Ο επικεφαλής της Racing Point, Otmar Szafnauer, απέκρουσε τα αρνητικά σχόλια που έχουν στοχεύσει την ομάδα του, θίγοντας σε δηλώσεις του όσα της προσάπτουν.
Ο επικεφαλής του αγωνιστικού προγράμματος της Racing Point, μετά και την δεύτερη καταγγελία που δέχθηκε η ομάδα του από την Renault σχετικά με την νομιμότητα της RP20, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι οι αντίπαλοι δεν θα έπρεπε να κατακρίνουν την προσπάθεια εξαγωγής πλεονεκτήματος από την καλύτερη ομάδα, δηλαδή την Mercedes, αλλά να πράττουν και εκείνοι το ίδιο στα πλαίσια των κανονισμών.
Παράλληλα έδωσε πληροφορίες σχετικά με την πολυπλοκότητα και την δυσκολία του εγχειρήματος της εφαρμογής ενός υπάρχοντος σχεδίου, σε ένα άλλο αυτοκίνητο:
«Σχετικά με το αν οι άλλες ομάδες ακολούθησαν λάθος δρόμο στον σχεδιαστικό τομέα, η απάντηση κατ’ εμέ είναι «ναι». Ωστόσο τίποτα δεν δουλεύει αν δεν έχεις πάρει τα ρίσκα σου. Στο ξεκίνημα δεν γνωρίζαμε εάν τα όσα κάναμε θα δούλευαν εν τέλει στο επίπεδο που δουλεύουν. Στην πραγματικότητα, όταν ξεκινήσαμε την ανάπτυξη στην αεροδυναμική σήραγγα, με τα δεδομένα που συλλέξαμε από φωτογραφίες, κάναμε ένα μεγάλο βήμα πίσω, τεράστιο.»
«Το μονοθέσιο ήταν αρκετά δευτερόλεπτα πιο αργό στην αρχή και η δική μας γνώση και εξοικείωση στην διαδικασία εξέλιξης του πλάνου στην αεροδυναμική σήραγγα και το CFD, καθώς και σχέδια επί σχεδίων, μας έφεραν στο σημείο που βρισκόμαστε. Όσο περισσότερο αναζητάς εξονυχιστικά την καλύτερη δυνατή λύση, τόσο μεγαλύτερο είναι το ρίσκο να αποκλίνεις από το αρχικό σχέδιο που έχεις κατά νου. Εμείς θέλαμε πάντα να το κάνουμε αυτό.»
«Αγοράζουμε το κιβώτιο μας από την Mercedes, το οποίο σχεδιάζεται με χαμηλό κέντρο βάρους, άρα πάντα κάναμε τροποποιήσεις στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου μας, διότι η κάθετη δύναμη είναι απαραίτητη για να έχεις ένα σταθερό πίσω μέρος. Πάντοτε επιζητούσαμε να ξεφύγουμε από αυτό το πλαίσιο, λόγω του συμβιβασμού που κάναμε για το πίσω τμήμα του μονοθέσιου. Αυτή ήταν η πρώτη χρονιά όπου είχαμε πράγματι την δυνατότητα να το αλλάξουμε αυτό. Ακόμα και έτσι θεωρούσα ότι θα κάναμε μισό βήμα εμπρός προτού πραγματοποιήσουμε το αποφασιστικό βήμα μπροστά. Απλά δεν προέκυψε με τον τρόπο που περιμέναμε.»
«Το να τραβάς φωτογραφίες από αυτοκίνητα άλλων ομάδων είναι κάτι που συνέβαινε πάντα, από την μεγαλύτερη έως την μικρότερη ομάδα. Απλά κάποιες εξ αυτών κάνουν καλύτερη δουλειά στην αφομοίωση των όσων μαθαίνουν μέσα από τις εικόνες αυτές. Δεν θα έπρεπε να ξεχνάμε πως ο Adrian Newey εφάρμοσε το σχέδιο με το υψωμένο πίσω μέρος το οποίο έχει η Red Bull και το οποίο εφάρμοσε η πλειοψηφία του grid, μαζί και εμείς. Βγάλαμε φωτογραφίες τότε του πατώματος που είχε η Red Bull, ενόσω προσπαθούσαμε να το κάνουμε και εμείς. Εντούτοις δεν δούλεψε όπως θα θέλαμε. Λέω λοιπόν πως όλες οι ομάδες κάνουν το ίδιο, επιτρέπεται.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify