Αφιέρωμα: Τέσσερα μονοθέσια που προκάλεσαν όταν παρουσιάστηκαν – TotalRacing.gr

Πλησιάζει πάλι αυτή η εποχή του έτους, κατά την οποία όλες οι ομάδες παρουσιάζουν τα νέα τους μονοθέσια. Μερικές φορές, και ειδικά στο πρόσφατο παρελθόν, τα αποκαλυπτήρια συνδυάζονται κι από μία σωρεία σχολίων. Δείτε και θα καταλάβετε!

BAR001 – 1999

Πηγή: Sutton Images

Η British American Racing (ή BAR εν συντομία)  ήταν μία ομάδα που μόλις θα ξεκινούσε την 6ετή πορεία της στην F1. Δεν ήταν μυστικό ότι πίσω από την νεοσύστατη ομάδα βρισκόταν η British American Tobacco, ένας κολοσσός στην βιομηχανία καπνού, με το Lucky Strike και το 555 να αποτελούν τα κορυφαία προϊόντα της. Κι αυτά ακριβώς ήθελε να διαφημίσει στο πρώτο της μονοθέσιο, επιλέγοντας να παρουσιάσει την BAR001 με δύο liveries. Το livery του Jacques Villeneuve θα ήταν βαμμένο στα χρώμα του Lucky Strike, ενώ εκείνο του Ricardo Zonta θα ήταν στο μπλε του 555, το οποίο είχαμε ήδη δει στο WRC μέσω της Subaru. Φυσικά, η FIA δεν επέτρεψε ποτέ στην ομάδα να αγωνιστεί με δύο διαφορετικούς χρωματισμούς, καθώς αυτό παραβίαζε τον σχετικό κανονισμό, κάτι που είναι γνωστό ως η μεγαλύτερη ξενέρα πριν το νέο μιλένιουμ.

 

Williams FW26 – 2004

Πηγή: Sutton Images

Αν πιστεύετε πως τα περίεργα ρύγχη ήταν trend του 2014, κάνετε μεγάλο λάθος. Πριν από 14 χρόνια, η Williams, όντας διορατική μέσα στο χάος που επικρατούσε τότε στην ομάδα, κατάφερε να παρουσιάσει ένα μονοθέσιο με μία μύτη τόσο περίεργη που τελικά την άλλαξε μέσα στη σεζόν. Ο λόγος φυσικά για την ‘walrus nose’ της FW26, όπου walrus σημαίνει θαλάσσιος ελέφαντας. Ναι, το βλέπουμε ακόμα.

 

Caterham CT05 – 2014

Πηγή: Sutton Images

Οι περίεργες μύτες συνεχίζονται, μόνο που εδώ η Caterham το πήγε σε άλλο επίπεδο. Ο Mark Smith, αφού κάπνισε κάτι πολύ καλό, αποφάσισε να σχεδιάσει ένα ρύγχος που προέρχεται κυριολεκτικά από το πουθενά. Είμαι βέβαιος ότι το ξαδερφάκι μου έχει σχεδιάσει κάτι αντίστοιχο, και τα αποτελέσματα το επιβεβαιώνουν. Η CT05 ήταν το χειρότερο μονοθέσιο του 2014, και το τελευταίο της, μιας και το 2015 η ομάδα έπαψε να υπάρχει.

 

Διαβάστε το έβδομο τεύχος του TotalMAG

Honda RA107 – 2007

Πηγή: Honda

Η φάση το 2007 για τη Honda ήταν «αφού δεν έχουμε χορηγούς, ας γίνουμε οικολόγοι», και για λίγο μας έπεισαν. Η RA107, ή αλλιώς το ‘Earth car’, ήταν κάτι που δεν είχαμε δει ποτέ ξανά, μιας και είναι σαφής η απουσία χορηγιών, όπως και γούστου. Κι ενώ γραφιστικά είναι ένα αριστούργημα, οπτικά είναι, ας πούμε, όχι καλαίσθητο.

 

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

mm
Αρχισυντάκτης

Δημοσιογραφία η τρέλα μου, τα motorsport η αγάπη μου. Σπουδάζω στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και γράφω στο totalracing.gr τα τελευταία 6 χρόνια.