Για απώλεια 1.5 δευτερολέπτου ανά γύρο κάνει λόγο η Ferrari, ως αποτέλεσμα των αλλαγών στους κανονισμούς για τα αεροδυναμικά βοηθήματα που ισχύουν από φέτος.
Οι αλλαγές αυτές περιλαμβάνουν απλούστερες μπροστά και πίσω πτέρυγες, κατάργηση των ducts των φρένων, αλλά και απλούστερα bargeboards, ώστε να γίνει πιο εύκολο για τα μονοθέσια να ακολουθούν το ένα το άλλο.
Κατά την διάρκεια της αποκάλυψης της SF90, του μονοθεσίου της Ferrari για το 2019, ο νέος διευθυντής της ομάδας, Mattia Binotto, έκανε κάποιες δηλώσεις οι οποίες έρχονται σε συμφωνία με εκείνες άλλων σημαντικών παραγόντων του φετινού grid σχετικά με την προσπάθεια που θα γίνει κατά την διάρκεια της σεζόν στο να αποκτηθεί ο χαμένος χρόνος μέσω της ανάπτυξης των μονοθεσίων:
«Προβλέψαμε μια απώλεια 1.5 δευτερολέπτου ανά γύρο όταν κάναμε τις πρώτες δοκιμές στην αεροσύραγγα και σε αυτό καταλήξαμε. Τα φετινά μονοθέσια είναι βαρύτερα σε σχέση με πέρυσι και τα αεροδυναμικά, ειδικά η μπροστινή πτέρυγα, έχουν απλοποιηθεί πολύ.
«Η προσδοκία ήταν 1.5 δευτερόλεπτο και τελικά αυτό αποδείχθηκε. Οπότε, το θέμα πλέον είναι πόσο μπορούμε να ανακτήσουμε από αυτό το 1.5 δευτερόλεπτο κατά ολόκληρη της διάρκεια της ανάπτυξης. Το πόσο ανέκτησαν οι άλλοι, μόνο στην πίστα μπορεί να φανεί.»
Οι αλλαγές στην μπροστινή πτέρυγα έχουν έναν σημαντικό αντίκτυπο στην αεροδυναμική συμπεριφορά ολόκληρου του μονοθεσίου. Με βάση τους νέους κανονισμούς, οι ομάδες έχουν λιγότερη ελευθερία κινήσεων ώστε να διαχειριστούν την ροή του αέρα και να την οδηγήσουν προς το πίσω μέρος του μονοθεσίου.
Πηγή: autosport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify