Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στην πίστα του Interlagos, βρέθηκε στην κορυφή ο Lewis Hamilton, που είχε μια μικρή έξοδο στην πρώτη στροφή, χωρίς καμία επίπτωση στο μονοθέσιο. Ο Valtteri Bottas τον ακολούθησε από κοντά, κρατώντας πίσω του τον Kimi Raikkonen, με τον Φινλανδό να απέχει πάνω από μισό δευτερόλεπτο από την ταχύτερη Mercedes.

Στις θέσεις 4 και 5 βρέθηκαν οι δυο Red Bull, με τον Max Verstappen να ηγείται του Daniel Ricciardo και τον Ολλανδό να απαντά πως δεν μπορεί να βελτιώσει γιατί δεν είχε αρκετή πρόσφυση. Πίσω τους, 6ος, ήταν ο Sebastian Vettel, ο οποίος είχε τετ α κε στη στροφή 9, με τον ίδιο να παραδέχεται στον ασύρματο ότι πίεσε πολύ στη στροφή 8, ενώ προς το τέλος της διαδικασίας ενοχλήθηκε από τον Sainz, καθώς θεώρησε πως τον καθυστέρησε.

Στη θέση 7 αναρριχήθηκε ο Felipe Massa, όντας ο τελευταίος οδηγός που βρέθηκε εντός ενός δευτερολέπτου από τον πρωτοπόρο, ο οποίος είχε και μια έξοδο στην προτελευταία στροφή. Ο Stoffel Vandoorne βρέθηκε 8ος, με τον Estaban Ocon να είναι πίσω του. Τη δεκάδα έκλεισε ο Fernando Alonso.

Ο Nico Hulkenberg είχε προσαρμοσμένα μικρά κομμάτια σχοινιού στο κράνος του, με την ομάδα να θέλει πιθανώς να αντλήσει πληροφορίες για την ροή του αέρα στο εν λόγω σημείο, ενώ σε ένα σημείο της διαδικασίας, ο Γερμανός όντας σε γρήγορο γύρο, ώθησε τον Hamilton εκτός πίστας.

Ο Brendon Hartley είχε αστοχία του κινητήρα του νωρίς στη διαδικασία, με πυκνούς καπνούς να βγαίνουν από το πίσω μέρος της Toro Rosso του, με το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας να περιορίζει το ρυθμό. Ο teammate του, Piere Gasly, έμεινε στο γκαράζ, με την ομάδα να αλλάζει πολλά μέρη του μονοθεσίου του.

ΘΕΣΗΟΔΗΓΟΣΔΙΑΦΟΡΑ
1L. Hamilton1.09.202
2V. Bottas+0.127
3K. Raikkonen+0.542
4M. Verstappen+0.548
5D. Ricciardo+0.626
6S. Vettel+0.782
7F. Massa+0.900
8S. Vandoorne+1.200
9E. Ocon+1.252
10F. Alonso+1.274
11L. Stroll+1.430
12G. Russel+1.845
13R. Grosjean+1.986
14K. Magnussen+2.261
15C. Sainz+2.265
16N. Hulkenberg+2.406
17C. Leclerc+2.600
18M. Ericsson+2.696
19P. Gasly+4.832
20B. Hartley

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

No more articles