Το Hockenheimring είναι μία μοναδική πίστα που με την τωρινή της χάραξη είναι σε θέση να προσφέρει εξαιρετικούς αγώνες – ο φετινός μπορεί και να μην αποτελέσει εξαίρεση.
Έχοντας φτάσει πλέον στα μισά της σεζόν, οι ομάδες έχουν ένα μάτι στη φετινή σεζόν, κι ένα στη νέα χρονιά, την τελευταία πριν τις μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς.
Αυτό, όμως, δεν επηρεάζει ακόμα το φετινό πρωτάθλημα, που μπορεί να έχει ένα ξεκάθαρο φαβορί, αλλά ο ανταγωνισμός έχει ανέβει επίπεδο, και ειδικά στη Γερμανία, το σκηνικό μπορεί να θυμίσει αρκετά… Αυστρία.
Μπορούμε να περιμένουμε…:
1.Τη Mercedes να δυσκολευτεί εξαιτίας του καύσωνα
Η παντοδύναμη Mercedes μοιάζει να είναι η Λερναία Ύδρα της φετινής χρονιάς, περισσότερο από κάθε άλλη φορά: κόβεις ένα κεφάλι, φυτρώνουν δύο, κι αυτό την κάνει ανίκητη. Ή την έκανε ανίκητη, μέχρι τον αγώνα στο Spielberg. Οι τρομακτικά υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν στα δάση της Στυρίας αποκάλυψαν ένα σημαντικό μειονέκτημα του μονοθέσιου των Γερμανών: την ψύξη του.
Αυτός ο παράγοντας της στέρησε τη νίκη στο Spielberg, και το ίδιο μπορεί να συμβεί και στα πάτρια εδάφη της.
Για το τριήμερο, η πρόγνωση του καιρού δίνει πάνω από 35 βαθμούς Κελσίου την Παρασκευή και το Σάββατο, προτού έρθει η Κυριακή, κατά την οποία ενδεχομένως να δούμε και βροχή – κάτι που ανησυχεί το δίχως άλλο όλες τις ομάδες. Αλλά, εφόσον οι δοκιμές και οι κατατακτήριες διεξαχθούν υπό συνθήκες καύσωνα, τα πράγματα θα είναι δύσκολα για την W10.
Φυσικά, μιλάμε για την καλύτερη ομάδα στο grid, αυτήν που -κατά κανόνα- μπορεί να βρει λύσεις στα προβλήματά της γρήγορα και αποτελεσματικά, και ειδικά τώρα, έχει το επιπλέον κίνητρο του 200ού αγώνα της στην F1, και των 125 ετών από τον πρώτο αγώνα αυτοκίνητων στην ιστορία. Δεν μπορεί να την ξεγράψει κανείς, ακόμα και τώρα.
2. Τη Ferrari να εκμεταλλεύεται την κατάσταση
Η απόδοση της Scuderia φέτος είναι αρκετά κατώτερη των προσδοκιών. Το κακό για την ίδια είναι πως έχει χάσει όλες τις ευκαιρίες της για νίκη μέσα από τα χέρια της, είτε από μηχανικά θέματα, είτε από λάθη και -άδικες- ποινές.
Μέσα σε αυτό το κλίμα, πάντως, η ιταλική ομάδα μπορεί να περηφανεύεται πως έχει το καλύτερο μονοθέσιο στα γρήγορα κομμάτια, και το Hockenheimring έχει αρκετά τέτοια, ειδικά στο πρώτο και το δεύτερο sector. Ήδη από πέρυσι είχε φανεί πως το Μαρανέλο μπορεί να σπάσει το «κατεστημένο» της Mercedes μέσα στην έδρα της, τόσο με την pole του Vettel, όσο και με τη διαφαινόμενη νίκη του Γερμανού μόλις 35 χιλιόμετρα από τη γενέτειρά του – η οποία τελικά δεν ήρθε από δικό του ατόπημα.
Το ζητούμενο για τους Ιταλούς είναι να μπορέσουν να εκμεταλλευτούν το -θεωρητικό- πλεονέκτημά τους μέχρι την Κ4, πιθανώς ως και την Κ6. Σε αυτό το κομμάτι της χάραξης, η SF90 είναι κατά κανόνα αρκετά ανταγωνιστική, κι αν όντως η W10 έχει θέματα ψύξης, το σκηνικό μπορεί να τους ευνοήσει.
3. Τη Renault να δείχνει τη δυναμική της απέναντι στη McLaren
Το Silverstone απέδειξε πως η McLaren είναι η κυρίαρχη ομάδα του midfield, αλλά και ότι η Renault έχει να δώσει πολλά ακόμα, όσο οι οδηγοί της βρίσκουν τρόπους να «ξεκλειδώνουν» τα μυστικά του μονοθέσιου.
Στον περυσινό αγώνα επί γερμανικού εδάφους, η γαλλική ομάδα είχε μία εξαιρετική 5η θέση δια χειρός Hulkenberg, την ώρα που οι Βρετανοί έδειχναν ξανά το κακό τους πρόσωπο.
Τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην από πέρυσι για το Woking, πράγματι, αλλά θα δώσουμε -θεωρητικά- το προβάδισμα στους αντιπάλους τους – αν όχι για το μονοθέσιο, για την εμπειρία των οδηγών τους σε αυτό το σιρκουί.
4. Τη μάχη Alfa Romeo-Toro Rosso
Η αναγέννηση της Alfa Romeo στα τελευταία Grand Prix έρχεται σε ευθεία σύγκρουση με την θέση της Toro Rosso στο πρωτάθλημα, όχι μόνο βαθμολογικά, αλλά και από άποψη απόδοσης.
Πέρυσι, το Hockenheim είδε αμφότερες να παίρνουν βαθμούς, οπότε θα έχει ενδιαφέρον να δει κανείς αν έστω μία εκ των δύο θα είναι σε θέση να επαναλάβει αυτό το κατόρθωμα.
Στην Toro Rosso αισιοδοξούν για το πακέτο αναβαθμίσεων το οποίο θα εισάγουν το προσεχές τριήμερο, αναφέρουν πηγές στο TotalRacing.gr, αλλά σίγουρα έχουν στον νου τους την απειλή των υπόλοιπων ομάδων του midfield.
5. Το «νέο» μονοθέσιο της Racing Point
Η Racing Point διατρανώνει εδώ και εβδομάδες πως στη Γερμανία θα κάνει το ντεμπούτο ενός ‘Spec B’ μονοθέσιου, που θα διαφέρει ριζικά από το τωρινό της, το οποίο αποτελεί -σύμφωνα με την ομάδα- μία εξέλιξη του περυσινού.
Πηγές του TotalRacing.gr αναφέρουν, ωστόσο, πως η αλλαγή δεν πρόκειται να είναι τόσο μεγάλη όσο παρουσιάζεται, και μάλλον έχουμε να κάνουμε με ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων, όχι μία εντελώς νέα φιλοσοφία γύρω από τον σχεδιασμό της RP19.
Αυτό, φυσικά, δεν αναιρεί το γεγονός ότι το εργοστάσιο του Silverstone δεν θα είναι σε θέση να ανακάμψει μετά από μία σειρά πολύ μέτριων αποτελεσμάτων.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify