Στο GP Ιταλίας, στην πίστα της Monza, νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Kimi Raikkonen και ο Max Verstappen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Bottas, Vettel, Grosjean, Ocon, Perez, Sainz, Stroll. Ο Verstappen είχε ποινή 5 δευτερολέπτων, πράγμα που τον υποβιβάζει στην η θέση, τον Bottas στην τελευταία θέση του βάθρου και τον Vettel 4ο.

Μόνο οι Magnussen, Leclerc, Ericsson, Ricciardo φορούσαν στην αρχή τη soft γόμα, με όλους τους υπόλοιπους να ξεκινούν το αγώνα με τη supersoft.

Στην εκκίνηση, οι Ferrari έφυγαν καλά, καλύπτοντας τον Ηamilton στην πρώτη στροφή, όμως στο σικέιν της Roggia η Ferrari του Vettel είχε επαφή με τον Hamilton, με τον Γερμανό να έχει τετ α κε και να χάνει κομμάτι από το bodywork της Ferrari. Πιο πίσω ο Hartley είχε εγκαταλείψει τον αγώνα, μετά από επαφή με μια Sauber στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού, ενώ ο Verstappen είχε περάσει τον Bottas. Οι Vettel, Hulkenberg, Ricciardo κι Ericsson μπήκαν στα pits, για τις αλλαγές ελαστικών τους, με τον Vettel να αλλάζει κι αεροτομή. Το αυτοκίνητο ασφαλείας είχε βγει στην πίστα, περιορίζοντας το ρυθμό. Στην επανεκκίνηση, ο Hamilton πέρασε τον Raikkonen για την πρωτοπορία, με τον Raikkonen να ανακτά τη θέση του, στο σικέιν Roggia. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν μεταξύ Hamilton και Vettel θεωρώντας το αγωνιστικό συμβάν και δεν απέδωσαν ποιμές.  Οι Ricciardo και Vettel προσπαθούσαν να αναρριχηθούν στην κατάταξη, περνώντας όσο το δυνατό ταχύτερα τους πιο αργούς συνδυασμούς. Στον 9ο γύρο ο Vettel έφτασε τον Ricciardo στην Parabolica και τον πέρασε στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού, ενώ δεν έχασε καθόλου χρόνο, περνώντας τον Leclerc μετά από μπλοκάρισμα του Μονεγάσκου στη Roggia και τον Gasly αμέσως μετά. Μπροστά ο hamilton ήταν οριακά εκτός ζώνης DRS του Raikkonen, στα 1,1 δεύτερα, ενώ ο Ricciardo είχε μια ενδιαφέρουσα μάχη με τον gasly, με τον Γάλλο να διατηρεί τη θέση του προσωρινά, για να τη χάσει ένα γύρο μετά, με τον Αυστραλό να ανεβαίνει 12ος. Ο Perez πέρασε τον Sirotkin για την 9η θέση, ενώ ο Ocon τον Sainz για την 6η. Ο Vettel πέρασε και τον Sirotkin μπαίνοντας στη δεκάδα, την ώρα που ανέφερε στον  ασύρματο πως ένιωθε πως είχε ακόμη πως είχε ζημιά στο μονοθέσιό του. Παρ’ όλα αυτά έφτασε άμεσα τον Stroll, ανεβαίνοντας 9ος και ρίχτηκε στη μάχη με τον Perez. Στην προσπάθειά του πήγε πολύ βαθιά στην πρώτη στροφή, χωρίς να βγει εκτός πίστας, όμως τον επόμενο γύρο πέρασε τον Μεξικανό κι ανέβηκε όγδοος. Πιο μπροστά ο Bottas προσπάθησε να βουτήξει και να περάσει τον Verstappen, με τους δυο να μπλοκάρουν τους τροχούς τους και να χάνουν το πρώτο σικέιν, χωρίς αλλαγή στην κατάταξη. Ο Vettel πέρασε τον Sainz για την 7η θέση, την ώρα που ο Raikkonen στον 21ο γύρο μπήκε στα pits για τη soft γόμα, με τον Hamilton να πιέζει, γράφοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.

Ο Φινλανδός της Ferrari έγραψε κι εκείνος τους ταχύτερους τομείς 2 και 3 στον γύρο εξόδου του, με τον μηχανικό του να τον ωθεί να πιέσει, καθώς ήταν το καθοριστικό κομμάτι του αγώνα. Ο Raikkonen ανέφερε λίγες σταγόνες βροχής, την ώρα που έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Vettel πέρασε τον Ocon, την ώρα που ο 5ος Grosjean, μπήκε στα pits, ανεβάζοντας τον Γερμανό στην 5η θέση. Ο Ricciardo εγκατέλειψε τον αγώνα στο σικέιν Ascari, με καπνό να βγαίνει από τον κινητήρα του. Στον 26ο γύρο, ο Verstappen μπήκε στα pits για νέα soft γόμα, βγαίνοντας 5ος, 2,5 δεύτερα πίσω από τον Vettel. Την ίδια ώρα, ο Raikkonen πλησίαζε ταχύτατα τον Raikkonen, με τη Mercedes να δίνει εντολή στον οδηγό της να κρατήσει πίσω του τη Ferrari του Raikkonen. Στον 28ο γύρο, ο Hamilton μπήκε για τη δική του αλλαγή ελαστικών, βγαίνοντας πάνω από πέντε δεύτερα από τον Raikkonen. Ο Verstappen πέρασε τον Ocon για την 5η θέση, την ώρα που ο Raikkonen είχε πιάσει τον Bottas, με τη Mercedes νακαθυστερεί σημαντική τη Ferrari και τον Hamilton να πλησιάζει. Ο Vettel μπήκε ξανά στα pits, βάζοντας τη supersoft γόμα, βγαίνοντας 10ος. Ο Raikkonen κυνηγούσε τον Bottas, με τον Hamilton να έχει βρεθεί οριακά ένα δεύτερο πίσω από τον Raikkonen. Ο μηχανικός του Bottas του έδινε τα εύσημα για τη δουλειά του, καθώς ο Hamilton ήταν πλέον κολλημένος πίσω από τον Raikkonen, την ώρα που ο Vettel είχε ανέβει 7ος, αν και πάνω από 36 δεύτερα από τον Hamilton.

Ο μηχανικός του Raikkonen τον ενημέρωνε πως έβλεπαν κραδασμούς από τα ελαστικά του, ζητώντας του να προσπαθήσει να τα κρατήσει ζωντανά μέχρι το τέλος. O Bottas μπήκε στα pits για τη δική του αλλαγή ελαστικών, βγαίνονατς 4ος, αρκετά πίσω από τον Verstappen. Ο Hamilton συνέχισε να κυνηγά τον Raikkonen, για την πρωτοπορία του αγώνα, με τα ελαστικά του Φινλανδού να είναι σε σαφέστατα χειρότερη κατάσταση από του Βρετανού. Ο Bottas είχε πλέον πλησιάσει πολύ τον Verstappen, με τον μηχανικό του Ολλανδού να του λέει στον ασύρματο πως δεν μπορούν να επαναλάβουν την ισχυρή άμυνα στην πρώτη στροφή. Όμως στον 43ο γύρο, ο Bottas προσπάθησε να περάσει τον Ολλανδό, με τους δυο να έχουν επαφή κι ο Φινλαδνός να παίρνει την έξοδο διαφυγής. Στον 45ο γύρο, ο Hamilton με μια αποφασιστική κίνηση στην πρώτη στροφή πέρασε τον Raikkonen, παίρνοντας την πρωτοπορία του αγώνα κι ανοίγοντας άμεσα τη διαφορά.

Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν μεταξύ Verstappen και Bottas, αποδίδοντας ποινή 5 δευτερολέπτων στον Ολλανδό, με τον οδηγό της Red Bull να εξανίσταται στον ασύρματο πως έδωσε χώρο στον Bottas. Ο Φινλανδός της Mercedes έφτασε ξανά τον Verstappen, με τον Ολλανδό να αμύνεται εξαιρετικά μην αφήνοντας τη Mercedes να περάσει, λέγοντας στον ασύρματο πως δεν τον ένοιαζε που έχανε χρόνο από τον Vettel, ο οποιός πλησίαζε τα 5 δεύτερα που θα του εξασφάλιζε την 4η θέση. Ο μηχανικός του Raikkonen τον συμβούλευε να μην περνά πάνω από τα kerbs, γιατί οι κραδασμοί ήτα υπερβολικοί. Ο Hamilton έφτασε σε μια νίκη στο σπίτι της Ferrari, την ώρα που ο Vettel ήταν σαφώς κάτω από τα 5 δεύτερα από τον Verstappen, παίρνοντας την 4η θέση.

Αναλυτικά η κατάταξη:

ΘΕΣΗΟΔΗΓΟΣΔΙΑΦΟΡΑ
1Lewis Hamilton
2Kimi Raikkonen+8.705
3Max Verstappen+13.569
4Valtteri Bottas+14.501
5Sebastian Vettel+16.669
6Romain Grosjean+57.952
7Esteban Ocon+58.831
8Sergio Petez+59.781
9Carlos Sainz+79.026
10Lance Stroll+1L
11Sergey Sirotkin+1L
12Charles Leclerc+1L
13Stoffel Vandoorne+1L
14Nico Hulkenberg+1L
15Pierre Gasly+1L
16Marcus Ericsson+1L
17Kevin Magnussen+1L
Daniel RicciardoRET
Fernando AlonsoRET
Brendon HartleyRET

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

No more articles