Δοκιμές Βαρκελώνης – 1η Μέρα: Άνοιξε την αυλαία ο Lando Norris

Norris
Lando Norris, McLaren, in garage

O Lando Norris ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πρώτη μέρα των δοκιμών εξέλιξης στην Βαρκελώνη, με τις δύο Ferrari των Leclerc και Sainz να τον ακολουθούν. Έκλεψε τις εντυπώσεις η Red Bull, συνέπεια επέδειξε η Mercedes, προβλήματα για Alfa Romeo και Haas.

Η αναμονή τελείωσε. Η F1 επέστρεψε, με τις δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης να αποτελούν το ποδαρικό της επερχόμενης σεζόν. Ήταν η πρώτη ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τους οδηγούς και τα νέα μονοθέσια, να πατούν στην Καταλανική πίστα. Το τεστ θα διαρκέσει συνολικά τρείς ημέρες. Από τις 10:00 το πρωί ώρα Ελλάδας, υπήρξε αρκετή δράση εντός του σιρκουί. Εντύπωση προκάλεσε το μονοθέσιο της Red Bull, η RB18 που έκανε την εμφάνιση της και προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις λόγω της σχεδιαστικής προσέγγισης που ακολουθεί.

Στο πρωινό σκέλος συμμετείχαν οι Max Verstappen, George Russell, Charles Leclerc, Lando Norris, Fernando Alonso, Sebastian Vettel, Yuki Tsunoda, Nicholas Latifi, Robert Kubica και ο Nikita Mazepin. Ferrari, Mercedes και McLaren επιδόθηκαν από το ξεκίνημα σε γρήγορα περάσματα, με την Scuderia να διατηρεί σταθερά το προβάδισμα, τον Russell να δείχνει άνετος με την W13 και τον Norris να ακολουθεί από κοντά.

Στο μέσο της τετράωρης πρωινής διαδικασίας, ο Charles Leclerc προηγούταν στην κατάταξη όντας αρκετά ταχύτερος από τον Lando Norris που τον ακολουθούσε στην κατάταξη. Ο Μονεγάσκος στο πρώτο κομμάτι έγραψε τα ταχύτερα του περάσματα με την μέση γόμα της Pirelli(C2). Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Max Verstappen έδειξε καλά στοιχεία, πραγματοποιώντας αρκετούς γύρους, με τις σκληρότερες γόμες ελαστικών ωστόσο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι Red Bull, Alpha Tauri και Williams δεν χρησιμοποίησαν το DRS για διαφορετικούς λόγους, ενώ θέμα που επιλύθηκε αντιμετώπισε με την πίσω αεροτομή του και ο Fernando Alonso με την Alpine. Στο δεύτερο μισό ο Leclerc τοποθέτησε την πιο μαλακή (C3) γόμα ελαστικών, κατεβάζοντας ακόμα περισσότερο τον χρόνο του. Το ίδιο έπραξαν και οι υπόλοιποι οδηγοί, πλην Verstappen. Στο μεσημεριανό διάλειμμα ο οδηγός της Ferrari προηγούταν στην κατάταξη με χρόνο 1:20:165, με την F1-75 να κάνει 80 γύρους.

Αρκετούς γύρους έγραψαν και οι Verstappen, Russell, προβλήματα ωστόσο αντιμετώπισαν οι Haas και Alfa Romeo. Σταθερότητα επέδειξαν Aston Martin και Alpha Tauri, με τους Vettel και Tsunoda αντίστοιχα. Διαρροή νερού εμπόδισε τον Nikita Mazepin να πραγματοποιήσει πάνω από 20 γύρους, ενώ μια αστοχία υλικού στην πίσω ανάρτηση καθήλωσε τον Robert Kubica στο γκαράζ της Alfa Romeo, με τον Πολωνό να κάνει μόλις 9 γύρους.

Στο απογευματινό σκέλος, Red Bull, McLaren,Alpine και Alpha Tauri συνέχισαν με την ίδια σύνθεση, με τους Hamilton, Sainz, Stroll, Albon. Bottas και Mick Schumacher να παίρνουν θέση στα cockpit των μονοθεσίων τους. Ο Lewis Hamilton μπήκε με το πόδι στο γκάζι, σημειώνοντας ταχύτερα προσωπικά περάσματα με την μέση γόμα, βελτιώνοντας σταδιακά τον χρόνο του. Ο Βρετανός εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν εν τέλει οριακά πιο αργός από τον ομόσταβλο του, δοκιμάζοντας μάλιστα και διαφορετικές ρυθμίσεις στο setup του.

Ο Verstappen συνέχισε να επιδεικνύει συνέπεια, ξεπερνώντας μάλιστα το φράγμα των 100 γύρων. Ο Ολλανδός επικεντρώθηκε βέβαια σε προσομοιώσεις αρκετών γύρων, πάντα με τις πιο σκληρές διαθέσιμες γόμες της Pirelli. Ίδια λογική ακολούθησε και ο Yuki Tsunoda με την Alpha Tauri. O Carlos Sainz ήταν εντυπωσιακός με την πολύ γρήγορη, απ’ ότι φαίνεται, Ferrari φτάνοντας μια ώρα πριν την λήξη να γράφει τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, μέχρι εκείνη την στιγμή, πίσω από τον Charles Leclerc.

Και εκεί που όλα έδειχναν 1-2 για την Scuderia, ο Lando Norris έκανε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, λίγο πριν την εκπνοή της διαδικασίας. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren κατέβηκε το φράγμα του 1:20, κάνοντας 1:19:568, με την μαλακή γόμα ελαστικών(C4), Από εκεί και πέρα δεν υπήρξαν αξιόλογες μεταβολές, εντύπωση προκάλεσε η αξιοπιστία των περισσότερων ομάδων, που δεν αντιμετώπισαν ζητήματα. Από το κάδρο εξαιρούνται Alfa Romeo και Ηaas, παρά το γεγονός ότι οι Bottas, Schumacher κατάφεραν να κάνουν έναν αξιοπρεπή αριθμό γύρων το απόγευμα.

Οι δοκιμές εξέλιξης στην Καταλανική πίστα, συνεχίζονται αύριο, στις ίδιες ώρες διεξαγωγής, 10:00-14:00 και 15:00-19:00 ώρες Ελλάδος.

Παρακολουθείστε το live της ομάδας του TotalRacing.gr για τα όσα συνέβησαν στην πρώτη μέρα των δοκιμών εξέλιξης στην Βαρκελώνη. 

Αναλυτικά η κατάταξη, οι χρόνοι και οι γύροι που πραγματοποιήσαν οι οδηγοί:

  1. Norris, McLaren, 1m19.568s, C4 – 103 laps
  2. Leclerc, Ferrari, 1m20.165s, C3 – 80
  3. Sainz, Ferrari, 1m20.416s, C3 – 73
  4. Russell, Mercedes, 1m20.784s, C3 – 77
  5. Hamilton, Mercedes, 1m20.929s, C3 – 50
  6. Vettel, Aston Martin, 1m21.276s, C3 – 52
  7. Tsunoda, AlphaTauri, 1m21.638s, C3 – 121
  8. Alonso, Alpine, 1m21.746s, C2 – 127
  9. Verstappen, Red Bull, 1m22.246s, C2 – 147
  10. Bottas, Alfa Romeo, 1m22.572s, C3 – 23
  11. Albon, Williams, 1m22.760s, C3 – 66
  12. Schumacher, Haas, 1m23.009s, C3 – 23
  13. Stroll, Aston Martin, 1m23.327s, C2 – 67
  14. Latifi, Williams, 1m23.379s, C3 – 66
  15. Mazepin, Haas, 1m24.505s, C2 – 20
  16. Kubica, Alfa Romeo, 1m25.909s, C3 – 9

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
Rally Sweden

WRC: Το πρόγραμμα και η τηλεοπτική κάλυψη του Rally Σουηδίας

Next Article

Rally Σουηδίας - Shakedown: Δείχνει τις προθέσεις του ο Rovanpera

Related Posts