Δυσαρέσκεια των ομάδων για τον σχεδιασμό του Rally Monte Carlo

Thierry Neuville (BEL) and Nicolas Gilsoul (BEL) of team Hyundai Shell Mobis WRT are seen racing on day 1 during the World Rally Championship Monte-Carlo in Gap, France on January 22, 2020 // Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // SI202001220482 // Usage for editorial use only //

O σχεδιασμός του Rally Monte Carlo 2022 έχει προωθηθεί στις ομάδες, με τους Andrea Adamo και Malcolm Wilson όμως να αντιδρούν όσον αφορά τα μεσημεριανά service.

Αρχικά, σύμφωνα με ρεπορτάζ του DirtFish.com, το πλάνο προβλέπει μεταφορά του Service Park από το Gap στο Monaco, ενώ η πρώτη μέρα θα διεξαχθεί βόρεια της περιοχής Alpes-Maritimes. Πιο σημαντικά όμως, δεν προβλέπεται service μεταξύ των δύο loops της πρώτης ημέρας, παρα μόνο ένα Tyre Fitting Zone στην Puget-Théniers. Service το μεσημέρι μεταξύ των δύο loops δεν προβλέπεται μάλιστα ούτε για το Σάββατο.

Δεδομένου του ότι το Rally Monte Carlo είναι από τα πιο απρόβλεπτα όσον αφορά τις συνθήκες, αλλά και του ότι το 2022 θα είναι η σεζόν ένταξης των νέων Rally1 αυτοκινήτων με υβριδικές μονάδες ισχύος, οι ομάδες είναι αντίθετες με την εν λόγω απόφαση.

«Είναι ό,τι πιο ηλίθιο έχω δει στην ζωή μου,» δήλωσε στο DirtFish ο επικεφαλής της Hyundai, Andrea Adamo. «Θα με ακούσετε να μιλώ άσχημα για το Monte Carlo για πρώτη φορά στην ζωή μου και ελπίζω τελευταία. Το να μην έχουμε service το μεσημέρι [της Παρασκευής] είναι ένα από τα πιο ηλίθια πράγματα που έχω δει στην ζωή μου και είναι μια ξεκάθαρη έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ των κατασκευαστών, του promoter και της FIA.»

Αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Σημαίνει ότι αρχικά υπάρχει ένα πρόβλημα με την επικοινωνία μεταξύ των συνεργατών και αυτός δεν είναι ένα καλός τρόπος να ξεκινήσεις μια νέα εποχή. Ελπίζω να κάνουν μια αλλαγή στο race format διότι έτσι όπως είναι, είναι πολύ ηλίθιο.»

Απαντώντας σε ερώτηση του DirtFish για το αν έχει επικοινωνήσει με την ACM (Automobile Club de Monaco) και την FIA για να προτείνει μια αλλαγή, ο Andrea Adamo απάντησε με το γνωστό του στυλ:

«Δεν είναι δουλειά μου να φτιάξω ένα πρόγραμμα για το Monte Carlo. Εάν θέλετε, μπορώ επίσης να βάλω μια σκούπα στον κ*** μου και να σκουπίσω το πάτωμα.»

Αντίθετος με την εν λόγω αλλαγή εμφανίστηκε και ο επικεφαλής της M-Sport, Malcolm Wilson:

«Ήδη θα ήταν μια τεράστια πρόκληση. Το να φεύγεις από το Monte την Παρασκευή το πρωί και να μην έχεις μεσημεριάτικο service – είναι αρκετά δύσκολο με το τρέχον αυτοκίνητο, αλλά με όλες τις ομάδες να έχουν τα ολοκαίνουργια αυτοκίνητα, σε συνδυασμό με τις δυσκολίες που το Monte Carlo μπορεί να σου θέσει…

«Το να βρεις το σωστό mapping, τα σωστά ελαστικά, θα είναι πολύ δύσκολο. Εάν είναι ωραία και στεγνά μπορεί να είναι απλό, αλλα όλοι ξέρουμε πως μπορεί να είναι το Monte. Μπορεί να αποτελέσει μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουμε αντιμετωπίσει εδώ και πολλά χρόνια.»

Δεν υπήρξε τοποθέτηση από τον Jari-Matti Latvala εκ μέρους της Toyota. Μπορείτε να δείτε το αρχικό πρόγραμμα του αγώνα στην επίσημη ιστοσελίδα της ACM.

Πηγή: DirtFish.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
9
Shares
Previous Article

GP Σαν Μαρίνο - Αγώνας: Επική μάχη τίτλου με νικητή Bagnaia

Next Article
Bagnaia

Δοκιμές Misano-1η Μέρα: Πρωτιά και στο test για Bagnaia

Related Posts