Η υπερβολική φθορά προκάλεσε τις αστοχίες στα ελαστικά κατά τη διάρκεια των τελευταίων γύρων του Βρετανικού Grand Prix, σύμφωνα με την Pirelli.
Η Pirelli εξέδωσε δελτίο τύπου σχετικά με τις αστοχίες ελαστικών που συνέβησαν στους τελευταίους γύρους στο Βρετανικό Grand Prix. Η Ιταλική εταιρία θέλησε να ξεκαθαρίσει με αυτό τον τρόπο τα αίτια αυτών των αστοχιών.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η κύρια αιτία των αστοχιών οφείλεται στην υπερβολική φθορά των ελαστικών. Η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας μετά το ατύχημα που είχε ο Daniil Kvyat, οδήγησε τους περισσότερους οδηγούς σε αλλαγή ελαστικών, βάζοντας τη σκληρή γόμα(C1). Οι οδηγοί πραγματοποίησαν περίπου 40 γύροι με αυτά τα ελαστικά, πάνω από τα τρία τέταρτα του αγώνα, σε μια από τις πιο απαιτητικές πίστες για τα ελαστικά.
Ένας επιπλέον παράγοντας ήταν η αυξημένη απόδοση των μονοθεσίων, τα πιό γρήγορα στην ιστορία της Formula1, η φετινή pole position ήταν 1,2 δευτερόλεπτα ταχύτερη σε σχέση με πέρσι, πράγμα που καταπόνησε σε μεγαλύτερο βαθμό τα ελαστικά.
Το εμπρός αριστερό ελαστικό, αυτό το οποίο είχε τις αστοχίες, είναι το ελαστικό με την μεγαλύτερη καταπόνηση στη πίστα του Silverstone.
Για τον δεύτερο αγώνα στο Silverstone, η Pirelli δεν σκοπεύει να αλλάξει το προγραμματισμό της, φέρνοντας μια σκάλα πιο μαλακά ελαστικά(C2,C3,C4 αντί C1,C2,C3).
Η Pirelli θα αλλάξει την προτεινόμενη ζωή των ελαστικών της και θα αυξήσει το όριο της χαμηλότερης επιτρεπόμενης πίεσης των ελαστικών, για να μειωθεί η καταπόνηση τους.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify