Ο Alexander Sims πήρε την πρώτη του νίκη στην Formula E, με τον Max Guenther να κάνει το 1-2 για την BMW i Andretti (αν κι υπάρχει ο κίνδυνος της ποινή για τον Γερμανό), και τον Lucas Di Grassi να συμπληρώνει το βάθρο των νικητών.

Ο Alexander Sims εκκίνησε και στον δεύτερο αγώνα της σεζόν από την pole position, κάνοντας έτσι το δύο στα δύο.

O Jerome D’Ambrosio, της Mahindra, δεν κατάφερε να ξεκινήσει από το grid στον γύρο σχηματισμού, αφού αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με το μονοθέσιο του.

Στην εκκίνηση έφυγαν όλοι καθαρά, με τον Sims να ανοίγει την διαφορά σχεδόν στα δύο δευτερόλεπτα στον πρώτο γύρο από τον δεύτερο Sebastien Buemi.

Ο Jean-Eric Verge μπήκε κατευθείαν για την ποινή του, 10 δευτερόλεπτα stop&go, αφού άλλαξε μπαταρία στο μονοθέσιο του.

Ο Nyck De Vries με την Mercedes ξεκίνησε από την προτελευταία θέση, αλλά ήταν αρκετά ταχύτερος από τους οδηγούς που βρίσκονταν μπροστά του και ανέβαινε συνεχώς θέσεις.

Ο πρωτοπόρος του αγώνα, Alex Sims, πήρε το πρώτο του attack mode, 35 λεπτά πριν το τέλος του αγώνα, ενώ είχε σταθερή διαφορά στα σχεδόν 2 δευτερόλεπτα, από τον δεύτερο Buemi. Την ίδια ώρα ο Lucas Di Grassi είχε ανέβει στην τρίτη θέση.

Στα 33 λεπτά πριν το τέλος οι Da Costa και Buemi είχαν επαφή στην πρώτη στροφή, με τον οδηγό της Nissan να κάνει τετακέ μετά την επαφή τους, και να πέφτει στην 14η θέση. Μάλιστα ο Buemi επέστρεψε με επικίνδυνο τρόπο στην πίστα, σχεδόν κόβοντας την κυκλοφορία στην πίστα. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν, με τον οδηγός της DS να παίρνει ποινή διέλευσης από το pit lane. Επίσης ο Buemi πήρε 10 δευτερόλεπτα ποινή για την επικίνδυνη είσοδό του στην πίστα.

Ο Daniel Abt πήρε ποινή διέλευσης καθώς χρησιμοποίησε τις χαρτογραφήσεις του γκαζιού παράνομα ώστε να λειτουργήσει σαν trraction control.

Στα 27 λεπτά από τέλος, μάχη για την δεύτερη θέση είχαν οι Da Costa, Di Grassi, Sam Bird, και Mitch Evans. Οι δύο τελευταίοι είχαν επαφή μεταξύ τους, με αποτέλεσμα ο Birds να χτυπήσει στον τοίχο. Ο Birds εγκατέλειψε, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα καθώς υπήρχαν αρκετά θραύσματα. Για το ατύχημα ο Evans πήρε ποινή διέλευσης.

Το fan boost κέρδισαν οι Da Costa, Vandoorne, Lotterer και Buemi.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε στα pits με 21 λεπτά να απομένουν για το τέλος. Στην επανεκκίνηση σχεδόν όλοι πήρα το attack mode.

Ο Max Guenther της BMW Andretti, που ανέβηκε στην τρίτη θέση καθώς προσπέρασε αρκετούς οδηγούς όταν πήγαν να πάρουν το attack mode, πριν περάσουν την γραμμή του τερματισμού.

Ο Robert Frijns έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και χτύπησε στον τοίχο, με αποτέλεσμα να βγει ξανά το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.

Ποινή διέλευσης πήρε και ο Fellipe Massa καθώς ήταν σε λάθος θέση στην εκκίνηση του αγώνα.

Το αυτοκίνητο μπήκε στο pit lane, ενώ οι κριτές και το μονοθέσιο δεν είχαν βγει από την πίστα, με αποτέλεσμα να βγει κίτρινη σημαία σε όλη την πίστα.

Σχεδόν 1 λεπτό μετά βγήκε, σωστά αυτή την φορά, η πράσινη σημαία, με 8 λεπτά +1 γύρο να απομένουν για το τέλος.

Στην συνέχεια όλα κύλισαν ομάδα, χωρίς άλλα απρόοπτα, αλλά με τους αγωνοδίκες να εξετάζουν πολλά συμβάντα ακόμα.

Ο Alexander Sims πήρε την νίκη τον δεύτερο φετινό αγώνα, με τον teammate του, Max Guenter να τερματίζει δεύτερος, αλλά ίσως λάβει ποινή για την επανεκκίνηση, με τον Lucas Di Grassi να τερματίζει τρίτος.

Η κατάταξη πιθανότατα να αλλάξει μετά τις πιθανές ποινές που θα δώσουν οι αγωνοδίκες.

Τελικά οι αγωνοδίκες έδωσαν 24 δευτερόλεπτα ποινή στον Gunther, με αποτέλεσμα να χάσει την δεύτερη θέση, πέφτοντας στην 11η. Έτσι ο Di Grassi ανέβηκε στην δεύτερη θέση, και ο Stoffel Vandoorne στην τρίτη.

Επίσης ο De Vries δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων για παράβαση στην μπαταρία του. Ο Oliver Turvey αποκλείστηκε από τον αγώνα, καθώς χρησιμοποίησε παραπάνω από την ισχύ που επιτρέπεται, κατά 0.06 kWh.

Μετά από αυτές τις ποινές στην δεκάδα μπαίνουν οι Jean-Eric Vergne, Brendon Hartley και Antonio Felix da Costa.

Αναλυτικά η μέχρι τώρα κατάταξη:

Ακολουθήστε μας στο Twitter, στο Instagram, και στο Youtube.

No more articles
X