Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto, ξεκαθάρισε πως η επιλογή της ομάδας του να βάλει πρώτα τον Charles Leclerc δεν είχε σκοπό να φέρει τον Μονεγάσκο μπροστά από τον teammate του.
Το πρώτο stint του αγώνα στη Ρωσία χαρακτηρίστηκε από το πλάνο της Ferrari να φέρει τον Vettel πρώτο μετά την εκκίνηση, προτού ο Γερμανός δώσει πίσω την θέση στον Leclerc, ούτως ώστε ο Hamilton να μην έχει το slipstream κανενός στην ευθεία μέχρι τα φρένα της Κ2.
Όταν η ομάδα ζήτησε από τον Vettel να κάνει στην άκρη, ο Γερμανός θεώρησε πως η διαφορά ήταν τέτοια που δεν θα μπορούσε να γίνει σωστά η αλλαγή θέσεων.
Η Ferrari, όμως, κάλεσε τον Leclerc πρώτο στα pits, αφήνοντας εκτός τον teammate του για 4 επιπλέον γύρους, με αποτέλεσμα ο Μονεγάσκος να πετύχει το undercut.
Ο Ιταλός manager της ομάδας τοποθετήθηκε επ’ αυτού:
«Το undercut δεν ήταν ο λόγος για τον οποίον δώσαμε πίσω την θέση στον Charles. Το πίσω αριστερό ελαστικό είχε αρχίσει να φθείρεται, οπότε τότε ήταν η σωστή στιγμή να τον φέρουμε στα pits.»
Μάλιστα, ο Binotto τονίζει πως η επιλογή να μείνει παραπάνω εκτός ο Vettel ήταν για να είναι καλυμμένος σε περίπτωση που έβγαινε Αυτοκίνητο Ασφαλείας:
«Γνωρίζαμε, επίσης, πως αν βάζαμε και τα δύο μονοθέσια για pit stop θα ήμασταν ευάλωτοι σε ενδεχόμενο Αυτοκίνητο Ασφαλείας, παραχωρώντας την πρωτοπορία στον Hamilton. Οπότε, προσπαθήσαμε να μείνουμε έξω όσο περισσότερο μπορούσαμε απλά για να προστατευτούμε σε περίπτωση που έβγαινε Αυτοκίνητο Ασφαλείας.»
Πηγή: racefans.net
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify