Αλλαγές προγραμματίζονται στη πίστα του Albert Park ώστε να αυξηθεί το θέαμα

MELBOURNE GRAND PRIX CIRCUIT, AUSTRALIA – MARCH 17: Valtteri Bottas, Mercedes AMG W10, leads Lewis Hamilton, Mercedes AMG F1 W10, Sebastian Vettel, Ferrari SF90, Charles Leclerc, Ferrari SF90, Max Verstappen, Red Bull Racing RB15, and the rest of the field in to the first corner during the Australian GP at Melbourne Grand Prix Circuit on March 17, 2019 in Melbourne Grand Prix Circuit, Australia. (Photo by Glenn Dunbar / LAT Images)

Η μετατόπιση του Grand Prix της Αυστραλίας από την αρχή της σεζόν στον Νοέμβριο θα επιτρέψει στους διοργανωτές να επιφέρουν κάποιες αλλαγές στην χάραξη του Albert Park με σκοπό να αυξηθεί το θέαμα.

Η διεξαγωγή του αγώνα αρχικά προοριζόταν για τις 21 Μαρτίου και πλέον έχει μετατεθεί για τις 21 Νοεμβρίου, μετά τις αλλαγές που ανακοινώθηκαν πρόσφατα, λόγω φυσικά της πανδημίας. Αυτό θα επιτρέψει να γίνουν μερικές αλλαγές στην χάραξη της πίστας, με σκοπό να διευκολυνθούν οι προσπεράσεις, αλλά και το θέαμα του αγώνα γενικότερα.

Αρχικά, οι διοργανωτές του αγώνα σκέφτονται να κάνουν πιο πλατιά την πρώτη στροφή, ώστε να γίνει πιο εύκολο το προσπέρασμα και με σκοπό να αποφευχθούν οι πιθανότητες ατυχημάτων σε εκείνο το σημείο ,κάτι που έχει συμβεί αρκετές φορές από το 1996.

Κάποιες αλλαγές προορίζονται να γίνουν επίσης και από τη στροφή 6 μέχρι και τη στροφή 13. Όπως και στη πρώτη στροφή, η χάραξη στη στροφή 6 θα διευρυνθεί ώστε να υπάρξει περισσότερη επιλογή γραμμών από τους οδηγούς. Υπάρχουν σκέψεις να «καταργηθεί» το chicane στις στροφές 9 και 10, αλλά υπάρχουν σκέψεις να πραγματοποιηθούν κάποιες αλλαγές και στο chicane στις στροφές 11 και 12, εκεί που αρκετοί οδηγοί παραπονέθηκαν ότι δυσκολεύονται να ακολλουθήσουν πίσω από προπορευόμενο μονοθέσιο.

Αλλαγές θα υπάρξουν και στη στροφή 13, όπου και εκεί θα αυξηθεί το πλάτος της πίστας, αλλά θα αλλάξει και το camber. Το εξωτερικό μέρος της στροφής έχει αρνητικό camber -2% και οι διοργανωτές σκοπεύουν να το πάνε στο +5%, κάνοντας την πιο εύκολη.

Το όριο ταχύτητας στο pitlane αναμένεται να αυξηθεί από τα 60km/h στα 80km/h και το γρασίδι που υπάρχει στην άκρη της εισόδου στο pitlane θα καταργηθεί. Έτσι, το pitlane θα έχει και αυτό μεγαλύτερο πλάτος και άρα τα πληρώματα των ομάδων περισσότερο χώρο στην διάθεσή τους, κάτι που θα επιτρέψει την χρήση του μεγαλύτερου επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας, τα 80km/h. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, τα pitstops θα διαρκούν λιγότερο και θα διευκολυνθούν οι στρατηγικές με περισσότερα pitstops.

Τέλος, οι διοργανωτές σκέφτονται σοβαρά το ενδεχόμενο να περάσουν νέα άσφαλτο σε όλη την πίστα, μια άσφαλτο που θα είναι πιο απαιτητική για τα ελαστικά, με σκοπό να αυξηθούν τα pitstops, αν και σύμφωνα με δηλώσεις του Lewis Hamilton και του Sebastian Vettel από το 2019, με μια τέτοια αλλαγή θα έχανε την ιδιαιτερότητα της η πίστα, αφού δεν θα υπήρχαν πιά τα γνωστά bumps που είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του Albert Park.

Πηγή: RaceFans.net

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
20
Shares
Previous Article

Checking The Pacenotes - S2E1: Rallye Monte Carlo

Next Article

Ακυρώνεται το GP Ταϊλάνδης, εκτός και η Τσεχία από το MotoGP

Related Posts