Ο Lewis Hamilton κάλπαζε για άλλη μια νίκη, όταν είδε το εμπρός αριστερό ελαστικό του να κλατάρει, βρισκόμενος στον τελευταίο γύρο του Βρετανικού GP.
O παγκόσμιος πρωταθλητής είδε την τύχη να του χαμογελά ωστόσο, μιας και η διαφορά που είχε αναπτύξει από τον δεύτερο Max Verstappen, ήταν τέτοια που του επέτρεψε να τερματίσει οριακά πρώτος, ακόμα και με τρεις τροχούς. Στις δηλώσεις του Βρετανού αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, διαφαίνεται η εναλλαγή των συναισθημάτων που βίωσε κατά την διάρκεια του 52ου και τελευταίου γύρου.
Αναλυτικότερα τα όσα επεσήμανε: «Μέχρι και τον τελευταίο γύρο, όλα κυλούσαν ομαλά. Τα ελαστικά μου ήταν σε καλή κατάσταση, ο Vallteri πραγματικά με πίεσε σκληρά, και διαχειριζόμουν τα ελαστικά μου, κάτι που φαίνεται πως δεν έκανε εκείνος. Όταν άκουσα ότι το ελαστικό του κλάταρε, κοιτούσα και το δικό μου και όλα φαίνονταν φυσιολογικά. Το μονοθέσιο μου έστριβε κανονικά, άρα σκεφτόμουν πως όλα ήταν εντάξει. Στους τελευταίους γύρους μείωσα τον ρυθμό μου, και ενώ βρισκόμουν στην ευθεία Wellington, απλά ξεφούσκωσε. Παρατήρησα αρχικά να αλλάζει κάπως το σχήμα του ελαφρώς.
«Αυτή ήταν πραγματικά μια στιγμή όπου η αγωνία μου κορυφώθηκε, διότι δεν ήμουν εντελώς σίγουρος αν είχε όντως κλατάρει έως ότου φρέναρα, όπου φαινόταν ξεκάθαρα ότι το ελαστικό έπεφτε από τον τροχό. Από εκείνη τη στιγμή απλά προσπάθησα να τερματίσω κρατώντας την μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα, καθώς κάποιες φορές μπορεί να προκληθεί σπάσιμο της μπροστινής αεροτομής, και τόσα διαφορετικά πράγματα. Θεέ μου, προσευχόμουν να μπορέσω να ολοκληρώσω τον γύρο χωρίς να είμαι υπερβολικά αργός. Σχεδόν δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω τον αγώνα, αλλά ευτυχώς το έκανα. Πραγματικά το οφείλω στην ομάδα.»
Ο Hamilton δεν παρέλειψε να τονίσει την συμβολή του μηχανικού του Peter Bonnington, κατά την διάρκεια του τελευταίου γύρου, μιας και τον ενημέρωνε για την διακύμανση της διαφοράς από τον επερχόμενο Verstappen, και παράλληλα τον βοήθησε να κρατήσει την ψυχραιμία του.
«Ο “Bono” με ενημέρωνε συνεχώς για την διαφορά. Νομίζω ήταν κάπου στα 30 δευτερόλεπτα σε κάποια φάση και κατέβαινε πολύ γρήγορα, και εγώ σκεφτόμουν πόσο απέχω από το τέλος του γύρου. Το αυτοκίνητο φαινόταν να στρίβει κανονικά στην Maggots και την Becketts ευτυχώς. Έφτασα στην στροφή 15 και τότε πραγματικά δυσκολεύτηκα, και άκουσα ότι η διαφορά είχε πέσει στα 10 δευτερόλεπτα. Άρα σκέφτηκα να επιταχύνω στην έξοδο της στροφής 15 και την είσοδο της 16, και το μονοθέσιο απλά δεν σταματούσε. Έφτασα στην επόμενη στροφή με πολύ υποστροφή, ακούγοντας την απόσταση να πέφτει περισσότερο, και προσπάθησα να στρίψω χρησιμοποιώντας όση δύναμη γινόταν. Ειλικρινά δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο στον τελευταίο γύρο, Και μάλλον ένιωσα την καρδιά μου να σταματά.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify