Με την χρονιά να ξεκινά και επίσημα σήμερα, ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, απάντησε στο ερώτημα σχετικά με την διαφαινόμενη αδυναμία του φετινού μονοθέσιου έναντι των ανταγωνιστών του, κάνοντας λόγω για εύθραυστα αεροδυναμικά βοηθήματα.
Ο Ιταλός μιλώντας στα πλαίσια της συνέντευξης Τύπου της Παρασκευής, ανέλυσε τους λόγους για τους οποίους η SF1000 υστερεί σε σύγκριση με τους πρωτοπόρους (Mercedes, Red Bull) καθώς και στις αιτίες που δεν θα υπάρξουν αναβαθμίσεις μέχρι το Ουγγρικό GP:
«Στις χειμερινές δοκιμές το μονοθέσιο δεν απέδωσε όπως αναμέναμε. Το αυτοκίνητο εντός της πίστας δεν απέδιδε σύμφωνα με το σχέδιο μας, επομένως υπήρξε έλλειψη σύνδεσης μεταξύ σχεδιασμού και επίδοσης στην πίστα. Προφανώς έπρεπε αρχικά να το κατανοήσουμε αυτό.»
«Ξεκινήσαμε προσπαθώντας πραγματικά να καταλάβουμε το πρόβλημα μόλις επιστρέψαμε στην βάση μας, ωστόσο κατά την διάρκεια του lockdown αυτό δεν ήταν δυνατόν να συμβεί. Θεωρώ ότι το καταλάβαμε εν τέλει, υπήρξαν ορισμένες αστοχίες, κυρίως στο αεροδυναμικό κομμάτι.»
«Σε τελική ανάλυση “πιέσαμε” το πλάνο μας ούτως ώστε να λάβουμε τα περισσότερα δυνατά οφέλη σε κάθετη δύναμη και να βελτιώσουμε τις περσινές μας αδυναμίες. Οτιδήποτε αναπτύξαμε ήταν υπερβολικά εύθραυστο σε όρους αεροδυναμικής ανθεκτικότητας, όσο βρισκόμασταν εντός πίστας.»
«Αυτό που επιχειρούμε τώρα είναι να κάνουμε ένα βήμα πίσω, να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε σε βάθος το πρόβλημα, να το επανεκτιμήσουμε και να πάμε παραπέρα στην συνέχεια. Ελπίζουμε να φέρουμε ορισμένες αναβαθμίσεις στην Ουγγαρία και όχι νωρίτερα. Μακάρι μέχρι τότε να μην έρθουμε αντιμέτωποι με όλα μας τα ζητήματα, αλλά να έχουμε πραγματοποιήσει ένα ξεκάθαρο βήμα εμπρός στην απόδοση μας. Μέχρι τότε θα δούμε που βρισκόμαστε έναντι των κύριων ανταγωνιστών μας.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify