Blog: Πείθει και επιβεβαιώνει τις προσδοκίες

Είναι ταλαντούχος, είναι νέος και σε μία ομάδα στην οποία μπορεί να ξεχωρίσει και το κάνει με επιτυχία. Είναι ο Charles Leclerc.

Το βιογραφικό του Charles Leclerc είναι λίγο-πολύ γνωστό. Στον κύκλο της οικογένειας Bianchi, οι Leclerc αγαπούν το motorsport, με τον πατέρα του Charles, Herve, να τον παρακινεί να ασχοληθεί με τους αγώνες. Μπορεί ο ίδιος να μη ζει πια για να δει τα κατορθώματα του γιου, όμως εκείνος πετυχαίνει και πείθει.

Πρωταθλητής Formula 2 το 2017, και παίρνει την ευκαιρία του στην Formula 1. Όντας παιδί των ακαδημιών της Ferrari, κερδίζει τη θέση του στην Alfa Romeo Sauber, με τους Ελβετούς να φέρουν αυτό το βαρύ όνομα στην επωνυμία τους, μετά από μία απογοητευτική χρονιά.

Ο Μονεγάσκος ξεκινά τη σεζόν νωθρά, αφού έρχεται 13ος στην Αυστραλία, 12ος στο Μπαχρέιν και 19ος στην Κίνα. Αρχίζουν οι «γκρίνιες», η μεμψιμοιρία, κάποιοι λένε πως ίσως δεν ήταν έτοιμος. Και στο Μπακού, δίνει την απάντησή του: τερματίσει 6ος, παίρνει βαθμούς και επαναλαμβάνει την είσοδό του στην δεκάδα και στην Ισπανία. Η C37 δεν είναι μονοθέσιο για βαθμούς, κάτι που φαίνεται ξανά στο Μονακό, τον αγώνα της πατρίδας του, όμως στον Καναδά δίνει μάχη με τον Alonso και τον κερδίζει, τερματίζοντας ξανά 10ος.

Σε 7 αγώνες, ο Leclerc βαθμολογείται στους τέσσερις, περνά τον Marcus Ericsson (τον teammate του, που αποτελεί και το άμεσο μέτρο σύγκρισης κάθε οδηγού) κατά 8 βαθμούς, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι δεν ξεχνά ποτέ την ομάδα του.

Είναι χαρακτηριστικό του πλέον να μιλά πρώτα για το πόσο καλά απέδωσε η Sauber, για τη δουλειά που έχει κάνει στο παρασκήνιο, και μετά να μιλήσει για τον ίδιο. Επί προσωπικού, δηλώνω έκπληκτος από την ωριμότητα σκέψης αυτού του οδηγού σε αυτήν του δήλωση, μετά τον Καναδά:

«Παραδόξως, η αυτοπεποίθησή μου δεν είναι τόσο ψηλά! ΟΚ, είναι καλά αποτελέσματα, αλλά μετά από κάθε αγώνα ψάχνω πάντα τα αρνητικά μου και προσπαθώ να τα βελτιώσω. Έχει πάει καλά αυτό μέχρι στιγμής, αλλά δεν νιώθω απόλυτα βέβαιος.

«Δεν νιώθω πάντα σιγουριά για τον εαυτό του, οπότε προσπαθώ συνεχώς να βελτιώνομαι.»

Αυτό είναι που τον κάνει να ξεχωρίζει, σε μία γενιά πολύ ταλαντούχων νέων οδηγών. Μην ξεχνάμε πως ο Leclerc βρίσκεται στην ίδια ηλικιακή ομάδα με τους Verstappen, Ocon, Sainz, Wehrlein. Η F1 ζει μία «χρυσή εποχή» σε αυτόν τον τομέα, και δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι ο Μονεγάσκος είναι το κάτι ξεχωριστό, ακριβώς γιατί έχει τόσο δυνατό ανταγωνισμό.

Κι όμως είναι κάτι το ξεχωριστό. Είναι σε σαφώς πιο αδύναμη ομάδα από τους προαναφερθέντες συναδέλφους του, αλλά αποδίδει στα δικά τους επίπεδα – πάντα μιλώντας αναλογικά. Κατορθώνει να βαθμολογείται, φέροντας αποτελέσματα σε μία ομάδα που την περυσινή σεζόν έζησε στο πετσί της τι πάει να πει «παρακμή».

Επιστέγασμα των μέχρι τώρα πεπραγμένων του είναι η πρόκριση στο Q3 στη Γαλλία και η 8η θέση την οποία κατέλαβε τελικά στις κατατακτήριες, προσπερνώντας McLaren, Renault, Force India.

Κάπως έτσι δικαιολογείται και το ενδιαφέρον της Ferrari για τις υπηρεσίες του από το 2019 κιόλας, κινούμενη αντίθετα με τις αρχές της, που την θέλουν να επιλέγει πιο έμπειρους και σαφώς μεγαλύτερους οδηγούς τα τελευταία πολλά χρόνια.

Είναι εδώ για να μείνει ο μόλις 20 ετών Charles Leclerc – για να βάλει δύσκολα και στον Verstappen…

Ακολουθήστε μας στο Twitter, στο Instagram, και στο Youtube.

No more articles