Δεν επηρεάζεται ο Verstappen από τις πιθανές ποινές στην Monza

SPA, BELGIUM – SEPTEMBER 01: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB15 on the formation lap before the F1 Grand Prix of Belgium at Circuit de Spa-Francorchamps on September 01, 2019 in Spa, Belgium. (Photo by Dan Istitene/Getty Images)

Ο Max Verstappen αναμένεται να περάσει στο Spec 4 του κινητήρα της Honda κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Ιταλίας κι ως αποτέλεσμα θα χρειαστεί να εκκινήσει από το τέλος του grid. Παρόλα αυτά ο ίδιος δεν δείχνει να επηρεάζεται.

Μετά από την εισαγωγή του νέου κινητήρα της Honda στο Βέλγιο, στα μονοθέσια των Alex Albon και Daniil Kvyat, η ιαπωνική εταιρεία αναμένεται να δώσει το νέο της μοτέρ στον Max Verstappen. Καθώς αυτός θα είναι ο τέταρτος που θα εισαχθεί, ο Ολλανδός αναμένεται να δεχθεί ποινή εκκίνησης από το πίσω μέρος του grid.

Αυτό δεν έχει επισημοποιηθεί ακόμη, με την ομάδα να δηλώνει επισήμως πως οι αποφάσεις θα ληφθούν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που διανύουμε. Παρόλα αυτά είναι δεδομένο πως ο Alex Albon θα έχει το νέο μοτέρ στην Μόνζα, αφότου χρησιμοποίησε ένα παλαιότερο στον αγώνα του Σπα, ενώ τόσο η Red Bull όσο κι η Honda θέλουν να αποφύγουν πιθανές ποινές στους αγώνες της Σιγκαπούρης και της Ιαπωνίας.

Ο Verstappen ρωτήθηκε από το Motorsport.com για την πιθανότητα να ξεκινήσει τον ιταλικό αγώνα από το τέλος του grid, αλλά δεν έδειξε να επηρεάζεται, τονίζοντας πως θα μπορέσει να επανέλθει στις πρώτες θέσεις της κατάταξης:

«Νομίζω πως θα μπορώ εύκολα να κάνω προσπεράσεις. Τίποτα φυσικά δεν είναι επίσημο όμως ακόμη κι αν ξεκινήσω από τις τελευταίες θέσεις, δεν νομίζω πως είναι μεγάλο θέμα. 

«Όλοι γνωρίζουμε πως η Ferrari θα είναι πολύ γρήγορη στον αγώνα τους και πως εάν ξεκινήσεις από τόσο πίσω, πιθανότατα δεν θα μπορέσεις να πιάσεις την πρώτη τετράδα. Όμως όλοι οι υπόλοιποι θα είναι στην εμβέλειά μας.»

Τέλος, έγινε γνωστό πως η Honda στοχεύει να βάλει νέους κινητήρες στο διαθέσιμο pool του εκάστοτε οδηγού στον αγώνα της Ρωσίας.

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Vettel: Δεν είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα

Next Article

Μπροστά σε ένα (σημαντικό) σταυροδρόμι

Related Posts