Binotto: Δεν ευθύνονται οι αναβαθμίσεις για την δυσκολία με τα ελαστικά

O Mattia Binotto, επικεφαλής της Ferrari, δήλωσε ότι οι δυσκολίες της SF90 με τα ελαστικά στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν δεν «είχαν καθόλου να κάνουν» με τις αναβαθμίσεις που έφερε η ομάδα στον συγκεκριμένο αγώνα.

Η Ιταλική ομάδα εγκατέστησε τις πρώτες αναβαθμίσεις για την φετινή σεζόν στο Μπακού, οι οποίες ήταν ένα ανασχεδιασμένο πακέτο bargeboards και μια πίσω πτέρυγα με μεγαλύτερη αεροδυναμική απόδοση.

Τα κόκκινα μονοθέσια φαίνονταν να είχαν το πάνω χέρι σε σχέση με την βασική τους αντίπαλο Mercedes στο μεγαλύτερο μέρος του τριημέρου, αλλά νικήθηκαν και πάλι στον αγώνα, με το stint του Sebastian Vettel με τα μαλακά ελαστικά να αποδεικνύεται σημείο-κλειδί. Μετά τον αγώνα, ο Vettel χαρακτήρισε τα ελαστικά ως τον «κυρίαρχο παράγοντα» για την έλλειψη επίδοσης της SF90.

Ο Binotto δεν απέδωσε μεγάλη σημασία στον αντίκτυπο που είχαν οι αναβαθμίσεις στην επίδοση των μονοθεσίων, δηλώνοντας:

«Νομίζω ότι δεν έχει να κάνει τίποτα με τις αναβαθμίσεις ή με την συνολική επίδοση του μονοθεσίου. Σίγουρα η διαχείριση των ελαστικών δεν είναι εύκολη. Η συγκεκριμένη πίστα είναι πολύ δύσκολη όσον αφορά τα ελαστικά, λόγω της πολύ λίγης ενέργειας που μεταφέρεται σε αυτά.

«Το να τα φέρει κανείς σε θερμοκρασία είναι δύσκολο, το χρονικό παράθυρο είναι ίσως πολύ μικρό. Μιλώντας γενικότερα, δεν είναι εύκολη η διαχείρισή τους, αλλά δεν αυτό δεν σχετίζεται με την αναβάθμιση. Αυτή δούλεψε όπως αναμενόταν.

«Η αναβάθμιση αυτή ήταν μόνο η πρώτη, αναμένονται μερικές ακόμα αναβαθμίσεις στους επόμενους αγώνες, οπότε δεν θα σταματήσουμε εδώ και σίγουρα ελπίζουμε ότι μπορούμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά στο μέλλον.»

Σχολιάζοντας το ατύχημα του Charles Leclerc, αλλά και την έλλειψη βοήθειας προς τον Sebastian Vettel στο Q3 ως αποτέλεσμα του συμβάντος εκείνου, ο επικεφαλής της Ferrari τοποθετήθηκε ξεκάθαρα:

«Έχουμε ένα καλό μονοθέσιο για τις κατατακτήριες. Δυνητικά θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει την pole, αλλά δεν την πήραμε και νομίζω ότι ο αγώνας είναι ένα τελείως διαφορετικό ζήτημα.

«Το να είσαι μπροστά ή να ακολουθείς είναι αρκετά διαφορετικό ως προς το πως διαχειρίζεσαι τον αγώνα, τα ελαστικά και όταν έχεις καθαρό αέρα είναι πολύ πιο εύκολο.

«Θεωρώ ότι ο ρυθμός μας στο Μπακού επηρεάστηκε από την θέση μας στην εκκίνηση. Εκτός από αυτό, οι αντίπαλοί μας είναι πολύ δυνατοί και αντιμετωπίζουμε πολύ δυνατό ανταγωνισμό.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter, στο Instagram, και στο Youtube.

No more articles