Κι άλλες αναβαθμίσεις για τη Ferrari στην Αυστρία προαναγγέλλει ο Binotto

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto, αποκάλυψε πως, μετά το Paul Ricard, η ομάδα του θα έχει κάποια νέα μέρη και στο Spielberg, προκειμένου να βρεθεί η λύση στα προβλήματα απόδοσης του φετινού μονοθέσιου.

Στη Γαλλία, η Scuderia κατέφθασε με νέα εμπρός και πίσω πτέρυγα, νέα brake ducts και νέο πάτωμα, με το τελευταίο να μην δουλεύει τελικά όπως περίμεναν στην ιταλική ομάδα.

Για την Αυστρία, ο Binotto τόνισε πως θα έρθουν και πάλι νέα μέρη (‘test parts’ ‘όπως τα ονομάζει), τα οποία θα λειτουργήσουν όχι μόνο προς άμεση βελτίωση της SF90, αλλά θα δείξουν και τον δρόμο για τις μελλοντικές αλλαγές πάνω σε αυτήν.

Ο ίδιος δήλωσε μετά τον αγώνα στο Le Castellet:

«Δεν πιστεύω πως πήραμε τις απαντήσεις που θέλαμε αυτό το Σ/Κ. Το πάτωμα δε δουλεύει όπως θέλαμε κι αυτό δημιουργεί αναπάντητα ερωτηματικά. Θα δουλέψουμε πάνω σε αυτό.

«Θα έχουμε πάλι ορισμένες αναβαθμίσεις για δοκιμή στην Αυστρία ώστε να καταλάβουμε τι συμβαίνει, κι αυτό θα γίνει μόνο όταν όλα τα νέα μέρη δουλέψουν όπως περιμένουμε.»

Από τη μεριά του, ο Sebastian Vettel αναγνωρίζει το «βουνό» που έχει να ανέβει η ομάδα του στους προσεχείς αγώνες:

«Υπάρχει πίεση και θέλουμε να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε. Αν ήταν εύκολο, θα το κάναμε εν μία νυκτί και θα είχαμε τελειώσει με αυτό.

«Δεν είναι εύκολο, [η Mercedes] είναι πολύ δυνατή και αυτή τη στιγμή δείχνει τον δρόμο στις άλλες ομάδες. Σε μας εναπόκειται να βρούμε λύσεις ώστε να κάνουμε το μονοθέσιο πιο γρήγορο και να τους ασκήσουμε πίεση.»

Όσο για τη βαθμολογική διαφορά του από τον Lewis Hamilton, που πλέον αγγίζει τους 76 βαθμούς (ή, αλλιώς, τις 3 νίκες), και το γεγονός ότι τέτοια περίοδο πέρυσι η Ferrari ήταν στη μάχη του τίτλου ενεργά, ο ίδιος δήλωσε:

«Ίσως δεν είμαι αρκετά έξυπνος για να τα παρασκέφτομαι αυτά τα πράγματα. Απλά κοιτάω μπροστά.

«Είμαι μέλος της ομάδας, αυτό θέλω να είμαι. Προσπαθώ να βοηθώ όπου μπορώ. Κοιτάζουμε μπροστά τον επόμενο αγώνα, αλλά θέλω να ανοίξουμε τον δρόμο και για τους επόμενους τρεις, τέσσερις, πέντε αγώνες ή γενικά για το μέλλον.

«Δε βρίσκω αυτή την πρόκληση φέτος διαφορετική από την περυσινή ή την προπέρσινη. Προφανώς είμαστε σε καλύτερη θέση από ότι το 2015 και το 2016.

«Είναι αλήθεια πως, τέτοια εποχή πέρυσι, ήμασταν ανταγωνιστικοί. Δεν έχει νόημα, όμως, να ξοδεύουμε χρόνο για να δούμε πού ήμασταν στον προηγούμενο αγώνα, ή 10 αγώνες πριν.

«Αυτό που έχει σημασία είναι να κοιτάμε εκείνους τους αγώνες και να καταλάβουμε τι πρέπει να βελτιώσουμε.»

Πηγή:

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

F1: Το πρόγραμμα του Grand Prix Αυστρίας

Next Article

MotoGP: Το πρόγραμμα του TT Assen

Related Posts