GP Γερμανίας – Κατατακτήριες: Pole στο Sachsenring με νέο ρεκόρ πίστας ο Marquez

Ο Marc Marquez πήρε την δέκατη συνεχόμενη pole position του επί γερμανικού εδάφους.

Το Q1 είχε τους Dovizioso και Rossi να παλεύουν για την πρόκριση στην τελική 12άδα. Στη διαδικασία συμμετείχε κι ο Nakagami, ο οποίος πονούσε αρκετά στον τραυματισμένο του αστράγαλο και δεν ήταν βέβαιο αν τρέξει, τελικά αποφάσισε να αγωνιστεί κανονικά.

Μετά τα πρώτα runs, ο Rossi έγραψε τον ταχύτερο γύρο, με τους Aleix Espargaro και Bradl να τον ακολουθούν. Ο Ιταλός κατάφερνε να βελτιώνει σε κάθε γύρο και από λίγο με σκληρό πίσω ελαστικό, μένοντας πρώτος στα μισά του session.

Με φρέσκα ελαστικά και με λίγα λεπτά να απομένουν, ο Dovizioso πέρασε προσωρινά μπροστά, προτού τον προσπεράσει εκ νέου ο Rossi. Αμέσως μετά τον ταχύτερο γύρο του, όμως, ο αναβάτης της Yamaha έπεσε στην Κ1, ευτυχώς χωρίς περαιτέρω συνέπειες, καταφέρνοντας να σηκωθεί και να επιστρέψει στα pits.

Και στο τέλος, ήρθε η τεράστια έκπληξη: ο τραυματίας Nakagami, από το πουθενά, κατάφερε να «κλέψει» την 2η θέση από τον Dovizioso, ρίχνοντας τον Ιταλό στην 5η σειρά ενόψει του αυριανού αγώνα.

Ο Ιάπωνας έκανε έναν πραγματικό άθλο, καταφέρνοντας να προκριθεί στο Q2 για μόλις 0,003 δλ.

Η κατάταξη:

Q2:

Τα φαβορί για την pole ήταν αρκετά: Marquez, Quartararo, Vinales, όλοι ήταν «στο παιχνίδι».

Ο Marquez σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην αρχή, περί τα 2 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερο του Rins, με τον Quartararo (που μερικές ώρες πριν είχε εξαρθρώσει τον ώμο του) να μένει τρίτος και τον Vinales τέταρτο.

Στο επόμενο run, ο Ισπανός κατάφερε να ρίξει κι άλλο την επίδοσή του, γράφοντας 1:20.195, που αποτελεί και νέο ρεκόρ πίστας.

Με τέτοιο χρόνο απλά δεν άφησε περιθώριο αντίδρασης στον ανταγωνισμό, που έμεινε να παλεύει για τις υπόλοιπες θέσεις.

Ο Quartararo κρατήθηκε 2ος, μειώνοντας ελαφρώς τη διαφορά του από τον αναβάτη της Honda, ενώ Vinales, Rins, Miller και Crutchlow έκλεισαν τις πρώτες δύο σειρές.

Δωδέκατος έμεινε ο Petrucci, που είχε πτώση στον τελευταίο γρήγορο γύρο του, ολοκληρώνοντας μία κάκιστη μέρα για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati.

Αναλυτικά:

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
125
Shares
Previous Article

Silly Season Special Podcast 2019: Vettel στη Red Bull; Alonso στη Ferrari;

Next Article

Πώς η F1 θα γίνει ελκυστική σε νέους κατασκευαστές

Related Posts