Η πάροχος ελαστικών της Formula 1, Pirelli, αποκάλυψε την πρώτη της εκτίμηση σχετικά με την διαφορά στην επίδοση των πέντε ελαστικών που θα χρησιμοποιηθούν το 2019.
Παρά το γεγονός ότι η Ιταλική εταιρεία παραδέχεται ότι μπορεί να είναι πιο ακριβής στην διαφορά που θα έχουν οι γόμες τις ανά γύρο μετά το τέλος της επόμενης εβδομάδας δοκιμών, υποστηρίζει ότι υπάρχει μια διαφορά της τάξης των 0.6 δευτερολέπτων μεταξύ των μαλακότερων ελαστικών.
Για το 2019, η Pirelli έχει αλλάξει τον τρόπο σήμανσης των ελαστικών της. Υπάρχουν πέντε διαφορετικές γόμες, με επισήμανση C1 εώς και C5 και σε κάθε αγώνα θα επιλέγονται τρεις από αυτές. Αυτές τότε θα ονομάζονται soft, medium και hard για την διάρκεια του αγώνα.
Η Pirelli έχει διαθέσιμες και τις πέντε γόμες στο χειμερινό τεστ, με την C1 να είναι η σκληρότερη και 0.8 με 1 δευτερόλεπτο αργότερη από την C2.
Ο racing manager της εταιρείας, Mario Isola, σχολίασε την διαφορά αυτή:
«Η C1 σε αυτές τις συνθήκες είναι λίγο παραπάνω σκληρή από το κανονικό, επειδή έχει κρύο. Η δική μου εκτίμηση είναι ότι όταν έρθουμε εδώ με την C1 για τον αγώνα, η διαφορά θα μειωθεί γιατί η C1 θα δουλεύει καλύτερα.»
Οι διαφορές αναλυτικά σύμφωνα με τον Isola:
C1 με C2: 0.8 – 1.0 δ.
C2 με C3: 0.7 δ.
C3 με C4: 0.6 δ.
C4 με C5: 0.6 δ.
Τέλος, ο Isola υποστήριξε ότι αυτή η διαφορά μεταξύ των ελαστικών είναι σύμφωνη με τον στόχο της εταιρείας για την σεζόν του 2019:
«Η πίστα δεν έχει πολύ μεγάλο γύρο, οπότε 0.7 δεύτερα είναι ένας καλός αριθμός δεδομένου του ότι ο στόχος ήταν 0.8 και 0.9. Επομένως σε έναν μεγαλύτερο γύρο αυτό θα μπορούσε να συμβεί.
«Εξάλλου, η C5 δεν είναι το καταλληλότερο compound για αυτή την πίστα, οπότε δυσκολεύεται λίγο να εξασφαλίζει έναν γρήγορο γύρο. Επίσης, είναι δυσκολότερο να το κάνεις αυτό τώρα εδώ στην Βαρκελώνη, δεδομένου του ότι η πίστα είναι πιο άγρια και η άσφαλτος πιο τραχιά από ότι πέρυσι.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify