Το πρόβλημα του Oliver Solberg στο περασμένο Rally Ypres μας θύμισε ένα παρόμοιο, αλλά συνάμα μοναδικό ευτράπελο του πατέρα του, Petter, στο Rally Σουηδίας 2011.
Ο νεαρός Νορβηγός αντιμετώπισε πρόβλημα με το power steering στην δεύτερη ημέρα του Rally Ypres. Με το τιμόνι να είναι τόσο δύσκολο να περιστραφεί, ο Oliver δεν μπορούσε να πάρει τα χέρια του από αυτό και έτσι ο συνοδηγός του, Aaron Johnston, ανέλαβε να τραβά το χειρόφρενο, όποτε ο Solberg του έδινε σήμα.
When your co-driver is on handbrake duty – great job Aaron! 😅
For more of this and the full behind-the-scenes story from @ypresrally stay tuned for my VLOG dropping later this week! 🎬 pic.twitter.com/hx26c920SV
— Oliver Solberg (@OliverSolberg01) August 16, 2021
Το πλήρωμα έχανε χρόνο, όμως συνέχισε κανονικά, μέχρι που το νέο i20 N Rally2 της Νοτιοκορεάτικης ομάδας αρνήθηκε να πάρει μπροστά στην τρίτη και τελευταία μέρα του rally. Το περιστατικό βοήθειας από τον συνοδηγό μας θύμισε μια αντίστοιχη περιπέτεια του Petter Solberg στο Rally Σουηδίας του 2011, σίγουρα μια από τις πιο ξεχωριστές στιγμές στην ιστορία του WRC.
Σε μια από τις απλές διαδρομές του δεύτερου loop της πρώτης ημέρας, ο Petter παραβίασε το όριο ταχύτητας, πηγαίνοντας με 120 χλμ/ώρα σε έναν δρόμο με όριο τα 80χλμ/ώρα. Οι σουηδικές αρχές το αντιλήφθηκαν και του επέβαλαν την προβλεπόμενη ποινή, που είναι η ανάκληση της άδειάς του. Καθώς τα πληρώματα πρέπει να υπακούν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας κάθε χώρας όταν βρίσκονται εντός των απλών διαδρομών, αλλά και πρέπει να έχουν έγκυρα έγγραφα για να συμμετέχουν στο αγωνιστικό μέρος του εκάστοτε rally, ο Solberg δεν θα μπορούσε να οδηγήσει στον αγώνα!
Ευτυχώς για τον ίδιο και την Citroen, ο νόμος προέβλεπε μια περίοδο χάριτος 48 ωρών. Έτσι, ο Νορβηγός παγκόσμιος πρωταθλητής οδήγησε κανονικά το DS3 WRC του μέχρι και την προτελευταία ειδική του αγώνα, όταν και ήρθε σε ισχύ η απαγόρευση. Με μία μόνο ειδική να απομένει και με το πλήρωμα να βρίσκεται στην 5η θέση, ο Petter Solberg άλλαξε bucket με τον συνοδηγό του, Chris Patterson!
Δείτε το συμβάν στο #4 του παρακάτω video (2:48):
O Ιρλανδός, ο οποίος φέτος αποτελεί συνοδηγό του Gus Greensmith στην M-Sport, κινήθηκε αργά, αλλά σταθερά, χωρίς προβλήματα, φτάνοντας στον τερματισμό και εξασφαλίζοντας την 5η θέση στο Rally Σουηδίας, ανάμεσα στα άλλα δύο αυτοκίνητα της Citroen, των Sebastien Ogier και Sebastien Loeb αντίστοιχα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify