Στον έλεγχο που έκανε η FIA μετά το πέρας του Καναδικού GP εντοπίστηκε πως το σύστημα υδραυλικών στη Mercedes του Lewis Hamilton δεν ήταν το ίδιο με εκείνο του Σαββάτου, αλλά δεν μπορεί να αποδειχθεί αν αυτό βοήθησε με οποιονδήποτε τρόπο την απόδοση του μονοθέσιου.
Πριν από κάθε αγώνα, η Ομοσπονδία ελέγχει για τελευταία φορά το μονοθέσιο, προτού πάει στο grid για την εκκίνηση.
Ωστόσο, με τη Mercedes να αντιμετωπίζει πρόβλημα στα υδραυλικά του μονοθέσιου του Hamilton, η FIA αποφάσισε να κάνει αυτόν τον έλεγχο μετά το πέρας του Grand Prix, επιτρέποντας στην ομάδα να επιδιορθώσει τη ζημιά.
Ρεπορτάζ του Auto Motor und Sport αναφέρει πως, όταν έγινε ο εν λόγω έλεγχος, οι τεχνικοί της Ομοσπονδίας εντόπισαν πως το σύστημα υδραυλικών στη W10 του νικητή του αγώνα ήταν διαφορετικού spec από εκείνο που είχε πριν την εκκίνηση.
Κανονικά, αυτό θα επέσυρε τον αποκλεισμό του Hamilton από τα αποτελέσματα του αγώνα, αλλά αυτό δεν μπορούσε να συμβεί εν προκειμένω.
Κι αυτό, διότι η FIA δεν ήταν σε θέση να αποδείξει πως το νέο σύστημα υδραυλικών λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο από το παλιό.
Ζήτημα και το team radio πριν την εκκίνηση
Στην αρχή του γύρου σχηματισμού, ο Hamilton βγαίνει στην ενδοεπικοινωνία κι αναφέρει πως ενεργοποιήθηκε το antistall στην εκκίνησή του, και ρώτησε αν έχει πρόβλημα με τον συμπλέκτη.
Η απάντηση του μηχανικού του, Peter Bonnington, ήταν: «Όχι Lewis, δεν έχεις κάποιο πρόβλημα.»
Σύμφωνα με τον team manager της Renault, Alan Permane, αυτό το μήνυμα αντίκειται στην Τεχνική Οδηγία 11, του 2017, που απαγορεύει τέτοιες συνομιλίες με τον μηχανικό της ομάδας:
«Πιστεύουμε πως η απάντηση στον Hamilton υπόκειται σε αυτόν τον κανονισμό.»
Ωστόσο, η γαλλική ομάδα δεν προχώρησε σε ένσταση, αλλά αν το έκανε, είναι πιθανό να δινόταν μία ποινή ορισμένων δευτερολέπτων, όπως είχε συμβεί και με τον Nico Rosberg το 2016, όταν είχε πάρει 10 δλ. στο GP της Μεγάλης Βρετανίας.
Πηγή: Auto Motor und Sport
Ακούστε το Race Podcast του GP Καναδά:
Και εδώ:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify