F1: Πρόταση για μείωση της αεροδυναμικής των μονοθέσιων του 2021

CIRCUIT DE BARCELONA-CATALUNYA, SPAIN – FEBRUARY 21: Valtteri Bottas, Mercedes F1 W11 EQ Power+ during the Barcelona February testing I at Circuit de Barcelona-Catalunya on February 21, 2020 in Circuit de Barcelona-Catalunya, Spain. (Photo by Steven Tee / LAT Images)

Οι τεχνικοί διευθυντές των ομάδων της Formula 1 συζήτησαν το ενδεχόμενο να μειωθούν τα αεροδυναμικά των μονοθέσιων του 2021, και για λόγους ασφαλείας. 

Η διατήρηση των μονοθέσιων του 2020 και το 2021 ήταν μία απόφαση που πάρθηκε με γνώμονα την οικονομική βιωσιμότητα των ομάδων, να δοθεί δηλαδή χρόνος σε όλες να ορθοποδήσουν μετά την κρίση που επέφερε ο κορονοϊός και να προχωρήσουν στο σχεδιασμό των νέων μονοθέσιων για το 2022.

Αυτό σημαίνει πως τα ελαστικά 13 ιντσών της Pirelli θα παραμείνουν και το ’21, και πιθανότατα θα παραμείνει και η ίδια γόμα, αυτή που χρησιμοποιείται από το 2019.

Αν, όμως, τα μονοθέσια εξελιχθούν περαιτέρω, είναι πιθανό οι δυνάμεις που θα ασκούν στα ελαστικά (τα οποία κατασκευάστηκαν με γνώμονα το πώς ήταν η δυναμική των αυτοκινήτων το 2019) να τα καταστρέψουν, με αποτέλεσμα να προκύψουν και ζητήματα ασφαλείας.

Ως εκ τούτου, οι τεχνικοί επικεφαλής των 10 ομάδων συζήτησαν σήμερα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του RaceFans, το ενδεχόμενο να περάσουν τροπολογίες στους κανονισμούς που θα αλλάζουν μέρος του σασί, του πατώματος και των αεροτομών με στόχο τη μείωση των φορτίων που θα ασκούνται στα ελαστικά.

Η πρόταση αυτή αναμένεται να υπερψηφιστεί την ερχόμενη εβδομάδα, στην τηλεδιάσκεψη των αγωνιστικών διευθυντών.

Έπειτα, συζητήθηκε και η πρόταση για την εισαγωγή ‘tokens’, τα οποία θα χρησιμοποιεί η εκάστοτε ομάδα ώστε να εξελίσσει συγκεκριμένα μέρη του μονοθεσίου της.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Σαν σήμερα... στις 30 Απριλίου

Next Article

Η κουβέντα που κανείς δεν ξεκινά για τον χαμό του Ayrton Senna

Related Posts