Binotto: Η αυστηροποίηση των κανονισμών μας κόστισε σε ισχύ

Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, έμμεσα επεσήμανε σε δηλώσεις του ότι η μονάδα ισχύος της ομάδας του, έχασε σημαντικό μέρος της δύναμης της από τον συμβιβασμό με την FIA, καθώς και από την καθιέρωση αυστηρότερων κανόνων στον τομέα αυτό από την FIA.

Ο Ιταλός, που βλέπει την ομάδα του να βιώνει μια από τις δυσκολότερες περιόδους της πλούσιας ιστορίας της, μίλησε εκτενώς για το κομμάτι των τεχνικών κανονισμών στους οποίους η Scuderia έπρεπε να προσαρμοστεί εν όψει της φετινής σεζόν, και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο ζήτημα που έχει προξενήσει μέχρι ώρας αρνητικές εντυπώσεις, τον κινητήρα της SF1000:

«Θεωρώ ότι οι κανονισμοί είναι ιδιαιτέρως δύσκολοι και περίπλοκοι. Ίσως και να υπάρχουν τομείς όπου ακόμα χρειάζονται διευκρινίσεις. Είναι μια συνεχής διαδικασία, που υπήρχε πάντα στο παρελθόν, και θα συνεχίσει να υφίσταται στο μέλλον.»

«Από την περσινή χρονιά έχουν δημοσιευθεί πολλές οδηγίες από το τεχνικό επιτελείο της FIA, οι οποίες ξεκαθαρίζουν τελικά κάποια από τα σημεία των κανονισμών. Νομίζω πως με βάση αυτές τις οδηγίες έπρεπε να προσαρμοστούμε και εμείς. Δεν πιστεύω ότι πως υπήρξε μόνο η περίπτωση της Ferrari, αν δούμε την απόδοση των μονάδων ισχύος φέτος, οι περισσότεροι κατασκευαστές θεωρώ πως έπρεπε να προσαρμοστούν με την σειρά τους. Σίγουρα ως Ferrari έπρεπε να εναρμονιστούμε και ως αποτέλεσμα αυτού χάσαμε μέρος της δύναμης που είχαμε. Πλέον έχουμε μια ξεκάθαρη κατάσταση σε κάποια μέρη των κανονισμών και ελπίζουμε πως θα συνεχίσει να υφίσταται αυτό και στο μέλλον».

Ακολούθως, ο Binotto τόνισε ότι οι επιπτώσεις του COVID-19 αφαίρεσαν την δυνατότητα από την Ferrari να βελτιώσει άμεσα το ζήτημα ισχύος του κινητήρα της και παράλληλα έκανε αναφορά στην έλλειψη κατανόησης μέχρι στιγμής του νέου αεροδυναμικού πακέτου, το οποίο εσπευσμένα τοποθετήθηκε στα κόκκινα μονοθέσια, νωρίτερα από το αναμενόμενο:

«Η εξέλιξη του κινητήρα και της μονάδος ισχύος είναι μια απρόσκοπτη διαδικασία που δεν σταματήσαμε ποτέ από το 2012 και έπειτα, χρονιά που ξεκινήσαμε να αναπτύσσουμε αυτού του είδους τους κινητήρες.»

«Πλέον είναι μεγάλο το χρονικό διάστημα που τους εξελίσσουμε. Ετοιμάζαμε βελτιώσεις και για τρέχουσα χρονιά που ωστόσο δεν θα μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε κατά την διάρκεια του 2020, διότι διανύσαμε μια μακρά περίοδο αδράνειας πριν την έναρξη της χρονιάς, κάτι που δεν ίσχυσε βέβαια για όλους τους κατασκευαστές μονάδων ισχύος. Θα προσπαθήσουμε να την εξελίξουμε όσο περισσότερο γίνεται μέχρι την έναρξη της επόμενης σεζόν. Αυτό είναι το ένα σκέλος, από την άλλη πλευρά όπως προανέφερα, υπάρχουν μέρη των κανονισμών που πρέπει να ξεκαθαριστούν και ελπίζουμε ότι αυτό θα γίνει με την σωστή σειρά, ώστε στο μέλλον τουλάχιστον, να υπάρχει σαφήνεια και κοινή κατανόηση από όλους στο τεχνικό κομμάτι.»

«Σχετικά με το νέο αεροδυναμικό πακέτο, είχαμε βροχή στις κατατακτήριες και έναν κακό και σύντομο αγώνα, επομένως δεν διαθέτουμε απαντήσεις για αυτό. Άρα το σημερινό πρόγραμμα ήταν αφιερωμένο στο να καταλάβουμε το αυτοκίνητο και έπειτα να βρούμε την κατάλληλη ισορροπία για το υπόλοιπο του τριήμερου. Και πάλι υπάρχουν πολλά δεδομένα που πρέπει να αναλύσουμε. Και οι δύο οδηγοί μας είναι ξεκάθαρα συγκεντρωμένοι, γνωρίζουμε ότι οι κατατακτήριες είναι πολύ σημαντικές στο Hungaroring, άρα πρέπει να ετοιμαστούμε άρτια για τα δοκιμαστικά αύριο.»

Πηγή: Motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Ουγγαρίας - FP2: Μπροστά ο Vettel, Bottas και Sainz πίσω του

Next Article

Δεν είχε ελέγξει τα brake ducts της Racing Point η FIA

Related Posts