Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto, ξεκαθαρίζει ότι η Ferrari δεν άλλαξε τίποτα στον κινητήρα της μετά τις τεχνικές ντιρεκτίβες της FIA.
Η FIA έχει εκδώσει δύο τεχνικές ντιρεκτίβες τις τελευταίες δύο εβδομάδες, μετά από ερωτήσεις της Red Bull για διάφορα θέματα, όπως η χρήση λαδιού σε ορισμένα μέρη του κινητήρα και η ροή καυσίμου.
Η μειωμένη απόδοση της Ferrari στο Grand Prix των ΗΠΑ, και οι δηλώσεις του Max Verstappen μετά το τέλος του αγώνα, άφησαν να εννοηθεί ότι η Ferrari επηρεάστηκε από αυτές τις τεχνικές ντιρεκτίβες:
«Όχι, όχι δεν αλλάξαμε τίποτα. Αυτό που κάναμε ήταν να διαβάσουμε προσεκτικά τις ντιρεκτίβες γιατί πρέπει να συνάβεις με τον οποιοδήποτε νέο τεχνικό κανονισμό. Είναι σημαντικό να τις κατανοήσεις,» δήλωσε ο Binotto σε συνέντευξή του στο Sky Sports.
«Αλλά δεν αλλάξαμε τις λειτουργίες μας, τον τρόπο που χρησιμοποιούμε τον κινητήρα μας. Και αυτό ισχύει από την αρχή της σεζόν.»
Μάλιστα, ο Ιταλός τόνισε για ακόμα μία φορά ότι η αλλαγή στην απόδοση της Ferrari έχει να κάνει με την κάθετη δύναμη:
«Διατηρούμε ακόμα το πλεονέκτημά μας στις ευθείες. Γνωρίζουμε από την αρχή της σεζόν ότι υστερούμε σε κάθετη δύναμη και ότι ίσως το μονοθέσιό μας είναι πιο γρήγορο στις ευθείες.
«Από την απαρχή αυτού του σπορ, αν μείωνες την κάθετη δύναμη, έχεις μεγαλύτερη τελική ταχύτητα αλλά μειωμένη ταχύτητα στις στροφές. Και το μονοθέσιο μας δεν είναι το ίδιο καλό όπως μερικά άλλα στις στροφές.
«Γι’ αυτό σε πίστες που χρειάζονται μέγιστη κάθετη δύναμη, όπως η Ουγγαρία ή το Austin, ή ακόμα και το Μεξικό, χάναμε αρκετά σε ταχύτητα στις στροφές. Αλλά είχαμε πλεονέκτημα στις ευθείες απλά επειδή, ας πούμε, είχαμε χαμηλή κάθετη δύναμη.
«Τώρα, όσον αφορά στο Austin, σε σύγκριση με τους υπόλοιπους είχαμε λίγο περισσότερη κάθετη δύναμη.Έτσι είχαμε μικρότερο πλεονέκτημα στις ευθείες, αλλά μετά κερδίζαμε περισσότερο στις στροφές.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify