Οι δύο τους σημείωσαν ακριβός τον ίδιο χρόνο στην πρώτη ειδική, ενώ στην επόμενη ο Loeb έχασε 1.3 δευτερόλεπτα από τον Φινλανδό. Στην πρώτη ειδική του δεύτερου loop ο Loeb κέρδισε 1.8 δευτερόλεπτα και άνοιξε την μεταξύ τους διαφορά στα 2.8 πριν την PowerStage του Rally Μόντε Κάρλο. Στην PowerStage o Latvala έχασε χρόνο, σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, και πήρε όλη την ευθύνη πάνω του, αφού μετά την έξοδο που είχε στις δοκιμές έστησε λάθος το αυτοκίνητο, το έκανε πολύ σκληρό, και δεν δούλεψε όπως ήθελε.
Στην μοναχική έκτη θέση τερμάτισε ο Kris Meeke, ο οποίος κέρδισε την SS15, σπάζοντας το σερί των 6 ταχύτερων χρόνων του Ott Tanak, ενώ πήρε και 5 βαθμούς από την PowerStage,
Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι τέσσερις πρώτοι του WRC2, με τον Gus Greensmith να νικάει την υποκατηγορία Pro και τον Yoann Bonatto της υποκατηγορία των ιδιωτών. Στην 9η και 10η θέση τερμάτισαν οι Stephane Sarrazin και Adrien Fourmaux.
Σήμερα δεν υπήρχε Rally2, καθώς 60 πληρώματα μπορούν να εκκινήσουν το τελευταίο σκέλος του αγώνα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην επιστρέψουν οι Esapekka Lappi, Elfyn Evans και Andreas Mikkelsen.
Κατάταξη PowerStage:
- Kris Meeke
- Sebastien Ogier
- Thierry Neuville
- Ott Tanak
- Teemu Suninen
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος /Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | Sebastien Ogier/Julien Ingrassia | 3:21:15.9 |
2 | Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul | +2.2 |
3 | Ott Tanak/Martin Jarveoja | +2:13.0 |
4 | Sebastien Loeb/Daniel Elena | +13.0 |
5 | Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila | +1.7 |
6 | Kris Meeke/Sebastian Marshall | +3:06.3 |
7 | Gus Greensmith/Elliott Edmondson | +7:28.4 |
8 | Yoann Bonatto/Benjamin Boulloud | +51.9 |
9 | Stephane Sarrazin/Jaques-Julien Renucci | +10.3 |
10 | Adrien Fourmaux/Renauld Jamoul | +1:56.6 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify