Μεγάλη ανακούφιση ένιωσε ο Sebastien Ogier με την νίκη στο Rally Μόντε Κάρλο, αφού την τελευταία ημέρα αντιμετώπισε πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού.

Ο Ogier έδωσε μία μεγάλη μάχη με τον Thierry Neuville για την νίκη στο πρώτο αγώνα της σεζόν, με την μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις στα 4 δέκατα πριν την τελευταία ειδική διαδρομή, με τον Ogier να μην είναι σίγουρος για το αν θα καταφέρει να τερματίσει.

«Προσάρμοσα το πεντάλ όσο πιο πολύ μπορούσα. Σήκωσα το πεντάλ ώστε να “κάθεται” περίπου στο 10%. Δεν ήταν τέλειο, αλλά μου έδωσε μία ευκαιρία να παλέψω στην PowerStage,» δήλωσε ο Ogier

«Η ανακούφιση ήταν υπέροχη. Γι’αυτό βγήκαν τόσο έντονα συναισθήματα,» πρόσθεσε ο Ogier.

«Όταν πήγα στην τελευταία ειδική, δεν ήξερα τι θα συμβεί. Τώρα ξέρουμε ότι ήταν ένας αισθητήρας που δεν δούλευε σωστά, αλλά δεν ήξερα αν αυτό το πράγμα θα διαλυθεί τελείως.»

Από την μεριά της ομάδας, ο Pierre Budar, δήλωσε: «Δεν μπορούσαμε να πάρουμε δεδομένα από το αυτοκίνητο. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα. Το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να δώσουμε συμβουλές από το τηλέφωνο.»

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Citroen, δεν θέλησε να κάνει δηλώσεις για το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο Esapekka Lappi στην πρώτη ειδική του Σαββάτου, καθώς περιμένει τα αποτελέσματα των ερευνών για το τι πήγε στραβά. Επίσης, δήλωσε, ότι δεν ήταν ευχάριστο στην ομάδα του ότι λόγω του Park Ferme δεν μπορούσαν να βοηθήσουν τον Sebastien Ogier να επιδιορθώσει το πρόβλημα που είχε με το γκάζι.

«Δεν είμαι χαρούμενος με ότι έγινε στον Esapekka. Πρέπει να βρούμε τι έφταιξε και να το διορθώσουμε και να κάνουμε το ίδιο και για το πρόβλημα που είχε ο Sebastien την Κυριακή. 

«Ξέρουμε ότι ήταν ένα πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού, αλλά δεν ξέρουμε ακόμα ποιος ακριβός ήταν ο λόγος.

«Ήταν εκνευριστικό που δεν μπορούσαμε να πλησιάσουμε το αυτοκίνητο και να δούμε τι πήγαινε λάθος – ευτυχώς μπόρεσε να επιδιορθώσει την βλάβη ως ένα σημείο μόνος του και παρά το πρόβλημα να πάρει την νίκη, αλλά πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτά τα προβλήματα και να τα διορθώσουμε.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

No more articles