Η σύμπραξη της Campos Racing με τη Monaco Increase Management φαίνεται πως έχει ήδη προχωρήσει σε σημαντικές προσλήψεις, ενώ έχει θέσει ως στόχο συγκεκριμένους οδηγούς ενόψει 2021.
Οι insiders ήξεραν για αυτή την απρόσμενη συνεργασία από καιρό.
Η Campos Racing, μία φημισμένη ομάδα στις μικρότερες κατηγορίες, με τεράστια παράδοση και πολλές επιτυχίες, θέλει να αναθερμάνει το ενδιαφέρον των Ισπανών για τη Formula 1. Η αποχώρηση του Fernando Alonso με το τέλος της περυσινής χρονιάς φάνηκε να έχει στην Ισπανία τον ίδιο αντίκτυπο που είχε για τη Γερμανία η πρώτη αποχώρηση του Michael Schumacher. Η τηλεθέαση έπεσε, η προσέλευση στην πίστα μειώθηκε.
Η Campos σε αυτό έχει ως αρωγό (και «υποκινητή») τη Monaco Increase Management, μία εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και αναλαμβάνει την προώθηση, την νομική εκπροσώπηση, την τεχνική κατάρτιση οδηγών και όχι μόνο, εδώ και αρκετά χρόνια.
Το όνομα αυτής της ομάδας δεν είναι γνωστό ακόμη, όμως είναι βέβαιο πως η Campos θα είναι αυτή που με το ‘know-how’ της θα παίξει καταλυτικό ρόλο στις εξελίξεις, με την MIM να δρα ως κυματοθραύστης για την -άπειρη σε θέματα F1- ισπανική ομάδα.
Ως τώρα, πληροφορίες του ESPN αναφέρουν πως έχει ήδη καλυφθεί η θέση του Τεχνικού Διευθυντή από τον Peter McCool, και του επικεφαλής του αεροδυναμικού τομέα από τον Ben Wood. Αμφότεροι έχουν εμπειρία από ομάδες F1.
Όσο για τους οδηγούς, ήδη έχουν προκύψει ορισμένα ονόματα, με το πιο σημαντικό εξ αυτών να είναι εκείνο του Pascal Wehrlein. Ο Γερμανός έφυγε από τη Mercedes πέρυσι, και τώρα είναι μέλος της Ferrari, εκτελώντας χρέη οδηγού προσομοιωτή, ενώ ήταν οδηγός της Mahindra στην 5η σεζόν της Formula E.
Ο έτερος είναι ο Ισπανός Alex Palou, που φέτος αγωνίζεται στη Super Formula, έχοντας αγωνιστεί το 2017 στην F2 και το 2018 στην Ευρωπαϊκή F3.
Όσο για την προμήθεια μονάδων ισχύος, οι πληροφορίες θέλουν την Campos να μιλά με τις Honda και Renault – αμφότερες έχουν κενό και μπορούν να εξυπηρετήσουν ακόμα μία ομάδα.
Αυτό που θα παίξει καταλυτικό ρόλο, όμως, στην τελική απόφαση της Campos-MIM, είναι η θεσμοθέτηση του budget cap – κάτι που τόνιζε και ο διευθύνων σύμβουλος της ισπανικής ομάδας, Salvatore Gandolfo:
«Με το νέο όριο στους προϋπολογισμούς, τη νέα διανομή των κερδών και τους τεχνικούς και αγωνιστικούς κανονισμούς, εμφανίζεται μία τεράστια ευκαιρία για μικρότερες ομάδες να συμμετάσχουν και να κάνουν πιο ενδιαφέρον και πιο ισορροπημένο το πρωτάθλημα της Formula 1.»
Επομένως, όλα θα εξαρτηθούν από τις αποφάσεις που θα πάρουν οι τωρινές ομάδες, μαζί με τη FIA και τη Liberty Media.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify