Η Yamaha φαίνεται πως βρήκε την αιτία για την κατάρρευση των κινητήρων της

Φαίνεται πως η Yamaha βρήκε την αιτία της κατάρρευσης των κινητήρων στην M1 τόσο του Jorge Lorenzo, όσο και του Valentino Rossi, καθώς πιστεύει πως οι στροφές ξεπερνούσαν το όριο στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού.

Πηγές του motorsport.com μέσα από τη ομάδα της Movistar Yamaha αναφέρουν πως οι κινητήρες των δύο αναβατών της κατέρρευσαν στο warm-up και στον αγώνα λόγω της κυματοειδούς μορφής της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού στην πίστα του Mugello.

Το πίσω ελαστικό – το οποίο γυρνάει στον αέρα με ταχύτητα 380 χλμ/ώρα – έχανε την επαφή με το οδόστρωμα, κάτι που οδηγούσε σε αύξηση των στροφών/λεπτό στον κινητήρα.

«Αυτό, σε συνδυασμό με τις φετινά ηλεκτρονικά, που είναι λιγότερα εξελιγμένα και ακριβή, επηρέασαν το όριο της ανάφλεξης του κινητήρα,» τόνισε η συγκεκριμένη πηγή.

Η Yamaha παραμένει επιφυλακτική, και δε θέλει να καταλήξει ακόμα σε ένα τελικό συμπέρασμα για την κατάρρευση των μοτέρ.

Αρχικά, ο Rossi είχε τονίσει πως ένα κομμάτι που χρησιμοποιήθηκε και στους δύο κινητήρες ήταν μάλλον ελαττωματικό, κάτι που όσο περνάνε οι μέρες φαίνεται να μην ισχύει.

«Πρέπει να έχετε στο μυαλό σας πως ο Valentino ήταν συνεχώς πίσω από τον Jorge, και αυτό σημαίνει πως δεν είχε καθαρό αέρα για να ψύχεται ο κινητήρας.

«Επίσης, λόγω του slipstream, ανέπτυξε ταχύτητες που δεν είχε πιάσει όλο το τριήμερο.»

Για την ακρίβεια, ο Lorenzo έφτασε την υψηλότερη τελική ταχύτητά του στον αγώνα στο 22ο γύρο γράφοντας 340,9 χλμ/ώρα.

Την ίδια ώρα, ο Rossi έφτασε τα 343,2 χλμ/ώρα στον 7ο γύρο, αλλά κατάφερε να φτάσει ή να ξεπεράσει την υψηλότερη τελική του teammate του ακόμα τέσσερις φορές: στο 2ο γύρο (340,9 χλμ/ώρα), στον 4ο γύρο (342,9 χλμ/ώρα), στον 6ο γύρο (342,7 χλμ/ώρα), και στον 9ο γύρο που δεν κατάφερε να ολοκληρώσει (342,9 χλμ/ώρα).

Ακολουθήστε μας στο Twitter, στο Instagram, και στο Youtube.

No more articles