Ο Βρετανός πήρε την 84η νίκη της καριέρας του, 11η φετινή και 5η στη Yas Marina.

Προσπαθώ έστω για λίγο να μπω στα παπούτσια του Hamilton. Φέρνω στο μυαλό μου την ηλικία των 35 ετών. Φυσικά δεν ξέρω πως είναι να έχεις όλες τις επιλογές ανοικτές και ποια ψυχολογία δημιουργεί ένας 9ψηφιος τραπεζικός λογαριασμός και η απόλυτη αποδοχή/αναγνωρισιμότητα.

Ελάτε να το σκεφτούμε όμως λίγο. Βρίσκεσαι στο Yas Island και ‘the night is still young’. Τα κορίτσια λικνίζονται νωχελικά στα παρακείμενα σκάφη και αρκεί ένα και μόνο νεύμα σου…

Πόση δύναμη χρειάζεται για να συνεχίσεις το debriefing με τους μηχανικούς για να σου σετάρουν το μονοθέσιο άψογα ώστε να πάρεις την pole αύριο και τη νίκη μεθαύριο; Πόση συγκέντρωση και επαγγελματισμός απαιτείται ενόσω ξέρεις πως δεν πρόκειται ν’ αλλάξει τίποτα είτε κερδίσεις είτε χάσεις. Έχεις διατηρήσει τον τίτλο είσαι εξάκις παγκόσμιος πρωταθλητής και έχεις στα χέρια σου ένα μονοθέσιο που και τελευταίο να ξεκινήσει, όπως στην περίπτωση του Bottas (σ.σ: λόγω ποινής) πάλι στις πρώτες θέσεις θα τερματίσει (σ.σ: ο Φινλανδός τερμάτισε 4ος).

Τι είναι αυτό που σου δίνει κίνητρο να δουλέψεις σε απάνθρωπα όρια για να πάρεις μια ακόμη νίκη; Είναι λογικό όμως να μην μπορώ να το καταλάβω. Όπως πιστεύω ότι δεν μπορούν να το καταλάβουν το 99,99% των ανθρώπων στο πλανήτη.

Όσοι το καταλαβαίνουν τους γνωρίζουμε πιθανόν όλοι, ως παγκόσμιους πρωταθλητές, ή κορυφαίους στον τομέα τους. Ακόμη κι έτσι όμως όσο το σκέφτομαι και πάλι είναι απόκοσμο, είναι έξω από τα όρια της απλής λογικής, του μέσου ανθρώπου.

Ο Lewis Hamilton πέτυχε στη Yas Marina το απόλυτο: όντας poleman, νικητής και ρεκόρ γύρου αγώνα το οποίο στοίχειωνε από το 2009.

Μάλιστα δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα ούτε έχασε το προβάδισμα.

Μετά το τέλος του αγώνα δήλωσε: «Τι τρόπος να κλείσω τη σεζόν! Ως ομάδα, συνολικά, ήμασταν πολύ δυνατοί αυτό το Σαββατοκύριακο και ο Valtteri έκανε επίσης σπουδαία εμφάνιση σήμερα. Είμαι ευγνώμων για τη συνεχιζόμενη σκληρή δουλειά και αφοσίωση όλων φέτος. Είχα κάποιους σπουδαίες αγώνες φέτος με τον Valtteri, τον Max και τον Charles, προσδοκώ ότι θα είναι ακόμα πιο σκληρός ανταγωνισμός το 2020. Ξέρω πως οι αντίπαλοί μου θα δουλέψουν για να προσπαθήσουν να ανεβάσουν τον πήχη, επομένως δεν έχω ψευδαισθήσεις. Ανυπομονώ για τη νέα πρόκληση το επόμενο έτος».

Πιο πίσω δόθηκε μάχη για τη 2η θέση στο βάθρο με το Verstappen να επικρατεί του Leclerc. Στη Ferrari το έριξαν στις δοκιμές αλλάζοντας στρατηγική, βάζοντας και τα δυο μονοθέσια στα πιτ και γενικά δοκιμάζοντας οτιδήποτε περίεργο μπορούσαν μπας και τους κάτσει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ούτε αυτό φυσικά μπορεί να διασκεδάσει τις άσχημες εντυπώσεις που αφήνει η στρατηγική τους. Δεν χωνεύεται ότι και πάλι το Σάββατο ο Leclerc δε βγήκε έγκαιρα για να κάνει δεύτερη προσπάθεια στο Q3. Όπως επίσης δε χωνεύεται ότι ο Vettel διατηρεί τη θέση του παρότι παραδέχτηκε – προς τιμήν του – ότι δεν είχε καλή χρονιά και θα μπορούσε και καλύτερα. Πόσοι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα μπορούν να το πουν αυτό και να διατηρήσουν θέση και πλουσιοπάροχη αμοιβή;

Ο Nico Hulkenberg βρέθηκε εκτός F1 μετά από χρόνια. Δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο παρότι συμπλήρωσε 179 συμμετοχές σε GP. Ένα αρνητικό ρεκόρ για τον ταλαντούχο Γερμανό οδηγό που η παρουσία του οριοθετήθηκε από το ύψος του (1.85).

Οι ομάδες της F1 θα παραμείνουν όλη τη βδομάδα στο Άμπου Ντάμπι για δοκιμές εξέλιξης στα ελαστικά του 2020.

Πρώτη δημοσίευση: banks.com.gr

Ακολουθήστε μας στο Twitter, στο Instagram, και στο Youtube.

No more articles
X