Συζητήσεις για το πάγωμα μερών των κινητήρων από το 2021

Η παραμονή των ομάδων στην τωρινή μορφή των υβριδικών κινητήρων και στη νέα εποχή του σπορ που ξεκινάει το 2021, έχει φέρει στο προσκήνιο την συζήτηση για πάγωμα της εξέλιξης σε συγκεκριμένα μέρη των μονάδων ισχύος.

Οι νέοι κανονισμοί που θα τεθούν σε ισχύ από το πρωτάθλημα του 2021 δεν θα αφορούν μια διαφορετική μορφή των κινητήρων που χρησιμοποιούνται στις 6 τελευταίες σεζόν του σπορ. Ήδη κι οι 4 κατασκευαστές κινητήρων έχουν εκφράσει τη δέσμευση τους για να συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα του 2021, ενώ η Ferrari κι η Mercedes βρίσκονται σε συμφωνία για χρήση των κινητήρων τους από ομάδες και στο απώτερο μέλλον.

Έτσι οι ιθύνοντες των ομάδων περιμένουν την απόδοση των μονάδων ισχύος να φτάσει σε ένα θεωρητικό ταβάνι, ειδικά σε συγκεκριμένα μέρη τους. Έτσι προτάθηκε και βρίσκεται σε συζητήσεις, η πιθανότητα για πάγωμα της εξέλιξης αυτών, ξεκινώντας από το 2021.

Σε αυτό φαίνεται να συμφωνεί απόλυτα η Ferrari, που έχει και το θεωρητικό πλεονέκτημα της καλύτερης απόδοσης αυτή τη στιγμή. Αντίθετα ο επικεφαλής της Honda, Toyoharu Tanabe, παρότι εξέφρασε πως η ιαπωνική εταιρεία δεν θα έλεγε όχι σε ένα τέτοιο πάγωμα, τόνισε πως οι κινητήρες της ομάδας του εξελίσσονται με έναν χρόνο καθυστέρηση σε σχέση με τους υπόλοιπους και πρότεινε περαιτέρω αναμονή πριν από μία τέτοια απόφαση.

Φυσικά, για την ώρα δεν υπάρχουν οριστικές αποφάσεις, με τους ανθρώπους των ομάδων να αναμένεται να αποφασίσουν για αυτό, μέσα στις επόμενες εβδομάδες και πριν την κυκλοφορία των οριστικών κανονισμών για το πρωτάθλημα του 2021.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Άμπου Ντάμπι - Κατατακτήριες: Επέστρεψε στην pole o Hamilton

Next Article

The F1 Daily Show #10: Τι ισχύει με το φλερτ Hamilton-Ferrari

Related Posts