Στο φαινομενικά μονίμως συννεφιασμένο background της Σανγκάης και σε έναν αγώνα χωρίς κάποιο τρομερό ενδιαφέρον, ο Lewis Hamilton αναδείχθηκε νικητής του 1000ου Grand Prix, με τους Valtteri Bottas και Sebastian Vettel να συμπληρώνουν τις άλλες δυο θέσεις του βάθρου.

Στο σχετικά κρύο οδόστρωμα της πίστας, οι Max Verstappen και Robert Kubica σπίναραν στον γύρο σχηματισμού! Ευτυχώς δεν προκλήθηκε κάποιο ατύχημα. Τα πέντε φώτα έσβησαν και ο Hamilton πέρασε τον Bottas με μια καλή εκκίνηση. Ταυτόχρονα ο Charles Leclerc πέρασε τον teammate του, Sebastian Vettel, ενώ η πρώτη σύγκρουση δεν άργησε να σημειωθεί. Στην έκτη στροφή ο Daniil Kvyat βγήκε με υπερστροφή από την στροφή και συγκρούστηκε με τον Lando Norris και τον Carlos Sainz, καταστρέφοντας τον αγώνα και των δύο McLaren. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το ζήτημα και τιμώρησαν τον Ρώσο με ένα drive-through penalty. Οι αρχικοί γύροι ήταν καλοί και για τον Sergio Perez, ο οποίος κέρδισε τέσσερεις θέσεις.

Οι τέσσερεις πρώτοι (Hamilton, Bottas, Leclerc, Vettel) ξέφυγαν από νωρίς από το υπόλοιπο grid, με τον 5ο Verstappen να απέχει 2 δευτερόλεπτα από τον 4ο Vettel, αλλά και τις Mercedes να ανοίγουν την διαφορά από τον Leclerc. Στον 10ο γύρο το pitwall crew της Ferrari ενημέρωσε τον Leclerc ότι πρέπει να αυξήσει τον ρυθμό του, αλλιώς θα άλλαζαν θέσεις. Τελικά οι δυο Ferrari άλλαξαν θέσεις στην πρώτη στροφή του 11ου γύρου. Ο Nico Hulkenberg έβαλε τα σκληρά ελαστικά στον 12ο γύρο. Παράλληλα, ο Sebastian Vettel φάνηκε να δυσκολεύεται με τα ελαστικά, καθώς μπλόκαρε τα ελαστικά του δυο φορές, χωρίς να μειώνει την διαφορά από τον Bottas σε ικανοποητικό ρυθμό.

Με τον Vettel να μην ξεφεύγει από τον Leclerc, ο Μονεγάσκος παραπονέθηκε στον ασύρματο ότι έπρεπε να ξαναλλάξουν θέσεις, παρα το ότι ο Γερμανός μείωσε λίγο ακόμα την διαφορά από τον Bottas και γενικά ήταν πιο γρήγορος. Ο Hamilton βρισκόταν 5 δευτερόλεπτα (!) μπροστά από τον δεύτερο Bottas, οδηγώντας έναν μοναχικό αγώνα, ενώ ο Max Verstappen έβαλε και αυτός με την σειρά του την σκληρή γόμα στον 18ο γύρο, προσπαθώντας να κάνει το undercut απέναντι στις Ferrari. Οι Ιταλοί απάντησαν βάζοντας τον Vettel στα pits, διατηρώντας τον μπροστά από τον νεαρό Ολλανδό.

Ο οδηγός της Red Bull πίεσε αμέσως και προσπάθησε να περάσει τον Vettel στην φουρκέτα στο τέλος του 20ου γύρου, αλλά ο Vettel αμύνθηκε επιθετικά και αποτελεσματικά. Η Mercedes αντέδρασε στον γρηγορότερο γύρο του Vettel, βάζοντας τον Bottas στα pits για ένα σετ σκληρών ελαστικών, διατηρώντας την δεύτερη θέση. Ο Leclerc μπήκε και αυτός στα pits βγαίνοντας πέμπτος, πίσω από τον Verstappen, το undercut του οποίο τελικά δούλεψε εν μέρει.

Στον 25ο γύρο, o Bottas ήταν ο οδηγός με τον καλύτερο γύρο, φτάνοντας 1.4 δεύτερα μακριά από τον πρωτοπόρο Hamilton, ο οποίος δεν είχε σταματήσει για το δικό του νέο σετ ελαστικών. O Kimi Raikkonen έκανε αρκετές καλές προσπεράσεις στο δεύτερο στιντ του, ανεβαίνοντας στην 9η θέση. Το ίδιο έκανε και ο Alexander Albon, ο οποίος ανέβηκε στην 11η θέση. Ταυτόχρονα, ο Leclerc μείωνε σημαντικά την διαφορά από τον Verstappen όσο περνούσαν οι γύροι, ενώ στον 34ο γύρο ο Hamilton ρώτησε τους μηχανικούς του ποιός είχε τον γρηγορότερο γύρο, ενδεικτικό του πόσο σημαντικό θεωρεί τον έξτρα πόντο ο Βρετανός στην μάχη του με τον teammate του.

Ο Verstappen μπήκε στον 35ο γύρο στα pits για τα σκληρά ελαστικά, βγαίνοντας 7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc. O Sebastian Vettel μπήκε και αυτός στον αμέσως επόμενο γύρο και διατήρησε την θέση του. Η Mercedes έκανε double stack τους Hamilton και Bottas στον 37ο γύρο, διατηρώντας την πρωτοπορία του αγώνα, αλλά με την διαφορά από τον Vettel, ο οποίος σημείωσε τον γρηγορότερο γύρο, να έχει μειωθεί.

Στον 38ο γύρο ο Bottas προσπάθησε να προσπεράσει τον δεύτερο Leclerc, ο οποίος δεν είχε σταματήσει για δεύτερη φορά, αλλά ο Μονεγάσκος αμύνθηκε αριστοτεχνικά. Τελικά ο Φινλανδός τον προσπέρασε και με την χρήση του DRS. Σε εκείνο το σημείο του αγώνα, ο Verstappen μείωνε την διαφορά από τον τέταρτο πλέον Leclerc, αφού ο Vettel τον προσπέρασε. Ο Μονεγάσκος, αμέσως μόλις έχασε την θέση από τον teammate του, μπήκε στα pits και βγήκε πίσω από τον Verstappen, με ένα σετ μεσαίων ελαστικών. Στον ίδιο γύρο, ο Daniil Kvyat μπήκε στα pits και εγκατέλειψε τον αγώνα, λόγω κάποιου μηχανικού προβλήματος.

Στους τελευταίους γύρους η δράση στην πίστα έπεσε, με τον Raikkonen να έχει μάχη με τον Sergio Perez για την 9η θέση, ενώ ο Albon μπήκε οριακά στην δεκάδα, πίσω από τον Φινλανδό. Τέσσερεις γύρους πριν το τέλος, ο Leclerc ανέφερε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του, αλλά τελικά οι μηχανικοί του τον ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχε κάποιο θέμα. Στον 53ο γύρο, ο Lando Norris εγκατέλειψε στο pit της McLaren, ολοκληρώντας έναν απογοητευτικό αγώνα για τον ίδιο. Στον προτελευταίο γύρο, ο Pierre Gasly προσπάθησε να πάρει τον γρηγορότερο γύρο από τον Sebastian Vettel, βάζοντας ένα σετ μαλακών ελαστικών και το κατάφερε στον τελευταίο γύρο του αγώνα! Στο τέλος, νικητής του αγώνα αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton, σε έναν αρκετά μοναχικό αγώνα για τον ίδιο. Ο Valtteri Bottas τερμάτησε δεύτερος, ενώ η τρίτη θέση πήγε στον Sebastian Vettel.

Αναλυτικά η κατάταξη:

ΘέσηΟδηγόςΟμάδαΧρόνοςPit-Stops
1Lewis HamiltonMercedes1:36.6272
2Valtteri BottasMercedes6.552s2
3Sebastian VettelFerrari13.744s2
4Max VerstappenRed Bull27.627s2
5Charles LeclercFerrari31.276s2
6Pierre GaslyRed Bull89.307s3
7Daniel RicciardoRenault1 γύρος1
8Sergio PerezRacing Point1 γύρος1
9Kimi RaikkonenAlfa Romeo Racing1 γύρος1
11Romain GrosjeanHaas1 γύρος2
12Lance StrollRacing Point1 γύρος2
13Kevin MagnussenHaas1 γύρος2
14Carlos SainzMcLaren1 γύρος2
15Antonio GiovinazziAlfa Romeo Racing1 γύρος2
16George RussellWilliams2 γύροι2
17Robert KubicaWilliams2 γύροι1
RNico HulkenbergRenault2
RDaniil KvyatToro Rosso4
RLando NorrisMcLaren4

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

No more articles