GP Ουγγαρίας – Αγώνας: Πως να το χάσει ο Verstappen?

GP Ουγγαρίας Verstappen
BUDAPEST, HUNGARY – JULY 31: Race winner Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB18 passes his team celebrating on the pitwall during the F1 Grand Prix of Hungary at Hungaroring on July 31, 2022 in Budapest, Hungary. (Photo by Dan Mullan/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202207310442 // Usage for editorial use only //

O Max Verstappen εκμεταλλεύτηκε την ανώτερη στρατηγική της Red Bull, τη νέα αυτοκτονία της Ferrari και με εκπληκτική οδήγηση πήρε τη νίκη και στο Hungaroring, κλείνοντας το πρώτο μισό του πρωταθλήματος με το ένα χέρι στον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο. Στο βάθρο κι οι δύο Mercedes, μόλις έκτος ο Leclerc.

Τι κι αν ξεκινούσε δέκατος, τι κι αν έκανε τετακέ, τι κι αν οι οδηγοί της Ferrari έδειχναν να ελέγχουν τον αγώνα, τι κι αν η προσδωκόμενη βροχή δεν ήρθε παρά σε ψιχάλες που δεν επηρέασαν τον αγώνα, ο Max Verstappen έκανε μία σπουδαία εμφάνιση και σε συνδυασμό με την εξαιρετική στρατηγική της Red Bull, πήρε μία ακόμη μεγάλη νίκη στο GP Ουγγαρίας και πηγαίνει στην καλοκαιρινή διακοπή με ένα προβάδισμα που μοιάζει απίθανο να ανατραπεί.

Αυτό γιατί όχι απλά έκανε την ανατροπή ξεκινώντας από τη δέκατη θέση, με συνεχόμενα προσπεράσματα στο ξεκίνημα του αγώνα, αλλά γιατί την ίδια στιγμή η Ferrari έκανε μία ακόμη τραγική εμφάνιση, καταλήγοντας και με τα δύο μονοθέσιά της εκτός βάθρου και τον δεύτερο Charles Leclerc να τερματίζει τον αγώνα στην έκτη θέση.

Με τις ψιχάλες και τη συννεφιά να έχουν ρίξει τις θερμοκρασίες σε χαμηλά επίπεδα, οι άνθρωποι της Red Bull έκαναν τη πιο σωστή επιλογή, προτιμώντας τις πιο μαλακές διαθέσιμες γόμες της Pirelli, προσπαθώντας να διατηρήσουν σε υψηλά επίπεδα την πρόσφυση που είχαν οι δύο οδηγοί της. Αντίθετα, σε μία ακόμη ακατανόητη επιλογή, στο σημείο-κλειδί του αγώνα κι ενώ μόλις είχε πάρει το προβάδισμα, η Ferrari τοποθέτησε στο μονοθέσιο του Leclerc την σκληρή γόμα, με τον Μονεγάσκο να χάνει πάρα πολύ ρυθμό και να δέχεται δύο προσπεράσματα από τον Verstappen, ο οποίος είχε και τετακέ λίγες στροφές αφότου πήρε για πρώτη φορά το προβάδισμα για να το ανακτήσει μερικούς γύρους αργότερα και να κάνει περίπατο μέχρι το τέλος του αγώνα.

Ο Leclerc μάλιστα έχασε κι άλλες θέσεις μέχρι το τέλος του αγώνα, καθώς χρειάστηκε να μπει για τρίτη φορά στα pits, τερματίζοντας τον αγώνα στην έκτη θέση κι είδε τη διαφορά του από τον Verstappen να εκτοξεύεται στους 80 βαθμούς, με 9 αγώνες να απομένουν στο δεύτερο μισό της σεζόν, μετά την καλοκαιρινή διακοπή.

Πολύ καλός αγώνας για τις Mercedes, με τον Lewis Hamilton να σκαρφαλώνει στην δεύτερη θέση, μπροστά από τον teammate του, George Russell, στο δεύτερο συνεχόμενο διπλό βάθρο της γερμανικής ομάδας, η οποία πλέον απειλεί ευθέως την Ferrari για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Ο Russell είχε τα ηνία του αγώνα μέχρι τα μέσα του, όμως στο τέλος υπέκυψε στον πολύ πιο γρήγορο teammate του.

Ο Perez ανέβηκε επίσης με την έτερη Red Bull για να πάρει την πέμπτη θέση, πίσω από τον Carlos Sainz που ολοκλήρωσε ένα πολύ δύσκολο τριήμερο για την Ferrari με την τέταρτη θέση. Ο Lando Norris δεν μπόρεσε να επιβεβαιώσει την δυναμική της McLaren κι έμεινε έβδομος, μπροστά από τις δύο Alpine, που παρά την κακή τους στρατηγική διέσωσαν τον διπλό τερματισμό στους βαθμούς, μπροστά από την Aston Martin του Sebastian Vettel που συμπλήρωσε την βαθμολογούμενη δεκάδα.

Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος, το Grand Prix του Βελγίου, το τριήμερο 26-28 Αυγούστου από την πίστα του Spa.

Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα:

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
1
Shares
Previous Article
jos and max verstappen

Ο Jos Verstappen θα κάνει το ντεμπούτο του στο WRC

Next Article

Μια ακόμα ιταλική τραγωδία

Related Posts