Η FIA «χάρισε» στη Honda ένα παραπάνω token για το υπόλοιπο της σεζόν, καθώς έκρινε πως δεν χρειάζονταν δύο για να γίνουν οι αναβαθμίσεις στη μονάδα ισχύος της ιαπωνικής εταιρίας.
Η Honda ανέφερε τις αλλαγές που έκανε στη μονάδα ισχύος της στη FIA, με το ανανεωμένο μπλοκ κινητήρα και την ανασχεδιασμένη εξάτμιση.
Αυτήν την αναβαθμισμένη εκδοχή της μονάδας ισχύος δοκίμασε ο Fernando Alonso στη Sepang την Παρασκευή και τώρα θα την έχει για όλο το τριήμερο στην Ιαπωνία.
Ωστόσο, σύμφωνα με το motorsport.com, η FIA τόνισε πως η Honda δε χρειαζόταν να ξοδέψει token για το μπλοκ, μιας και η αναβάθμιση έγινε για λόγους ασφαλείας, όχι απόδοσης.
Εκπρόσωπος της ιαπωνικής κατασκεάστριας είπε: «Δηλώσαμε δύο tokens στη FIA, ένα για το μπλοκ του κινητήρα κι ένα για την εξάτμιση.
«Η FIA μας απάντησε στη Μαλαισία πως το μπλοκ του κινητήρα έχει να κάνει με την ασφάλεια, οπότε δεν χρειαζόταν να ξοδέψουμε token.»
Πλέον, οι Ιάπωνες έχουν ακόμα δύο tokens στη διάθεσή τους.
Συνολικά τα tokens των τεσσάρων κατασκευαστών:
Ferrari 32 (απομένουν 0)
Honda 30 (απομένουν 2)
Mercedes 26 (απομένουν 6)
Renault 14 (απομένουν 18)
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify