Gasly: Αισθητή η πρόοδος της Honda

Ο Pierre Gasly εμφανίστηκε ευχαριστημένος από την αυξημένη επίδοση του κινητήρα της Honda, μετά από μια εβδομάδα δοκιμών με «μόνο καλά νέα».

Ο Gasly οδήγησε και πέρυσι μονοθέσιο με power unit της Honda, όταν φορούσε τα χρώματα της Toro Rosso, ενώ φέτος βρέθηκε στην μεγαλύτερη «αδελφή» ομάδα, ως teammate του Max Verstappen.

Η επίδοση της Red Bull τις τέσσερεις αυτές ημέρες ήταν χαμηλή, καθώς η ομάδα εστίασε στην καταγραφή χιλιομέτρων, υποβοηθούμενη από την αξιοπιστία της Honda.

«Μέχρι στιγμής τα πράγματα είναι πολύ καλά, δεν έχουμε πιέσει στο έπακρο, αλλά ήδη μπορείς να αισθανθείς ότι η επίδοση έχει αυξηθεί,» δήλωσε ο Γάλλος.

«Αυτό είναι το βασικό θέμα. Και η αξιοπιστία, δεν είχαμε κανένα απολύτως πρόβλημα. Επίσης, κοιτάζοντας την Toro Rosso [η οποία ολοκλήρωσε το test στην δεύτερη και τρίτη θέση], τα πράγματα φαίνονται πολλά υποσχόμενα.

«Μόνο καλά νέα έχουν υπάρξει αυτές τις τέσσερις ημέρες. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Οι άλλοι είναι πολύ γρήγοροι, αλλά αυτή την στιγμή τεστάρουμε πολλά πράγματα στο αυτοκίνητό μας. Τώρα χρειαζόμαστε να καταλάβουμε τι δουλεύει καλύτερα.»

Στην αρχή της εβδομάδας ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, αναφέρθηκε στην εγκατάσταση του κινητήρα του κινητήρα ως «φανταστική» και ο τεχνικός διευθυντής της Honda F1, Toyoharu Tanabe, υποστήριξε ότι το καλό packaging δεν θυσίασε την επίδοση του κινητήρα.

Ο Gasly τόνισε επίσης ότι η Ιαπωνική εταιρεία είχε κάνει «πολύ καλή δουλειά» κατά την διάρκεια του χειμώνα.

Πράγματι, τα προβλήματα που αντιμετώπισε δεν σχετίζονταν με την Honda. Είχε ένα τετ-α-κε την Δευτέρα και προς το τέλος της εβδομάδας αισθανόταν κάπως άβολα πάνω στο κάθισμα.

«Αυτό ήταν το μόνο πρόβλημα που είχαμε,» σχολίασε σχετικά με το κάθισμα. «Κουνιέμαι αρκετά, οπότε νομίζω ότι θα το βελτιώσουμε για την επόμενη εβδομάδα.»

«Γενικά τα πράγματα είναι πολύ θετικά. Δεν έχουμε μεγάλο πρόβλημα με το μονοθέσιο, ούτε με τον κινητήρα. Πραγματικά πολύ καλές πρώτες τέσσερεις ημέρες.»

Μετά από τέσσερις μέρες χωρίς προβλήματα, η Honda κατάφερε να ολοκληρώσει 960 γύρους, περισσότερους από την Renault και την Mercedes.

Ο Tanabe σχολίασε το γεγονός αυτό:

«Ήταν ενθαρρυντικό που καταφέραμε να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμά μας και με τις δυο ομάδες. Είναι η πρώτη φορά στην υβριδική εποχή που προμηθεύουμε δυο ομάδες και σε αυτό το τεστ, μάθαμε πολλά σχετικά με το πως να λειτουργούμε και με τις δυο μαζί.

«Δεν υπάρξαν μεγάλα ζητήματα με τις PU καθ’ όλη την διάρκεια της εβδομάδας. Θα αναλύσουμε όλα τα δεδομένα που μαζέψαμε εδώ τις επόμενες ημέρες, ώστε να προχωρήσουμε με την ανάπτυξη στις τελευταίες τέσσερεις ημέρες των δοκιμών και πριν τον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Pirelli: Ταχύτερη η Ferrari κατά 0.5 δευτερόλεπτα

Next Article

Από τις 25 Μαρτίου στη McLaren ο James Key

Related Posts