Russell: Άλλαξα ελαστικά λόγω παρεξήγησης

Russell
George Russell (GBR) Williams Racing FW43B celebrates his third position in qualifying parc ferme. Russian Grand Prix, Saturday 25th September 2021. Sochi Autodrom, Sochi, Russia.

O George Russell κατέκτησε την τρίτη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Ρωσίας, σε μια ακόμα μεγαλειώδη εμφάνιση για τον ίδιο και την ομάδα του, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την μεταβολή των καιρικών συνθηκών κατά την διάρκεια της διαδικασίας.

Ο Russell ήταν ο πρώτος οδηγός που τόλμησε να αλλάξει ελαστικά και να τοποθετήσει τα σλικ κατά την διάρκεια του Q3, οδηγώντας και τους υπόλοιπους να πράξουν το ίδιο. Το γεγονός αυτό άλλαξε άρδην την εικόνα των δοκιμών, ανέτρεψε τα δεδομένα και συνέβαλε στην διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος. Στις δηλώσεις του μετά την ολοκλήρωση των κατατακτήριων ο Βρετανός τόνισε ότι το στοίχημα αυτό προήλθε λόγω ασυνεννοησίας με την ομάδα του, στην ενδοεπικοινωνία του με τα pit και παράλληλα ανέφερε πως ακολούθησε παρεμφερή προσέγγιση με την αντίστοιχα εκπληκτική του απόδοση στις δοκιμές του Βελγικού GP, όπου είχε καταταγεί δεύτερος.

Αναλυτικά όσα επεσήμανε ο George Russell:

«Μιλώντας στον ασύρματο με την ομάδα μου, ανέφερα ότι πρέπει να προετοιμάσουμε τα στεγνά ελαστικά διότι η πίστα σίγουρα θα στεγνώσει περισσότερο. Εκείνοι απάντησαν ότι πρέπει να μπω άμεσα στα pit για να κάνουμε την αλλαγή. Επομένως, σκέφτηκα ότι παρεξήγησαν τα λεγόμενα μου και αυτό που πραγματικά εννοούσα στην επικοινωνία μας. Όμως αποφάσισα να ακολουθήσω την επιλογή αυτή. Έπρεπε να τα δώσουμε όλα σε αυτές τις συνθήκες, μεγάλο το ρίσκο, ακόμα μεγαλύτερη η ανταμοιβή παρ’ όλα αυτά.

«Μόλις βγήκα από τα pit με τα σλικ, παραλίγο να χάσω τον έλεγχο του μονοθέσιου μου. Τα κατάφερα εν τέλει στον τελευταίο μου γύρο, μιας και συνάντησα κίνηση σε διάφορα μέρη της πίστας και δεν είχα την δυνατότητα να ολοκληρώσω έναν γύρο πρότερα. Αυτό ήταν κάπως απογοητευτικό. Ήξερα όμως πως η κατάσταση ήταν ίδια για όλους, ο τελευταίος μου γύρος θα ήταν εκείνος που θα τα έδινα όλα. Άρα φύλαξα δυνάμεις για τότε και τα καταφέραμε. Είναι εκτός λογικής το ότι είναι η δεύτερη μου φορά στην πρώτη τριάδα σε τέσσερις αγώνες.

«Είδα την στεγνή γραμμή να εμφανίζεται και ήξερα ότι αν δεν υπήρχαν διακοπές, τότε σίγουρα θα επέλεγα τα σλικ ελαστικά. Επομένως δεν αγχώθηκα ιδιαίτερα. Πίεζα στο όριο, όχι πολύ παραπάνω από αυτό όμως, διότι γνώριζα πως αν είχα πράξει κάτι τέτοιο στον πρώτο μου γύρο ή στον γύρο εξόδου από τα pit, θα μπορούσα πολύ εύκολα να καταλήξω στον τοίχο. Αν βρεθείς ελάχιστα εκτός της αγωνιστικής γραμμής ή πατήσεις ένα βρεγμένο σημείο, αυτά συμβαίνουν.

«Το φύλαγα για τον τελευταίο γύρο και βεβαίωσα ότι βρισκόμουν στο σωστό σημείο. Συνάντησα κίνηση σε διάφορα σημεία και δεν είχα την δυνατότητα σε εκείνο το σημείο να είμαι αρκετά γρήγορος ώστε να διεκδικήσω την πρώτη θέση. Έτσι λοιπόν κρατήθηκα πίσω και προσπάθησα να βρεθώ στην κατάλληλη θέση εν όψει του τελευταίου γύρου μου και να τα δώσω όλα εκεί. Είναι παρεμφερής κατάσταση με εκείνη στο Spa.»

Πηγή: Racefans.Net

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
Sainz

Sainz: To κακό timing μου στέρησε την pole position

Next Article
Bottas ποινή

Νέα αλλαγή κινητήρα και ποινή για Bottas

Related Posts