Το Grand Prix του Μπαχρέιν ξεκινά αύριο, και μετά την πρεμιέρα της Αυστραλίας, τα ερωτηματικά είναι πολλά και οι προσδοκίες αρκετές.
Από το προσεχές τριημέρο, περιμένουμε…
1.Τη Ferrari ανανεωμένη
Η εικόνα της Scuderia στην Αυστραλία απείχε τρομερά από αυτό που έδειξε στις χειμερινές δοκιμές – τόσο, που και οι ίδιοι οι άνθρωποι της ομάδας έμειναν έκπληκτοι.
Το Μπαχρέιν, όμως, είναι μία πολύ διαφορετική πίστα, τόσο από άποψη χάραξης, όσο και συνθηκών, και παραδοσιακά, οι Ιταλοί τα πάνε καλά στην έρημο.
Παρόλα αυτά, ο Sebastian Vettel εμφανίστηκε συγκρατημένος σε δηλώσεις του πριν το GP, τονίζοντας τη δουλειά που κατέβαλε η ομάδα του στο διάστημα ανάμεσα στους δύο αγώνες:
«Κάναμε αρκετές αναλύσεις γιατί θέλαμε να βρισκόμασταν σε διαφορετική θέση. Οι τελευταίες δύο εβδομάδες ήταν πολύ έντονες. Νομίζω έχουμε μερικές απαντήσεις, αλλά ποτέ δεν έχεις όλες τις απαντήσεις γιατί δεν μπορείς να πας πίσω και να ξαναδοκιμάσεις.
«Τα πράγματα προχωρούν μπροστά, είμαστε τώρα στο Μπαχρέιν σε μία διαφορετική πίστα αλλά πιστεύω ότι μάθαμε μερικά πράγματα για το μονοθέσιο και για τους εαυτούς μας που θα μας βοηθήσουν να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί εδώ.»
2. Τον Bottas να μένει σε υψηλό επίπεδο
Η εμφάνιση του Valtteri Bottas στην Αυστραλία ήταν κάτι που ελάχιστοι (ειδεμή κανείς) θα περίμεναν, αλλά στο Μπαχρέιν, σε μία πίστα που έχει γνωρίσει επιτυχίες (εκεί πήρε την πρώτη pole position της καριέρας του 2017), το θετικό αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από πιθανό.
Αν δεν μπορέσει να βρεθεί πάνω από τον Lewis Hamilton και πάλι, το βάθρο θα πρέπει να είναι ρεαλιστικός στόχος για τον Φινλανδό, που μοιάζει να έχει αλλάξει προσέγγιση απέναντι στα πράγματα.
3. Τον Gasly πιο κοντά στον Verstappen
Το βάθρο του Max Verstappen ήταν ένας συνδυασμός προσωπικής προσπάθειας και δυναμικής του μονοθέσιού του. Ωστόσο, το κατόρθωμα αυτό γιγαντώνεται, όταν βλέπει κανείς πού τερμάτισε ο Pierre Gasly.
Ο Γάλλος ξεκίνησε χλυαρά την θητεία του στη Red Bull, όντας 11ος και κολλημένος πίσω από τον Daniil Kvyat – με ό,τι συνεπάγεται αυτό.
Στο Μπαχρέιν, ο νεαρός οδηγός έχει να θυμάται μία εκπληκτική 4η θέση στον περυσινό αγώνα, έχοντας μάλιστα ξεκινήσει 6ος. Φέτος, θα πρέπει να στοχεύσει σε κάτι αντίστοιχο (αν όχι και κάτι παραπάνω από αυτό), αλλιώς η μάχη με τον teammate του μπορεί να χαθεί αρκετά γρήγορα.
4. Το χάος στο midfield
Στη μάχη των θέσεων 4 ως 9 (ή 7 ως 10 για τους οδηγούς), κάθε ομάδα έχει τη δυναμική και το κίνητρο για να τα παέι καλύτερα από την άλλη. Στην Αυστραλία, η Haas ήταν αυτή που κυριάρχησε, με τη Renault να μοιάζει να έχει ένα ελαφρύ μειονέκτημα έναντι των Αμερικανών, ενώ και η Alfa Romeo έδειξε να έχει τα εχέγγυα για σταθερούς τερματισμούς στους βαθμούς.
Αυτή η εικόνα μπορεί κάλλιστα να… πεταχτεί στον κάλαθο των αχρήστων, ακόμα κι από το δεύτερο Grand Prix της χρονιάς, αφού από αγώνα σε αγώνα (και, κυρίως, από πίστα σε πίστα) οι συνθήκες θα αλλάζουν, και μαζί τους, θα αλλάζουν και τα δεδομένα.
Και οι όποιες προβλέψεις, δύνανται να πέσουν στο κενό.
5. Τον Norris στους βαθμούς
Αυτό που μπορεί κανείς να προσδοκά στο midfield, βέβαια, είναι μία καλή παρουσίαση από τον Lando Norris. Ο rookie της McLaren έδειξε ψήγματα ταχύτητας και ταλέντου στην πρεμιέρα, με την 8η θέση στις κατατακτήριες να έρχεται από το πουθενά.
Μπορεί ο αγώνας να μην κύλησε όπως θα ήθελε και ο ίδιος ο οδηγός, αλλά η πραγματικότητα είναι πως η MCL34 είναι ένα αρκετά ανταγωνιστικό μονοθέσιο στο μέσο του grid, ενώ και εκείνος τα πηγαίνει καλά στο Σακχίρ, έχοντας μάλιστα και μία νίκη εκεί στη Formula 2.
Ακόμα και η 10η θέση θα είναι μία επιτυχία για τον Βρετανό, που ξέρει πως θα πρέπει να αρπάξει κάθε ευκαρία που του δίνεται για βαθμολόγηση.
Δείτε εδώ το preview του GP στο Μπαχρέιν.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify