Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 αρχίζει αυτό το τριήμερο, και τέσσερις συντάκτες του TotalRacing.gr κάνουν τις προβλέψεις τους για μία χρονιά που αναμένεται με ανυπομονησία.

 

Δημήτρης Μπίζας, Αρχισυντάκτης (@The_Bizman_)

1) Η Ferrari θα πάρει τουλάχιστον έναν τίτλο

Η SF90 μοιάζει να είναι το καλύτερο μονοθέσιο στο ξεκίνημα της χρονιάς. Με τον χαρισματικό (όπως έχει αποδειχθεί) Mattia Binotto στην ηγεσία και με δύο εξαιρετικούς οδηγούς, διψασμένους για επιτυχίες, η κατάκτηση και των δύο, ή έστω ενός τίτλου (μάλλον εκείνου των οδηγών) είναι ένα απόλυτα εφικτό σενάριο.

2) Η Alfa Romeo θα αναδειχθεί κυρίαρχη του midfield

Έχω την πίστη πως η Renault θα φτάσει να είναι πολύ πιο κοντά στην κορυφή, παρά στο midfield. Επομένως, στη μάχη των μεσαίων ομάδων, η Alfa Romeo μπορεί να επικρατήσει, χάρη στο εξαιρετικό τεχνικό team (προεξάρχοντος του Simone Resta), και στον πολύπειρο Kimi Raikkonen.

3) Ο Pierre Gasly θα κερδίσει έναν αγώνα

Μπορεί να μην εντυπωσίασε όσο ο Charles Leclerc πέρυσι, αλλά ο Γάλλος είναι αποδεδειγμένα γρήγορος και μπορεί να πάρει καλά αποτελέσματα, όταν του δίνεται η ευκαιρία. Η Honda μοιάζει να έκανε σημαντικά βήματα προόδου με τον κινητήρα της, και η Red Bull ξέρει να αρπάζει ευκαιρίες. Σε έναν χαοτικό αγώνα, ο Gasly μπορεί να πάρει τους 25 βαθμούς.

 

Δημήτρης Βούρδας, συντάκτης F1 (@Dimitris)

1) Η Ferrari θα έχει περισσότερες νίκες από τη Mercedes
Η κατάκτηση των 2 τίτλων είναι δύσκολο να προβλεφθεί, όμως με την εικόνα των 2 ομάδων πριν την εκκίνηση της χρονιάς, προδιαθέτει πως η Ferrari έχει το καλύτερο μονοθέσιο. Όμως, σε αντίθεση με τις άλλες χρονιές έχει ένα δίδυμο οδηγών που θα είναι άμεσα ανταγωνιστικό τόσο απέναντι στους αντιπάλους τους, όσο κι ο ένας προς στον άλλον. Τα αποτελέσματα αναμένονται πιο εντυπωσιακά και η Scuderia θα έχει το πάνω χέρι για τα 2 πρωταθλήματα
2) Ο Nico Hulkenberg θα πάρει το πρώτο του βάθρο.
Η βελτίωση της Renault είναι αισθητή κάθε χρονιά που περνάει με την επιστροφή της στην F1. Σε συνδυασμό με τον νέο κανονισμό που σετάρει το βάρος οδηγού και θέσης στα 80 κιλά, το μεγάλο μειονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό του Γερμανού αφαιρείται. Εάν βάλουμε αυτά τα 2 στο μπλέντερ τότε η πιθανότητα για το πρώτο βάθρο του Hulk δεν είναι διόλου αμελητέα.
3) Όλες οι ομάδες θα βαθμολογηθούν
Σε ένα από τα πιο ανταγωνιστικά grid όλων των εποχών, η παρουσία της Williams μοιάζει μάλλον παράταιρη. Ταυτόχρονα όμως, η παρουσία του George Russell δίνει κάποια ψήγματα αισιοδοξίας για το μέλλον. Ο νεαρός Βρετανός έχει δείξει σπουδαία δείγματα στις μικρότερες κατηγορίες και κάπως έτσι ακόμη κι η Williams έχει πιθανότητες να έχει παρουσία στην βαθμολογούμενη δεκάδα φέτος.

Τζανέτος Πουλυμενάκος, συντάκτης F1 (@TPoulymenakos)

1)Η Mercedes δεν θα στεφθεί παγκόσμια πρωταθλήτρια
Η Ferrari φαίνεται να έχει ένα καλύτερο πακέτο για το ξεκίνημα της σεζόν, και αυτό θα της δώσει προβάδισμα στην μάχη του πρωταθλήματος.
2) Ο Valtteri Bottas θα ολοκληρώσει την σεζόν με την Mercedes.
Η θέση του Φινλανδού στο δεύτερο μονοθέσιο της γερμανικής ομάδας είναι υπό αμφισβήτηση κιόλας από πέρυσι, αλλά φέτος θα καταφέρει να την κρατήσει από τον Esteban Ocon.
3) Ο Robert Kubica θα αποδώσει σε καλό βαθμό
Ο Πολωνός επέστρεψε στην Formula 1 μετά τον τραυματισμό του, και αρκετοί ήταν αυτοί που ανέφεραν ότι εξαιτίας αυτού δεν θα μπορούσε να αποδώσει. Αν δεν μπορούσε να αποδώσει σε ικανοποιητικό επίπεδο, δεν θα έκανε προσπάθειες να επιστρέψει στην Formula 1. Έχουμε να περιμένουμε πράγματα από αυτόν.

 

Παναγιώτης Ντάκος, συντάκτης F1/τεχνικός αναλυτής (@ptntakos)

1)Αλλαγή Albon ή/και Kvyat κάποια στιγμή μετά το μέσον της σεζόν

Η Toro Rosso αποτελεί εδώ και χρόνια την Β’ ομάδα της Red Bull, με τους Ιταλούς να έχουν δηλώσει ότι δεν θα δυσκολευτούν να λάβουν ποινές για αλλαγές εξαρτημάτων που θα βοηθήσουν την Red Bull. Έτσι, δεν θα δυσκολευτούν να αλλάξουν πρόσωπα πίσω από το τιμόνι ενός τουλάχιστον μονοθεσίου τους, καθώς το πείραμα Albon+Kvyat δεν θα αποδώσει.

2) Βάθρο για τον Nico Hulkenberg

Με την Red Bull να έχει προβλήματα με το mounting του κινητήρα στις χειμερινές δοκιμές, φαίνεται ότι η μετάβαση στα powertrains της Honda θα είναι δύσκολη. Στον αντίποδα, η Renault έχει «σκύψει» πάνω από την ανάπτυξη του νέου της μονοθεσίου και δεδομένου του μεγέθους της Γαλλικής κατασκευάστριας, αυτό αναμένεται ικανό για την πέμπτη και έκτη θέση. Ο Γερμανός είναι σταθερός όποτε δεν έχει έρθει αντιμέτωπος με κάποιο πρόβλημα και το podium θα σπάσει το αρνητικό σερί που κατέχει μέχρι στιγμής.

3) Ο Robert Kubica θα ολοκληρώσει την σεζόν στην τελευταία βαθμολογική θέση

Ο ταλαντούχος αλλά άτυχος Πολωνός είναι εμφανές ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει κανονικά το ένα από τα δυο χέρια του, κάτι που λογικά αποτελεί μεγάλο μειονέκτημα. Σε συνδυασμό με τα πολύ χαμηλά επίπεδα επίδοσης του φετινού μονοθεσίου της Williams, o Robert Kubica θα βρεθεί στην τελευταία θέση, ενώ ο rookie teammate του, George Russell, θα το κερδίσει σχεδόν σε όλες τις κατατακτήριες δοκιμές.

 

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

No more articles