Checking The Pacenotes - Rally Μόντε Κάρλο - Season 3

Ο πρώτος αγώνας της σεζόν ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον Sebastien Ogier, αλλά και για μας, τους θεατές, που είδαμε αρκετές μάχες και ωραίο θέαμα, κι η στήλη του Checking The Pacenotes έρχεται να τα εξετάσει όλα.

Sebastien OgierΒαθμολογία 10/10

Ο Γάλλος κατάφερε να πάρει ακόμα μία σπουδαία νίκη χωρίς να είναι ο ταχύτερος σε όλες τις συνθήκες. Χρησιμοποίησε την εμπειρία του, κινήθηκε γρήγορα στα σημεία που έπρεπε και διαχειρίστηκε καλά την διαφορά του από τον Sordo και στην συνέχεια από τον Latvala. Την Παρασκευή το απόγευμα έκανε λάθος, έπεσε σε ένα χαντάκι (που λογικά δεν είδε) αλλά συνέχισε γρήγορα και κράτησε την πρώτη θέση.

Ott TanakΒαθμολογία 9.5/10

Ο Εσθονός στον πρώτο του αγώνα με το Yaris WRC ήταν τρομερά γρήγορος. Κοίταξε στα ίσια τον Ogier, άλλα έχανε συνεχώς στις λεπτομέρειες. Ήταν με άνεση ο πιο γρήγορος οδηγός της Toyota σχεδόν όλες τις μέρες του αγώνα, και πήρε επάξια δεύτερη θέση. Με αυτή του την εμφάνιση αφήνει πολλές υποσχέσεις για το υπόλοιπο της σεζόν.

Jari-Matti LatvalaΒαθμολογία 7/10

Το Μόντε Κάρλο είναι ένας αγώνας που παραδοσιακά δεν ευνοεί τον Φινλανδό, αφού έχει να κάνει τον πρώτο χρόνο σε ειδική από το 2014. Ωστόσο, απέφυγε τα λάθη και με έναν σχετικά καλό ρυθμό, αλλά και τις εγκαταλείψεις προπορευόμενων συνδυασμών, κατάφερε να τερματίσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο βάθρο των νικητών.

Kris MeekeΒαθμολογία 6/10

Ο Ιρλανδός δεν ξεκίνησε πολύ θετικά την σεζόν, αφού στην πρώτη ειδική είχε τετακέ, ενώ όταν έκανε όπισθεν, έπεσε σε ένα χαντάκι, με αποτέλεσμα να χάσει περίπου 2 λεπτά. Στην συνέχεια, βρισκόταν σε μία θέση που δεν μπορούσε να απειλήσει τους μπροστά και δεν δεχόταν απειλή από πίσω. Ως εκ τούτου, ο ρυθμός του έπεσε, και πήγαινε απλά για τον τερματισμό, ελπίζοντας σε εγκαταλείψεις των προπορευόμενων, ώστε να ανέβει στην κατάταξη. Κάπως έτσι, οι Evans – Neuville τον έφτασαν σε απόσταση αναπνοής πριν την PowerStage, αν κι ο ίδιος κατάφερε να αντιδράσει αποτελεσματικά, κάνοντας τον καλύτερο χρόνο. Στο τέλος δήλωσε ότι θα χρειαστεί να γίνουν αλλαγές ώστε να είναι ανταγωνιστικοί στο Μόντε Κάρλο, αλλά μάλλον εννοούσε πιο πολύ σε προσωπικό/οδηγικό επίπεδο παρά σε ό,τι έχει να κάνει με το C3 WRC.

Thierry NeuvilleΒαθμολογία 8/10

What a comeback! Στην πρώτη ειδική έχασε 4 λεπτά, και στην τρίτη άλλα 30 δευτερόλεπτα από κλατάρισμα, αλλά κατάφερε να τερματίσει στην πεντάδα. Ο Βέλγος είχε έναν πάρα πολύ δυνατό ρυθμό από την Παρασκευή, κερδίζοντας 5 ειδικές διαδρομές, και αυτό φάνηκε στις θέσεις που μάζεψε, και με λίγο βοήθεια από τις εγκαταλείψεις ξεκίνησε την χρονιά με καλούς βαθμούς.

Elfyn EvansΒαθμολογία 7.5/10

Ο Ουαλός δεν ξεκίνησε καλά την Πέμπτη το βράδυ, αφού ένα κλατάρισμα των ανάγκασε να χάσει περίπου 4 λεπτά στην πρώτη ειδική και να πέσει αρκετά πίσω στην κατάταξη. Στην συνέχεια ανέκαμψε, κέρδισε ειδικές και ανέβηκε στην κατάταξη. Ωστόσο, οι Meeke και Neuville ήταν αρκετά πιο γρήγοροι στην PowerStage, με τον Ουαλό να πέφτει πίσω από τον Βέλγο.

Διαβάστε το έβδομο τεύχος του TotalMAG

Esapekka LappiΒαθμολογία 8/10

Μόλις στην 2η του συμμετοχή σε αυτόν τον δύσκολο αγώνα ο Φινλανδός βρέθηκε να παλεύει για μία θέση στο βάθρο στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν. Στην συνέχεια έχασε λίγο έδαφος και ένα κλατάρισμα το Σάββατο τον έριξε στην 5η θέση. Δεν το έβαλε κάτω, πίεσε και πήρε πίσω την θέση, αλλά μία έξοδος στην PowerStage του στέρησε πολύτιμους βαθμούς.

Bryan Bouffier: Βαθμολογία 8/10

Ο Γάλλος τερμάτισε στην 8η θέση, μία απόδοση που μπορεί να χαρακτηριστεί καλή αν αναλογιστεί κάποιος το πόσο λίγη εμπειρία έχει με αυτό το αυτοκίνητο αλλά και το ότι άλλαξε συνοδηγό την Τετάρτη πριν το Shakedown, αφού ο συνοδηγός που ήταν να τρέξει τραυματίστηκε σε ατύχημα στον δρόμο προς το service park. Θα τον ξαναδούμε πάλι στο Rally Κορσικής.

Craig BreenΒαθμολογία 8/10

Ο έτερος Ιρλανδός της Citroen ήταν γρήγορος, αλλά και άτυχος. Στην πρώτη ε.δ. είχε πολύ καλό ρυθμό – ρυθμό νίκης- αλλά κόλλησε στο χιόνι, εντός ειδικής, έχασε χρόνο, αν και συνέχισε να πιέζει. Το επόμενο πρωί μία πέτρα έσπασε ένα από τα φρένα του, με αποτέλεσμα, μέχρι να τελειώσει το loop να μην έχει καθόλου φρένα πέφτοντας αρκετά πίσω. Από εκεί κι έπειτα, εκκινούσε πρώτος, και έχασε αρκετό χρόνο καθαρίζοντας τον δρόμο. Το θετικό είναι ότι έδειξε ότι έχει την ταχύτητα να κυνηγήσει κάποιο βάθρο ή και την πρώτη του νίκη.

Andreas MikkelsenΒαθμολογία 8/10

Ο Νορβηγός ήταν αρκετά γρήγορος με το i20 Coupe WRC, αλλά ένα πρόβλημα στον εναλλάκτη τον έθεσε εκτός αγώνα από νωρίς. Συνέχισε το Σάββατο, μαζεύοντας χιλιόμετρα, ενώ κατάφερε να «πάρει» και μία ειδική. Φαίνεται να έχει εγκλιματιστεί στο καινούργιο του αυτοκίνητο, και λογικά θα τον δούμε να παλεύει για νίκες στους επόμενους αγώνες.

Dani SordoΒαθμολογία 6/10

Ο Ισπανός, μετά το λάθος του Neuville και την εγκατάλειψη του Mikkelsen, ήταν το μόνο Hyundai που πήγαινε για να πάρει καλούς βαθμούς. Ήταν στην μάχη για την 2η θέση του βάθρου, αλλά στην χιονισμένη πρώτη ειδική του Σαββάτου είχε έξοδο, και με τον κανονισμό που θέλει μόνο 60 αυτοκίνητα να εκκινούν την Κυριακή στο Μόντε δεν μπόρεσε να συνεχίσει.

 

Καλύτερος οδηγός – Sebastien Ogier: Ο Γάλλος έπαιξε έξυπνα και κέρδισε για 6η φορά στο Μόντε Κάρλο

Χειρότερος οδηγός – Dani SordoΓια έναν οδηγό που έχει 4 βάθρα σε αυτόν τον αγώνα, έκανε ένα πολύ απερίσκεπτο λάθος.

Καλύτερη ομάδα – M-SportΗ βρετανική ομάδα φαίνεται ότι έκανε σπουδαία δουλειά στο διάλειμμα, με το Fiesta RS WRC να είναι τρομερά γρήγορο.

Χειρότερη ομάδα – Hyundai: Οι Κορεάτες ήθελαν να ξεκινήσουν με νίκη την σεζόν άλλα είδαν όλα τα αυτοκίνητα τους να εγκαταλείπουν ή να έχουν προβλήματα.

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

About The Author

mm

Το motorsport είναι η αρρώστια μου. Σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων και γράφω στο totalracing.gr.