F1: Επιβεβαίωσε η Pirelli τις αλλαγές για το επερχόμενο GP

MARCH 11: Pirelli branding around the track during the Australian GP on March 11, 2020. (Photo by Zak Mauger / LAT Images)

H Pirelli επιβεβαίωσε τις αλλαγές στις ελάχιστες πιέσεις των ελαστικών της, καθώς και ποιες θα είναι οι πιθανές στρατηγικές με βάση τις πιέσεις αυτές και τις διαθέσιμες γόμες χθες το απόγευμα.

Ο αποκλειστικός πάροχος ελαστικών της Formula 1 επιβεβαίωσε την αύξηση της ελάχιστης πίεσης στα μπροστινά ελαστικά κατά 2 psi, φτάνοντας τα 27, ενώ στα πίσω η πίεση θα αυξηθεί κατά 1 psi, φτάνοντας τα 22. Αυτή η απόφαση πάρθηκε ως αντίδραση στις αστοχίες που επήλθηαν σε αρκετά μονοθέσια προς το τέλος του προηγούμενου αγώνα στο Silverstone. Με τις διαθέσιμες γόμες να είναι ένα «κλικ» πιο μαλακές από αυτές του αγώνα εκείνου (C2-C4 αντί για C1-C3), υπήρξε ανησυχία για ακόμα περισσότερα προβλήματα.

Ο επικεφαλής της Pirelli, Mario Isola, δήλωσε τα εξής στο επίσημο site του πρωταθλήματος σχετικά με τις στρατηγικές:

«Νομίζω ότι οι ομάδες είναι πολύ καλές στο να διαχειρίζονται τα ελαστικά, οπότε, χωρίς να μπορώ να το πω με σιγουριά, κοιτώντας την μαλακότητα των διαθέσιμων compounds, πιθανότατα οι περισσότερες ομάδες θα στοχεύσουν σε στρατηγικές δύο pit stop.»

Ταυτόχρονα, ο Isola υποστήριξε ότι τα θέματα που εμφανίστηκαν στο Βρετανικό Grand Prix θα έχουν επίσης μια επιρροή στις επιλογές των ελαστικών για τoυς επόμενους γύρους της σεζόν, αλλά και για το 2021, καθώς τα ελαστικά σχεδιάστηκαν το 2019 για τα μονοθέσια εκείνης της χρονιάς και όπως φαίνεται απαιτούνται προσαρμογές.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Απολύσεις στην M-Sport λόγω της πανδημίας

Next Article

GP Τσεχίας - FP1: Nakagami στο φινάλε

Related Posts