Hamilton: Έπρεπε να μπούμε είτε νωρίτερα είτε καθόλου

Hamilton
2021 Turkish Grand Prix, Sunday – Sebastian Kawka

Ο Lewis Hamilton κατέκτησε την πέμπτη θέση στο GP Τουρκίας, σε έναν αγώνα που διεξήχθη υπό βρεγμένες συνθήκες και προκάλεσε προβληματισμό σχετικά με την χρήση και την επιλογή των ελαστικών.

Ο Hamilton μετά την ποινή που δέχθηκε για αλλαγή του κινητήρα εσωτερικής καύσης της μονάδας ισχύος του, εκκίνησε από την ενδέκατη θέση και κατάφερε να αναρριχηθεί έως την τρίτη, εκμεταλλευόμενος την αντοχή των ενδιάμεσων ελαστικών του. Το γεγονός ότι η κατάσταση της πίστας ουσιαστικά δεν άλλαξε στη διάρκεια του αγώνα, συνέβαλε στην επιλογή του αυτή, ωστόσο στο τελευταίο κομμάτι της κούρσας, η φθορά τους ήταν πλέον αρκετά σημαντική.

Με τους υπόλοιπους οδηγούς να επιλέγουν να τοποθετήσουν φρέσκα σετ ελαστικών και το πέσιμο της καρό σημαίας να πλησιάζει, τέθηκε το δίλημμα της αλλαγής είτε της παραμονής στην πίστα. Η ομάδα της Mercedes επέλεξε να καλέσει στα pit τον παγκόσμιο πρωταθλητή εφτά γύρους πριν το τέλος, με αποτέλεσμα να πέσει στην πέμπτη θέση της κατάταξης και μάλιστα να κινδυνέψει από τους επερχόμενους Gasly και Norris, μέχρι να φέρει τα καινούργια ενδιάμεσα στην κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας.

Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, ο Hamilton εμφανίστηκε δυσαρεστημένος με την επιλογή της ομάδας του, μιας και στο σημείο που είχαν φτάσει τα πράγματα, είχε την δυνατότητα σύμφωνα με τις δηλώσεις του να ολοκληρώσει την προσπάθεια του, δίχως να χρειαστεί να αλλάξει ελαστικά. Ενδεικτικά, παραπονέθηκε στην επικοινωνία στον ασύρματο με τους μηχανικούς του, για την κίνηση αυτή και τόνισε χαρακτηριστικά ότι θα επιθυμούσε ιδανικά να μπει νωρίτερα στα pit ή ακόμα και καθόλου, παρά αυτό που συνέβη τελικά.

Αναλυτικά όσα επεσήμανε ο Lewis Hamilton:

«Υποθέτω ότι θα μπορούσα να φτάσω ως το τέλος του αγώνα με το ίδιο σετ πιθανότατα. Ο Ocon έκανε κάτι αντίστοιχο, οπότε ναι. Τα ελαστικά μου ήταν φθαρμένα, ωστόσο δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς πόση διάρκεια έχουν. Σίγουρα υφίσταται η ανησυχία για την αντοχή τους. Ωστόσο, δεν ήμουν και τόσο γρήγορος όσο θα ήθελα στο σημείο πριν την αλλαγή. Δυσκολευόμουν και είχα χαμηλή πρόσφυση, χωρίς να είμαι σίγουρος για τον λόγο. Δεν θα έχανα τόσο πολύ χρόνο ξαφνικά όμως. Σίγουρα έχανα χρόνο σε σύγκριση με τους οδηγούς πίσω μου.

«Εκ των υστέρων, βλέποντας τα πράγματα, θα έπρεπε είτε να έχω αλλάξει ελαστικά νωρίτερα, είτε να μην μπω καθόλου στα pit. Όταν επιλέγεις να μπεις μέσα με οκτώ γύρους να απομένουν, δεν υπάρχει ο χρόνος να ξεπεράσεις το αρχικό στάδιο του graining αυτού του τύπου ελαστικών, των ενδιάμεσων, σε μια πίστα που στεγνώνει. Επομένως, γλιστρούσα παντού αρχικά και παραλίγο να χάσω περισσότερες θέσεις. Είναι απογοητευτικό σίγουρα, όμως έτσι έχουν τα πράγματα.»

Πηγή: Racefans.Net

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
2
Shares
Previous Article
GP Τουρκίας Bottas

GP Τουρκίας - Αγώνας: Σπουδαία νίκη Bottas, στην κορυφή ο Verstappen

Next Article
Ράλι Ακρόπολις

Ψηφίστε τις αγαπημένες σας διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις

Related Posts