Ο επικεφαλής της Pirelli, Mario Isola, σε δηλώσεις του τόνισε τις αντικειμενικές δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Ιταλοί με τον κορονοϊό και τις ματαιώσεις των αγώνων αλλά και τις ενδεχόμενες λύσεις.
Ο Isola αναφέρθηκε σε όλες τις παραμέτρους του θέματος και ξεκαθάρισε πως έχουν προβλεφθεί οι λύσεις που πρέπει να ληφθούν από τους ίδιους, εντούτοις είναι απαραίτητο να υπάρξουν και οι απαραίτητες διαβεβαιώσεις από τα αρμόδια όργανα ούτως ώστε να προχωρήσουν στο έργο τους.
«Πρέπει να είμαστε 100% σίγουροι πως θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε ελαστικά, ειδάλλως οι αγώνες δεν γίνεται να διοργανωθούν.
«Προσπαθούμε να δουλέψουμε με μια ευέλικτη προσέγγιση, ο τωρινός κανονισμός αναφέρει ότι πρέπει να γνωρίζουμε τις γόμες των διαθέσιμων ελαστικών εκ προοιμίου, 6 εβδομάδες πριν για τα Ευρωπαϊκά GP και 14 εβδομάδες για εκείνα εκτός αυτής, κάτι που δεν μπορεί να ισχύσει με τα τωρινά δεδομένα.
«Γι’ αυτόν τον λόγο ανακαλέσαμε όλα τα ελαστικά που βρίσκονταν καθ’ οδόν για Μπαχρέιν και Βιετνάμ και παράλληλα μπορέσαμε να σταματήσουμε εκείνα που ήταν σε διαδικασία αναχώρησης για Κίνα.
«Επιπλέον, έχουμε ήδη αρχίσει την παραγωγή για έναν-δύο αγώνες, επομένως έχουμε ένα stock ελαστικών που είναι διαθέσιμο άμεσα για χρήση. Κάποια εξ αυτών είναι σε απόθεμα στο Didcot και κάποια άλλα στο εργοστάσιο μας στην Ρουμανία. Από την στιγμή που θα επισημοποιηθεί το πρόγραμμα, πρέπει απλά να οργανώσουμε τα φορτηγά και τους ανθρώπους μας που θα βρίσκονται στις πίστες.
«Η μεταφορά του εξοπλισμού για τους αγώνες στην Ευρώπη είναι λιγότερο περίπλοκη διότι χρησιμοποιούμε φορτηγά και όχι κοντέινερ. Προφανώς χρειαζόμαστε την παροχή βεβαιότητας για μεγαλύτερη χρονική περίοδο, ώστε να είμαστε βέβαιοι ότι θα μπορούμε να παρέχουμε ελαστικά όχι μόνο στους πρώτους αγώνες, αλλά και στο υπόλοιπο της σεζόν. Αν όπως λέγεται το πρώτο κομμάτι της σεζόν γίνει στην Ευρώπη και έπειτα μετακινηθούμε στην Ασία, την Αμερική, σε σύντομη χρονική περίοδο, σημαίνει πως θα είναι μια περίοδος μεγάλης πίεσης για εμάς.
«Πιθανόν να χρειαστεί να παράγουμε περίπου 35.000 σετ ελαστικών σε μόλις δύο μήνες και όχι σε ολόκληρη την χρονιά. Μπορείτε να φανταστείτε τον αντίκτυπο στην παραγωγή ο οποίος θα είναι πολύ μεγάλος. Συζητάμε με όλες τις ομάδες και πρέπει να επισημάνω ότι είναι ιδιαίτερα ελαστικές προκειμένου να βρούμε λογικές λύσεις όπως για παράδειγμα συνηθισμένη διανομή ή κάποια ευελιξία, ώστε να είμαστε έτοιμοι για παροχή σε σύντομο χρονικό διάστημα.»
Από τις δηλώσεις του βέβαια δεν θα μπορούσε να λείπει η αναφορά στις συνθήκες που έχει διαμορφώσει ο κορονοϊός για όλους τους εμπλεκόμενους στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και στα επικείμενα προβλήματα που ίσως υπάρξουν.
«Γνωρίζω ότι το πλάνο της F1 είναι να δημιουργήσει μια «ασπίδα» για κάθε ομάδα, ώστε να αποφευχθούν οι επαφές μεταξύ τους, όμως εμείς βρισκόμαστε ουσιαστικά παντού. Η Pirelli είναι σε κάθε γκαράζ με έναν μηχανικό. Μία ερώτηση ήταν αν μπορεί να υπάρξει ένας χώρος σε κάθε γκαράζ για τα ελαστικά και έναν τεχνικό για να αποφευχθεί η επαφή με τους ανθρώπους των ομάδων.
«Πρέπει ακόμα να καταλάβουμε πώς θα παρευρισκόμαστε στα meeting των ομάδων, εγώ θα προτιμούσα προσωπικά να συμβαίνει αυτό μέσω τηλεδιασκέψεων, πχ: αν έχουμε κάποιον θετικό ασθενή στην Pirelli, τότε υπάρχει το ρίσκο να μεταδώσουμε τον ιό και στις 10 ομάδες ή σε οποιονδήποτε στα paddock. Είναι ένα πρόβλημα που δεν επηρεάζει μόνο εμάς αλλά και όλες τις εταιρείες και τους παράγοντες που βρίσκονται σε επαφή με όλες τις ομάδες.
Επομένως χρειαζόμαστε συγκεκριμένες οδηγίες και πρωτόκολλα για εκείνους που έχουν αυτού του είδους τις αρμοδιότητες στα paddock».
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify